Nyt neuvoja, mitä tehdä??? Raskaana pomolle...
Niin, mitäpä tässä selittelemään. Tein tänään testin ja plussaahan se näytti. Isänä perheellinen esimieheni ja kyseessä pari kuukautta jatkunut salasuhde. Ei tässä näin pitänyt käydä :(((
Kommentit (51)
Jos haluat pitää vauvan, niin pidä ihmeessä, mutta älä odota, että pomostasi tulee lapselle läheinen isä. Niinkin voi käydä, mutta ehkä on parempi varautua siihenkin vaihtoehtoon, että pomosi haluaa olla vaimolleen uskollinen, eikä halua lapsesi isäksi. Itse kyllä vaatisin pomolta elarit lapsesta ja tunnustamaan lapsensa.
Toki tämä on kurjaa miehen perheelle, mutta kyllä minä ensisijaisesti ajattelisin omaa lastani, enkä pomon tuntemattomia lapsia. Miehen vikahan se kuitenkin loppupeleissä on, kantakoon siis teostaan vastuun. (ei sillä, että kovasti arvostaisin varattuihin miehiin sekaantuvia naisiakaan)
jos joku nainen tulisi oven taakse vauva sylissä ja sanoisi, että se on minun mieheni lapsi.
Pelkkä vieraissa käynti ei olisi niin paha, mutta se että olisi ilman kortsua tolskannu ja vielä lapsi syntynyt..
jos joku nainen tulisi oven taakse vauva sylissä ja sanoisi, että se on minun mieheni lapsi.
Pelkkä vieraissa käynti ei olisi niin paha, mutta se että olisi ilman kortsua tolskannu ja vielä lapsi syntynyt..
kortsua kyllä käytettiin... AP
kortsua kyllä käytettiin... AP
tarpeeksi huolellisesti!!!
itse sanoisin, että pidä lapsi, laita äijä vastuuseen ja maksamaan elarit. Tää on ehkä sun viimeinen mahdollisuus!
kortsut voi todellakin pettää. Itselleni ja aviomiehelleni on käynyt näin kaksi kertaa. Tarpeeksi kiihkeää kun on voi pieni reikä huomaamatta tulla ja enempää raskautuminen ei vaadi! Joten se on todellakin täysin mahdollista ja jos joku nyt ihmettelee miksi avioliitossa käytetään kortsuja niin muuta sopivaa ehkäisyä ei ole minulle löytynyt.
kortsut voi todellakin pettää. Itselleni ja aviomiehelleni on käynyt näin kaksi kertaa. Tarpeeksi kiihkeää kun on voi pieni reikä huomaamatta tulla ja enempää raskautuminen ei vaadi! Joten se on todellakin täysin mahdollista ja jos joku nyt ihmettelee miksi avioliitossa käytetään kortsuja niin muuta sopivaa ehkäisyä ei ole minulle löytynyt.
meillä kävi niin että lopettaessa oli pelkkä rinkula jäljellä... eikä kumpikaan huomattu mitään! AP
Jos todella haluat vauvan pitää niin musta se on hyvä asia! Itsehän mies on lähtenyt seksisuhteeseen kanssasi ja silloin voi näinkin käydä ehkäisystä huolimatta. Sulla on jo ikääkin (ei pahalla) sen verran että jos vauvan haluat eikä sulla ole vakituista kumppania niin anna mennä ja nauti odotuksesta, itse ainakin tekisin niin! Onnea!
Mun elämässä varmasti pahin tilanne olisi jos joku nainen tulisi oven taakse vauva sylissä ja sanoisi, että se on minun mieheni lapsi.
ja toivon ettei ikinä tarvitse joutua sellaiseen tilanteeseen.
Siltikin olen sitä mieltä, että äijä vastuuseen edes elareiden kautta. Jokainen on ihan itse velvollinen harkitsemaan tekojaan etukäteen, myös sen missä vehkeitään uittaa.
Surettaa esimiehesi viattoman vaimon puolesta, että pahoitat hänen mielensä ja mies rikkoo hänen sydämensä.
Turha täällä AP:ta on liikaa moralisoida. Mies se on kalunsa kaivanut esiin ja ottanut riskin joka kerta kun on tökännyt sen AP:n sisuksiin.
Voisin kuvitella, että mies järkyttyy kuullessaan uutisen ja yrittää pitää sen salassa perheeltään. Jossain kohti kuitenkin narahtaa kun AP laittaa sille tekstaria, että missä elarit viipyy ja vaimo vahingossa näkee viestin.
Toivottavasti AP et muutu katkeraksi, jos pomosi ei haluakaan enää pitää sinuun yhteyttä ja annat miehen elää rauhassa oman perheensä kanssa (silloinkin kun elämä yh:na käy to-del-la rankaksi...jos vaikka saat sairaan lapsen tms. Toivottavasti niin ei käy).
Mistä näitä aina löytyy, ihmisiä, jotka ei voi uskoa minkään oman elämän ja kokemusmaailman ulkopuolella olevan olevan edes totta?