Voiko näillä kengillä mennä häihin?
http://www.mulberry.com/#/storefront/c5842/5498/category/
Vai ovatko liian arkiset polvipituisen juhlamekon kanssa?
P.S. Ja nipoille tiedoksi: en laita leggingsejä ;)
Kommentit (37)
nuo on siis ihan jokapäiväiset kävelykengät mun mielestä :) Ei yhtään juhlavat.
munkin mielestä just tuollaiset loaferit ovat arkiset. Jos haluat matalakantaiset, niin miten olisi ballerinat.
French solella on paljon juhlavia ballerinoja.
Ja jos sulla on tyylikäs mekko, esim. safarityylinen pellavamekko, niin totta munassa just nuo on hyvät sen kanssa. Kaikki ei harrasta röyhelöitä ja strasseja, ja on silti juhlavia...
mutta safarityylisellä pellavamekolla ei mennä häihin!
Ja jos sulla on tyylikäs mekko, esim.
safarityylinen pellavamekko, niin totta munassa just nuo on hyvät sen kanssa. Kaikki ei harrasta röyhelöitä ja strasseja, ja on silti juhlavia...
Varsinkin jos ne on hyvässä kunnossa eikä kovin monta kilometriä nähneessä kunnossa. Juhlavuus ei muodostu pelkistä kengistä vaan kokonaisuus ratkaisee. Nuo on elegantit ja tyylikkäät.
mutta safarityylisellä pellavamekolla ei mennä häihin!
Ja jos sulla on tyylikäs mekko, esim. safarityylinen pellavamekko, niin totta munassa just nuo on hyvät sen kanssa. Kaikki ei harrasta röyhelöitä ja strasseja, ja on silti juhlavia...
Itsellänikin on tosi nätti, ohutta laskeutuvaa pellavaa oleva, pitkälinjainen safarimekko ja ihan varmasti juurikin juhlamekko, sopiva kesäisiin häihin ja puutarhajuhliin.
Sulla on rajoittunut kuvitelma siitä, mikä on juhlapukeutumista.
Varsinkin jos ne on hyvässä kunnossa eikä kovin monta kilometriä nähneessä kunnossa. Juhlavuus ei muodostu pelkistä kengistä vaan kokonaisuus ratkaisee. Nuo on elegantit ja tyylikkäät.
Ajattelin yhdistää kengät siis mustaan mekkoon, ruskeaan boleroon ja kulta-ruskeaan kaulakoruun. Olis niinku sävysävyyn.
t. ap
Enkä kyllä sillä safarimekollakaan.
mutta on ne aika arkiset, ellei kyseessä ole päivähäät, jotka pidetään jossain epämuodollisessa paikassa ja muukin pukeutuminen on epämuodollisempaa.
Mä en voisi mennä.Enkä kyllä sillä safarimekollakaan.
mekkoni on, ihan näkemättä tiedät, ettei se ole sovelias... ;-)))
Ajattelin yhdistää kengät siis mustaan mekkoon, ruskeaan boleroon ja kulta-ruskeaan kaulakoruun. Olis niinku sävysävyyn.
t. ap
Ketjussa puhuttiin safarimekoista. MINÄ en mene ikinä kenenkään häihin minkäänlaisessa safarimekossa. Sinä voit mennä vaikka huomioliivissä ja pyöräilyshortseissa. Tai safarimekossa.
Ketjussa puhuttiin safarimekoista. MINÄ en mene ikinä kenenkään häihin minkäänlaisessa safarimekossa. Sinä voit mennä vaikka huomioliivissä ja pyöräilyshortseissa. Tai safarimekossa.
kategoria, jossa ei ole olemassakaan soveliasta asua. Ja minä sanoin, että voi ollakin, esimerkiksi itselläni on sellainen kermanvärinen, pohjepituinen safarijuhlamekko.
Eli: julistat noita kategorisia tuomioita aika kevyellä kädellä.
vaikka siinä roikkuu se karsee lätkä, mistä konossöörit näkevät, että hinta on ollut huima, nounou.
kamalat.
safarimekko päällä yksiinkään häihin. Mitä sinä sitä itket? Mene sinä vaikka kaikkiin loppuelämäsi häihin se SAFARIMEKKO ylläsi.
kategoria, jossa ei ole olemassakaan soveliasta asua. Ja minä sanoin, että voi ollakin, esimerkiksi itselläni on sellainen kermanvärinen, pohjepituinen safarijuhlamekko. Eli: julistat noita kategorisia tuomioita aika kevyellä kädellä.
vaikka siinä roikkuu se karsee lätkä, mistä konossöörit näkevät, että hinta on ollut huima, nounou.
kamalat.
Mut oikeasti, ei ne edes olleet kalliit. Ostin alesta ja sain alle 170 eurolla.
t. ap
kengät, mutta ihan selkeesti työkengät! Niin arkikengät kuin olla ja osaa.
nuo on siis ihan jokapäiväiset kävelykengät mun mielestä :)
Ei yhtään juhlavat.