Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10-vuotiaan kova ruokahalu, millä hillitä ?

Vierailija
23.06.2011 |

Lapsi syö suuria määriä ja usein, pelkään että hän alkaa lihota vaikka harrastaakin liikuntaa. Millä tuota kovaa ruokahalua voisi hillitä ?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös vihjata opettajalle. Syökö opettajan mukaan koulussa ruokaa?

Mutta minäkin kannatan hyvää, terveellistä ruokaa.

Pojatkin kärsii syömishäiriöistä. Joku on saattanut haukkua poikaa.. :(

Kannattaa ottaa puheeksi tuo että pitää syödä ja mikä on terveellistä ja että saa syödä myös herkkujakin.

Vierailija
22/22 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 17:30"]

Mä olen 12-vuotias tyttö ja harrastan päivittäin juoksua ja lihastreeniä. Tuntuu,että miten ne muut pärjää sellasilla hiiren annoksilla,kun minä en meinaa tulla edes täyteen täydestä lautasesta. Vaikka syön ihan hirveästi,niin ei kyllä tunnu tosiaankaan ylimääräistä olevan. Olen 160 cm pitkä ja painan n.46 kg. Varmaan kasvupyrähdys päällä ja harrastuksiin menee päivässä varmaan 500 kaloria. Käyn siis 6,5km juoksemassa päivittäin reipasta tahtia. Olen lisäksi vegaani. Huolehdin kuitenkin riittävästä proteiinin saannista syömällä päivittäin linssejä,papuja ja soijaa eri muodoissa ja proteiinijauheella. Magnesiumia otan purkista ja kaurajuomaan jota juon on lisätty kalsiumia ja vitamiineistä E, B6, B2, A, B9, D2 ja B12. Ei siis pitäisi puutoksia tulla,vaikka te aikuiset olette aina niin lapsien kasvissyöntiä vastaan. Kyllä on tietty syytäkin,jos lapsi ei tiedä asiasta mitään ja päättää: "Minäpä rupean nyt tästä kasvissyöjäksi." Ja sitten tulee kaiken maailman vitamiini- ja proteiinipuutokset ym. 

[/quote]

vai käyttää 12 vuotias snaa "jos lapsi ei tiedä asiasta" :D heh oot hupaisa provo

[/quote]

Jos et satu tietämään,niin lapsi on yleisnimitys nuoresta ihmisestä. Käytän kyllä itsestänikin nimitystä lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä