Nyt neuvoja, mitä tehdä??? Raskaana pomolle...
Niin, mitäpä tässä selittelemään. Tein tänään testin ja plussaahan se näytti. Isänä perheellinen esimieheni ja kyseessä pari kuukautta jatkunut salasuhde. Ei tässä näin pitänyt käydä :(((
Kommentit (51)
ehkäisyä on käytetty, mutta näköjään kortsut voi pettää... ja sen verran kiihkeetä on ollut etten oikeastaan edes ihmettele. AP
eikä sille tunnu olevan tilaa kummankaan elämässä, on abortti tai adoptio vastuullinen ratkaisu. Yleensä tuollaisesta salakuksimisesta alkunsa saaneet perheet eivät ole kovin pitkäikäisiä. Pistää kyllä äijän selkä seinää vasten..varmaan ilahtuu uutisista ;)
Mitäs meinaat ap?
eikä sille tunnu olevan tilaa kummankaan elämässä, on abortti tai adoptio vastuullinen ratkaisu. Yleensä tuollaisesta salakuksimisesta alkunsa saaneet perheet eivät ole kovin pitkäikäisiä. Pistää kyllä äijän selkä seinää vasten..varmaan ilahtuu uutisista ;)
Mitäs meinaat ap?
pitäisin lapsen, mutta toisaalta onko se oikein? Vaikeeta on, pitää miettiä vähän vielä. Vaikka toisaalta kyllä taidan jo tietää ratkaisun, yritän vain kerätä vahvistusta päätökselle... AP
lapsi on touhuunne syytön. Adoptioon on pitkät jonot, lapsi saa varmasti parhaan mahdollisen kodin, jos et itse halua pitää.
lapsi on touhuunne syytön. Adoptioon on pitkät jonot, lapsi saa varmasti parhaan mahdollisen kodin, jos et itse halua pitää.
Kyllä haluan pitää ja olen päättänyt pitääkin jo. Tulkoon mitä tulee. AP
no jos saan potkut niin sit saa pomokin! En nimittäin todellakaan jätä asiaa sikseen jos kenkää tulee! AP
Esimiehellä pikemminkin palli löyhässä.
Esimiehellä pikemminkin palli löyhässä.
ihan rauhassa miten tilanne kehittyy..
Viilennät välejä pomon kanssa ja torppaat seksiehdotukset. Mietit rauhassa kuinka haluat asiasi järjestää ja seurailet kuinka raskaus etenee.. Voithan sinä odotella ihan rauhassa vielä vaikka parikin viikkoa ennen kertomista. Saattaahan se mennä vielä keskenkin tms. ja samalla vähän näet millaiseksi miehen käytös menee, kun poistat seksin yhtälöstä. Ehkä se kertoo sinulle kaiken tarpeellisen miehen tunteista ja välittämisestä.
Tiedätkö mitä mies, eli lapsen isä, ajattelee? Hän on siis jo paljon muutakin kuin pomosi, joten olisi hyvä keskustella hänen kanssaan asiasta.
Potkuja et voi tuon vuoksi saada. Onko elämäsi muuten siinä jamassa, että voit elää lapsen kanssa - vaikka sitten yksinhuoltajana?
Monet ovat pärjänneet oikein hyvin ilman miestäkin :) Sinulla on kaikki oikeus pitää lapsi ja tulla äidiksi. Nyt sinulla on noin 9kk aikaa laittaa asiat niin valmiiksi uudelle ihmisenalulle kuin mahdollista. Kuullostaa siltä, että olet jo päättänyt pitää lapsen. Onnea siis!
on syytön tilanteesees. Heidän vuokseen ainoa oikea ratkaisu on ehdottomasti abortti, lapsen pitäminen olisi sangen itsekäs ratkaisu.
on syytön tilanteeseen. Heidän vuokseen ainoa oikea ratkaisu on ehdottomasti abortti, lapsen pitäminen olisi sangen itsekäs ratkaisu.
Itse olin raskaana pomolle ja nyt asutaan toista vuotta yhdessä, lapsi 1v:D
Tiedätkö mitä mies, eli lapsen isä, ajattelee? Hän on siis jo paljon muutakin kuin pomosi, joten olisi hyvä keskustella hänen kanssaan asiasta.
Potkuja et voi tuon vuoksi saada. Onko elämäsi muuten siinä jamassa, että voit elää lapsen kanssa - vaikka sitten yksinhuoltajana?
Monet ovat pärjänneet oikein hyvin ilman miestäkin :) Sinulla on kaikki oikeus pitää lapsi ja tulla äidiksi. Nyt sinulla on noin 9kk aikaa laittaa asiat niin valmiiksi uudelle ihmisenalulle kuin mahdollista. Kuullostaa siltä, että olet jo päättänyt pitää lapsen. Onnea siis!
Olen päättänyt pitää lapsen jo. Pomon kanssa ei olla raskaudesta puhuttu, meidän suhde on ollut pelkkää rajua, hullua seksiä. Ihanaa sinänsä, mutta muuten ollaan ihan ventovieraita... Maanantaina taas nähdään ja hävettää myöntää että tälläkin hetkellä odotan kiihkeästi tapaamistamme. AP
Minä varmaan pitäisin lapsen, onko sinulla ap aiempia lapsia?
Minä varmaan pitäisin lapsen, onko sinulla ap aiempia lapsia?
Mulla ei oo lapsia, ei ole sopivaa miestä löytynyt... Olen 38v ja pomoni 5 vuotta nuorempi. AP
Olen kuullut, että porvoolainen perheenisä myös innostui. Nyt on sitten kaksi perhettä, entinen ja uusi.