Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmas nänni

Vierailija
24.06.2011 |

Minulla on syntymästäni saakka ollut kolmas nänni vasemman rinnan alapuolella. Poistatin sen terveyskeskuslääkärillä viitisen vuotta sitten. Se poistettiin ilmeisesti samaan tapaan kuin luomet poistetaan, viilto ihoon ja nänni irti... heh... Laitettiin tikit ja tikeille varattiin poistamisaika. Tikit laittoi ja poisti eri lääkäri/hoitaja. Kun tikit poistettiin haava repsahti auki ja tämä lääkäri/hoitaja vilkaisi mun papereita ja oli silleen, että "ai nää on ollu vasta näin vähän aikaa". Jes! Perus arvauskeskustoimintaa, jos näin nyt saa sanoa.

No joo, mutta nyt oon vähän huolissani, kun tuo kohta, missä nänni ennen oli, on kipeä, erityisesti kuukautisten aikaan, kun muutenkin rinnat arat. Tuo kohta on kyllä aina välillä oireillut ja luulin aluksi, että johtuu vain siitä käsittelystä, mikä silloin tehtiin, mutta nyt uskon sen liittyvän johonkin muuhun, kun noin kuukautisten aikaan erityisesti oireilee.

Onko täällä kellään vastaavia kokemuksia? Eli siis ylimääräisiä nännejä (poistettuja/poistamattomia), jotka oireilevat?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran oireilee samanaikaisesti kun innat. Tuskin vaarallista mutt käy ihmeessä lääkärillä jos asia huolettaa.

Jännä muuten, että sulta ei poistettu sitä kolmatta nänniä heti syntymän jälkeen, yleensä ylimääräiset poistetaan jo vastasyntyneeltä.

Vierailija
2/2 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli myös syntymästä asti vas. rinnan alla "näppy", joka poistettiin ekan raskauden aikana kun alko kasvaa ja oireilla - sillon patologin lausunnon perusteella siitä löytyi myös rintarauhasta. Varmaan siihen jotain vielä jäi, kun se tuntuu välillä, etenkin parin seuraavan raskauden ja imetysten aikana. Kierukasta johtuen mulla ei nykyään oo kuukautisia, mutta jotain oireilua välillä tuntuu - ei kuitenkaan ole kasvanut tai muuttunut tämä arpi.

En ole huolissani ja luulen ettei sunkaan tarvi olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä