Olen nyt 3 viikkoa lämmitellyt miestä, jokohan sais?
Seksiä oli viimeksi joskus syksyllä. Huhtikuussa mies vähän vihjaisi, että hänen saattaisi tehdä mieli, mutta ei sitten ilmeisesti tehnytkään tarpeeksi mieli kun ei mitään tapahtunut.
Nyt olen ehkä kolmisen viikkoa monta kertaa päivässä ehdotellut, hivellyt hellästi, puristellut pyllystä ja pyytänyt kanssani peiton alle, jokohan se alkais tuottaa tulosta?
Hirveän huono hyöty-vaivasuhde meidän seksielämässä: kolmen viikon lämmittelyllä saattaa saada puristuksen tissistä ja viiden sekunnin yhdynnän.
Olkaa onnellisia te, joilla on hyvä seksielämä.
Kommentit (67)
eihän kenelläkään voi parisuhteessa/avioliitossa olla seksiä noin harvoin?!!
Vähintään 1-2kertaa/kk pitää olla seksiä vaikka olisi kuinka epäseksuaalinen ihminen.
t.10v naimisissa, 3 lasta, seksiä 4-5kertaa/vko.
Tämähän menee ihan seksihurvitteluksi, kun kaksi kertaa talvessa. Ei tarvinnutkaan odottaa kesää. :))
ap
Tämähän menee ihan seksihurvitteluksi, kun kaksi kertaa talvessa. Ei tarvinnutkaan odottaa kesää. :))
ap
Ihanaa ap!
oon niin onnellinen puolestasi. Minäkin sain viime viikolla. Sitä ennen sain ennen joulua. Ihan tässä alkaa herkistymään.
Ottaisin silti rakastajan, jos sellainen näiltä korkeuksilta löytyisi. :) Koska ei löydy, kitkuttelen eteenpäin. Tsemppiä kaikille kohtalosiskoille!
18 vuotta meni yhdessä niin, että miehen teki mieli maksimissaan kerran kuussa. Normiväli seksillä oli useampi kuukausi, puoli vuotta ihan tavallinen ja pisin paussi taisi olla puolitoista vuotta. Puhuttu on asiasta ja käyty terapioissa ja aina välillä tilanne on ollut hivenen parempikin (se kerran kuussa). Vaan pari vuotta sitten minulla naksahti päässä. Seksi vaan lakkasi kiinnostamasta totaalisesti. Nyt on miehen vuoro vihjailla, että seksi vois olla joskus kivaa. Minä vaan en saa itseäni kiinnostumaan asiasta mitenkään enää. Siihenköhän seksi mun elämässäni loppui, 43-vuotiaana. Eipä sitä tosin tähänkään mennessä juuri nimeksikään ole ollut.
Mies tuli suunnilleen ajoissa viereen illalla, mutta tuntui iholtaan niin niljakkaalta että aloin laskeskellä mielessäni, koska hän on käynyt suihkussa viimeksi. Taisi olla kolme päivää sitten, mikä on kyllä ihan totaalinen turn off, en viitsinyt edes yrittää.
Jos se tänään kävisi suihkussa, voisin taas kokeilla onneani. Lämmittelin jo päivällä ehdottelemalla, että tulisi vähän vaimon reisien väliin illalla.
ap
Ollaan parikymppisiä nuoria poikaystäväni kanssa ja meillä on täysin sama meininki :D Kolmen kuukauden väsytystaktiikan jälkeen se suostu torppaamaan mua kerran anaaliin, mutta sen jälkeen löi taas hanat kiinni. Joudunkohan oottamaan taas 3kk?
Ei ne miehet mitään helvetin selän hivelyä tajua.
Ei ne miehet mitään helvetin selän hivelyä tajua.
eihän se mies silti ole halunnut seksiä 3 kuukauteen, kai se olisi itsekin tehnyt aloitteen jos kiinnostaisi. Miksi et ap kysy suoraan syytä? Vastaus on varmaan joko a)stressi/masennus b)fyysinen vika jonka vuoksi ei huvita c)kyllästyminen samaan naiseen
ja ota tanssijoista mallia, niin kyllä lämpee!
ja huolehdin kyllä itsestäni, sellaisista asioista se ei ole kiinni. Miestä ei vain seksi voisi vähempää kiinnostaa.
lämmittelyistä huolimatta. Kerran se jo melkein innostui, pääsin ihan housujen sisäpuolelle asti, mutta sitten touhu lopahti. Yritys jatkukoot!
ap
ja sanot sille pihtaavalle miehellesi, että naisilla on oikeasti haluja, ja jos mies ei niihin mitenkään reagoi, sinä haet sitten sitä seksiä muualta.
Ei ole normaalia millään tasolla olla lähes vuoden ilman seksiä normaalissa parisuhteessa, eikä varsinkaan, kun teillä on sitä seksittömyyyttä ollut jo ennenkin pari vuotta! Menkää terapiaan! Jos mies ei suostu, ilmoita hankkivasi rakastaja. Jotain aviollisia velvollisuuksia niillä miehilläkin on. Nainen vastaavassa tilanteessa antaisi säälistä kerran kuukaudessa, mutta ei mies. Mies voi pihdata vuositolkulla.
Mä tein monen vuoden jälkeen niin, että sanoin täysin selvästi, etten jaksa seksitöntä elämää. Riitahan siitä syntyi, mutta panostin itse siihen, etten riitele vaan pysyn rauhallisesti kannassani.
Muutamien hillittömien riitojen jälkeen mies tajusi. Nyt meillä on ollut pari kk seksiä monesti viikossa. (Vrt. aiemmin ehkä kolme krt/vuosi.)
Kannattaa kertoa rauhallisesti mutta selvästi, ettei suostu elämään loppuelämäänsä seksittömässä liitossa. Elämä on lyhyt, ja monelle seksi on hyvin tärkeä osa elämää.
mut onko sun miehellä joku toinen?
että touhu lopahti ? Eikö seissyt ?
oisit hankkinu jo tusinan rakastajia :)
Mikset tee niin? Sit saa mieskin olla rauhassa ja molemmila asiat hyvin :)
Olen petetty ja jätetty ja kannatan uskollisuutta, mutta tietyissä olosuhteissa on mun mielestä ok hoitaa itseään muualla...
Jättää halukas nainen puutteeseen...
Aina eit tietty tartte jaksaa mutta jos viikkoja naisen pitää vongata niin jotain on pielessä
T: M39
Mä tein monen vuoden jälkeen niin, että sanoin täysin selvästi, etten jaksa seksitöntä elämää.
Kyllä mä voisin sitä velvollisuudentunnosta pari kertaa viikossa köyriä, mutta ei sekään kuulemma ole hyvä, kun PAKKO on minunkin sitä itse HALUTA.
So what, mua nyt vaan kiinnostaa puolisoa 10 vuotta nuoremmat ja 10 vuotta (huom. vuotta, kaikki on suhteellista) hoikemmat naiset. Asia on itsestään ratkennut niin, että kumpikaan ei köyri ketään. Seksi ei yksinkertaisesti ole sen arvoista, että viitsisin stressata etukäteen, kun joutuu tekemään jotain, mitä ei halua. Töistä saa ihan tarpeeksi jo stressiä.
t. Äijä.
Ainakin jotain siis, vähän hyväilyjä edes! :D
ap