Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko näillä kengillä mennä häihin?

Vierailija
23.06.2011 |

http://www.mulberry.com/#/storefront/c5842/5498/category/

Vai ovatko liian arkiset polvipituisen juhlamekon kanssa?

P.S. Ja nipoille tiedoksi: en laita leggingsejä ;)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälle safarimekon omistajalle on kyllä sellainen että et taida muutenkaan olla hirveän tyylikäs ihminen vaikka olet ILMAN SAFARIMEKKOA.

Vierailija
22/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi, täytyy siis mennä kenkäkauppaan etsimään ruskeita korkkareita. Ei kyllä yhtään huvittais yksien juhlien takia :(

Jos jollain on mielessä sopivia malleja, niin laittakaa linkkejä!

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tuntematon ihminen alkaa väkisin vääntää, että minun on hyväksyttävä safarimekko juhla-asukseNI. Ei hänen juhla-asukseen vaan minun juhla-asukseni. Hieman erikoista, sanoisin.

tälle safarimekon omistajalle on kyllä sellainen että et taida muutenkaan olla hirveän tyylikäs ihminen vaikka olet ILMAN SAFARIMEKKOA.

Vierailija
24/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan sirot kengät.

aika iso juttu näköjään vieraiden pukeutuminen :O

mulla on omat häät nyt alle kuukauden päästä ja pukeutumis ohjeena oli vaan, että vaatteet päälle kiitos :D mulle on ihan sama vaikka tulis kuivapuvussa tai flanellipaidassa! kunhan vaan pääsee kaikki rakkaat paikalle

Vierailija
25/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päädyt korkkareihin, niin miten ois nämä? :D

http://www.mulberry.com/#/storefront/c5842/4493/category/

sama tyyli, mutta korolla. on varmaan siis sit tosi paljon juhlavammat :D mun mielestä edelleenkin sirot.

Vierailija
26/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

safarimekko päällä yksiinkään häihin. Mitä sinä sitä itket? Mene sinä vaikka kaikkiin loppuelämäsi häihin se SAFARIMEKKO ylläsi.

Ketjussa puhuttiin safarimekoista. MINÄ en mene ikinä kenenkään häihin minkäänlaisessa safarimekossa. Sinä voit mennä vaikka huomioliivissä ja pyöräilyshortseissa. Tai safarimekossa.

Mä en voisi mennä.Enkä kyllä sillä safarimekollakaan.

mekkoni on, ihan näkemättä tiedät, ettei se ole sovelias... ;-)))

kategoria, jossa ei ole olemassakaan soveliasta asua. Ja minä sanoin, että voi ollakin, esimerkiksi itselläni on sellainen kermanvärinen, pohjepituinen safarijuhlamekko. Eli: julistat noita kategorisia tuomioita aika kevyellä kädellä.

siitä tässä oli kyse, että sulla on rajoittunut mielikuvitus, ja silti julistelet tollasia "ei voisi ikuna" -kommentteja.

Vierailija
27/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tuntematon ihminen alkaa väkisin vääntää, että minun on hyväksyttävä safarimekko juhla-asukseNI. Ei hänen juhla-asukseen vaan minun juhla-asukseni. Hieman erikoista, sanoisin.

vaan siitä, että sinä julistat, ettei safarimekko ikinä sovi juhlavaatteeksi. Siitähän se keskustelu lähti liikkeelle, että sinä väitit, ettei se ole sovelias ollenkaan. Siis muillakaan.

Vierailija
28/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan yleisesti että sinä tyrmäät HÄNEN juhlapukua vaikket ole sitä nähnyt ja tökerösti sen kyllä teetkin. Eihän missään ollut puhetta että sulla pitäisi olla semmonen mekko.

Vierailija
29/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivathan nuo safarityylisen pellavamekon kanssa, mutta safarityylisellä pellavamekolla ei mennä häihin!

Ja jos sulla on tyylikäs mekko, esim. safarityylinen pellavamekko, niin totta munassa just nuo on hyvät sen kanssa. Kaikki ei harrasta röyhelöitä ja strasseja, ja on silti juhlavia...

voivasi kuvitella sellaista safarimekkoa, jolla voisi mennä... vaan että ne ei sovi häihin, piste.

Vierailija
30/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa :D mitäs jos perustaisitte sille oman ketjun?

eiköhän toi oo ihan makuasia, oli sitten miten ilmastu tahansa. toisen mielestä sopii ja toisen ei, toivokaamme siis ettette ikinä mene samoihin häihin.

Vierailija
31/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niillä häihin mennä, yhtä rumat korollisina. Minusta nuo korollisetkin sopii paremmin arki käyttöön on niin raskasta mallia.

Vierailija
32/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa :D mitäs jos perustaisitte sille oman ketjun? eiköhän toi oo ihan makuasia, oli sitten miten ilmastu tahansa. toisen mielestä sopii ja toisen ei, toivokaamme siis ettette ikinä mene samoihin häihin.

pointtini oli alunperin, että tyylejä on monenlaisia. Voi olla hyvin juhlava ja hieno, vaikka ei tykkääkään strassisandaaleista ja silkkimekoista.

Eli sikäli minusta on aika vaikeaa antaa ap:n alkuperäiseen kysymykseen vastausta. Minusta kengät ovat kumminkin balleriinat ja juhlavat, JOS ne on yhdistetty juhlavaan asuun, johon ne sopivat tyyliltään ja väriltään.

-se safarimekon käyttäjä-

Vierailija
33/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne ok? Tai kengät jos on mallia korko? Oh you mighty God...

Vierailija
34/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

safarimekossa, sulhasta myöten, mutta minä en pukeudu häihin safarimekkoon. Ellette siitä selviä, pitää hakea apua. Vaikka haulikolla uhkaisitte, en pane safarimekkoa häihin, en. Ja persoonapronominit olisi myös hyvä kerrata, siis niiden erot... Yksikön ensimmäinen ei ole sama kuin yksikön toinen persoona saati passiivi.

Sopivathan nuo safarityylisen pellavamekon kanssa, mutta safarityylisellä pellavamekolla ei mennä häihin!

Ja jos sulla on tyylikäs mekko, esim. safarityylinen pellavamekko, niin totta munassa just nuo on hyvät sen kanssa. Kaikki ei harrasta röyhelöitä ja strasseja, ja on silti juhlavia...

voivasi kuvitella sellaista safarimekkoa, jolla voisi mennä... vaan että ne ei sovi häihin, piste.

Vierailija
35/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei safarimekkoa minulle häihin -henkilö

asiaa :D mitäs jos perustaisitte sille oman ketjun? eiköhän toi oo ihan makuasia, oli sitten miten ilmastu tahansa. toisen mielestä sopii ja toisen ei, toivokaamme siis ettette ikinä mene samoihin häihin.

Vierailija
36/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dillards.com/product/Cremieux-Molly-Dress_301_-1_301_5027556…

Asustaa sen vain juhlavammin, niin ihan passeli!

t. ap

Vierailija
37/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mennyt aina tuon tyylisillä kengillä juhlimaan häitä. Jalkani nimittäin ei kestä senttiäkään korkoa, joten aina on matalat kengät toisin sanoen balleriinat. Mutta onneks ketään se ei haittaa minkälaisilla vaatteilla tai kengillä menet häihin, paitsi jos pukeudut pukukoodin vastaisesti tai kauniimmaksi kuin morsian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi