Antakaa ideoita kestää kaamea hiusten kasvatusvaihe.
Huivi päässä on paras idea tähän mennessä... ylikasvanut vielä lyhyt on jama tällä hetkellä ja tavoitteena PITKÄT.
Kommentit (7)
niin kannattaa yrittää laittaa niitä eri tavoilla, googlettaa vaikka kampauksia ja kokeilla, että sopisiko joku niistä nykypituuteen. Siis tarkoitan laittamisella sellaista panostetumpaa kampauksen tekemistä.
Muutamassa kuukaudessa ne siitä taas kasvavat eteenpäin.
leikkaavat sellaiseen kasvatukseen sopivan mallin, ja ah sulla on pitkät hiukset, ennenkuin huomaatkaan.
ihan lyhyestä poikatukasta hartiapituiseksi (no, melkein) ja kävin koko ajan 6-8 vkon välein kampaajalla. Olen työssä, jossa pitää olla siedettävän näköinen, enkä siis voinut mitenkään kuvitellakana, että olisin kulkenut joku buff päässä puoli vuotta (naurattaa ajatuksin!).
Vie hitusen kauemmin, mutta ei tarvitse pitää päätä puskissa kuukausikaupalla...
ihan lyhyestä poikatukasta hartiapituiseksi (no, melkein) ja kävin koko ajan 6-8 vkon välein kampaajalla. Olen työssä, jossa pitää olla siedettävän näköinen, enkä siis voinut mitenkään kuvitellakana, että olisin kulkenut joku buff päässä puoli vuotta (naurattaa ajatuksin!). Vie hitusen kauemmin, mutta ei tarvitse pitää päätä puskissa kuukausikaupalla...
mutten oikein usko, että sekään paljoa auttaa ja ajatus leikkaamisesta on vain takapakkia toisaalta...
ap
www.buffkauppa.fi löytyy myös urheilukaupoista. Minulla tuollainen merinovillainen, jonka alunperin ostin maskiksi/kaulahuiviksi lasketteluun. Hieman lämmin tähän aikaan vuodesta tosin, mutta ohuempia mallejakin on.
Sopivassa vaiheessa voi tupeerata ja laittaa pinneillä kiinni. Iso kukka vielä sopivaan paikkaan peittämään "puuttuvat" hiukset.
Kampaajalla osaavat leikata hyvin hiuksia kasvatusvaiheessa, niin että näyttää kuitenkin järkevältä. Kunhan selittää mikä on tavoite.