Mistä elämäniloa ja eroon pahoista tavoista?
Eroon menneisyydestä ja sen kummituksista sekä nykyisyyden stressaavista tekijöistä, joille ei voi mitään?
Haluan muuttaa kaiken! Haluan lopettaa nettiriippuvuuden, tupakkariippuvuuden, läheisriippuvuuden, siideririippuvuuden iltaisin!!!!
Apuja?
Kommentit (3)
ja itse aloittaisin tupakasta. En olisi uskonut, mutta ainakin mulla tupakanpoltto aiheuttaa ihan älytöntä ahdistusta. Lopetin about vuosi sitten ja olen ollut mielettömästi rennompi. Muutaman kerran olen polttänut päivän pari ja heti on iskenyt tosi paha ahdistus.
Jotain englanninkielisiä sivuja löysin kun googlasin aihetta, mutta suomeksi en ole törmännyt missään edes epäilyihin siitä että tupakka vähingoittaa mielenterveyttä. Ei edes vaikka mielenterveyspotilaat polttaa tyypillisesti tosi paljon. Se kuitataan aina sillä että mielenterveysongelmat saa polttamaan, mutta entä jos se on päinvastoin?
Tsemppiä!
ja koko ajan pitää miettiä seuraavaa tupakointia, onko tupakkaa, onko tulta jne.?
Ja mitä se maksaakaan kun polttaa askin päivässä? 5 euroa päivässä!!!!
Hullua, eikös!
ap. ( psyykkaa itseään)
Meinaan, että ihan itsekkäistä syistä. Myös mä haluan elämäniloa. Alan kohta olla muuten jo kuin toissapäiväinen paistettu kananmuna.
Niin, siis mistä näitä apuja löytää...???