Haluan maalata taulun itse, mitä mun täytyy ostaa ja mistä?
Eli ihan kunnon maalauksen, maalataanko ne kankaalle vai miten? Ja millaisilla väreillä? Mistä niitä saa ja minkä hintaisia?
Sisustuskärpänen iski:)
Kommentit (29)
minäitseteen kirjoitti:
Ajattelin et jos löytys akryylivärit, semmoset ohutta maalia:) en tiedä vaan mistä löytys ja pitäs olla aika isot purkit, ei pikku tuubit riitä
Miksi et vaikka kirjoita jotain menestyskirjaa?
Haistakaa paskat te jotka ette osaa asiallisesti vastata.
minäitseteen kirjoitti:
Ajattelin et jos löytys akryylivärit, semmoset ohutta maalia:) en tiedä vaan mistä löytys ja pitäs olla aika isot purkit, ei pikku tuubit riitä
Googleta.
Pitääkö tulla taulukin maalaamaan puolestasi:)
Vierailija kirjoitti:
minäitseteen kirjoitti:
Miksi et vaikka kirjoita jotain menestyskirjaa?
Voi kun olisi viulu:(
Minä ajattelin ryhtyä soittamaan tuubaa, mistä sais halvalla?
Voi että noita vastauksia. Olen kyllä myöhässä mutta luin tätä vasta. toivon että olet löytänyt työvälineet ja saanut toteutettua itseäsi. Kyllä jokainen joka haluaa, voi kokeilla maalaamista. Googlaa taidetarvike kaupat lähelläsi sieltä saa myös neuvoja. Osta haluamasi kokoinen pohja ja vaikka pari erikokoista pensseliä. Jos ensin kokeilet akrylivvärejä, voit siihen päälle maalata öljyvärillä myöhemmin jos et pidä aikaansaannoksesta siis. Katso mitä värejä sinulla on sisustuksessa ja osta sen mukaan vaikka vain 3 väriä, joista pidät. Minä aloitin työväenopistolla .