Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtalotovereita? Juhannus TÖISSÄ

Vierailija
23.06.2011 |

Millä alalla? Millaiset työajat? Millä mielellä vietät juhannusta töissä?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut eivät tee mitään kotitöitä paitsi kotiäidit jotka raatavat 24/7 ympäri vuoden vuodesta toiseen.

Vierailija
2/56 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuoroissa, ensimmäinen neljästä takana ja juuri heräsin "aamupalalle". Klo 20-8 töissä.

Hiukan ehkä harmittaa mutta toisaalta tästä saa ihan kivasti rahaa ja mökille pääsee munakin viikonloppuina.

Terveisin työäiti, joka hoitaa ne siivoukset, ruuanlaitot ja yöheräämiset ihan siinä työn lisäksi. Teen siis ilmeisesti kahta täysipäiväistä työtä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin sana toimittaja tämän palstan viesteissä niin kohta täällä on läjä toimittajia tappelemassa milloin mistäkin. Jos ei muusta, niin palkoista.

:=DDD

Vierailija
4/56 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 yötä, joista eka onneks jo takana. Työaika 21.30-7.15. Sen takia sanoin, et onneks jo yks takana, kun on nimittäin kiire. Ei ehdi edes vessaan.. :( (ennenku joku alkaa avautuu et taidat olla sit väärällä alalla ym. av-potaskaa...) ;)

Vierailija
5/56 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin aamussa ja huomenna ja sunnuntaina illassa. Juhannusperinteisiin kuuluu, että terkkakeskuksen atk-systeemi laukeaa ainakin kerran juhannuksen aikana ja siellä ei aukea edes ovet, jos systeemi prakaa. :=))

Vierailija
6/56 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin aamussa ja huomenna ja sunnuntaina illassa. Juhannusperinteisiin kuuluu, että terkkakeskuksen atk-systeemi laukeaa ainakin kerran juhannuksen aikana ja siellä ei aukea edes ovet, jos systeemi prakaa. :=))

Ihanko itse olet tuon virittänyt

Vierailija
7/56 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko itse olet tuon virittänyt

Uutta tuskin hankitaan, koska kunta käsittelee liittymistä isompaan kaupunkiin pikapuoliin. Niin ja sen verran selvennän että olen päivystävä atk-henkilö.

Vierailija
8/56 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Uutta tuskin hankitaan, koska kunta käsittelee liittymistä isompaan kaupunkiin pikapuoliin..

Sitten voivat säästää ja antaa tuollaiselle turhakkeelle potkut.

Vierailija
9/56 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Uutta tuskin hankitaan, koska kunta käsittelee liittymistä isompaan kaupunkiin pikapuoliin..

Sitten voivat säästää ja antaa tuollaiselle turhakkeelle potkut.

taataan työpaikka seuraavat 5 v kuntaliitoksen jälkeen? Se on oikein lakiin kirjoitettu.

Terveisin,

liitoskunnan yhteyspäällikkö jolla ei ole mitään tekemistä, mutta palkka juoksee 4300 e/kk

Vierailija
10/56 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusalan konsulttitöissä ulkomailla ja nyt maassa, jossa ei juhannusta vietetä.

Vierailija
11/56 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri pääsin, ravintola-alalla ollaan ja koko juhannusviikonloppu painetaan hommia...

Vierailija
12/56 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamua ja iltaa. Kolmas juhannus peräkkäin. Olisihan tuo ihan kiva olla ens juhannus kotonakin. Meijeri alalla. Juhannusajan palkkaa odotellessa. :)

Vierailija
13/56 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kaikkina päivinä sekä aamu- että iltavuorossa. Ja hyvällä mielellä. Kaupungissa on rauhallista ja rahaa tulee.

Vierailija
14/56 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kotiäiti. Töissä 24/7 oli juhannus tai ei"

ihan oikeaa työtä.

Vierailija
15/56 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti. Töissä 24/7 oli juhannus tai ei

Duuniäiti joka siivoaa ja laittaa ruoat itse. Juhannus kuluu pihatöissä ja maanantaina taas töihin.

Kotiäitiys ei ole työ.

Vierailija
16/56 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen duuniäiti joka siivoaa ja laittaa ruoat itse. Juhannus kuluu pihatöissä ja maanantaina taas töihin.

Kotiäitiys ei ole työ.

Vierailija
17/56 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/56 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuorossa kaikki illat, verkkohommia teen. Mut en valita, menee tää näinkin ja ehdimme joka tapauksessa syödä yhdessä kotona perheen kesken. Lisäksi vuorolisät on hyvät, 300 % ja ylimääräinen vapaapäivä.

Vierailija
19/56 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko palkkatyössä tai kotona hoitamassa kotihommia ja lapsia.

Vierailija
20/56 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen asennoitunut jäämään ylitöihin, jos tarve vaatii. Ja yleensä juhlapäivinä tarve vaatii ;)

Olen töissä 24/7/365 auki olevassa kaupassa.

Ei harmita juhannuksena (tai uutenavuotena, pääsiäisenä tai vappuna) töissä olo, kunhan saisi olla aina jouluaattoillan vapaalla :)

Olen ollut viiden vuoden aikana töissä (ainakin osittain) kaikki viisi uuttavuotta, neljä vappua (yhden olin sairaslomalla), neljä pääsiäistä ja tämä on kolmas työjuhannus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi