Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se George on jälleen vapaa!

Vierailija
23.06.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että mä alan nyt seurustella sen kanssa. Ollaan ainakin kesä yhdessä ja katsellaan sitten. Eihän ole mitenkään varmaa, että George on tarpeeksi mukava silleen pitemmän päälle.

Vierailija
2/12 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sillä on sellainen vanhan miehen takapuoli?

Noh, voisin käydä sen ainakin katsomassa. Mieskin tietää jo suunnitelmani.

ap

Voi olla, että mä alan nyt seurustella sen kanssa. Ollaan ainakin kesä yhdessä ja katsellaan sitten. Eihän ole mitenkään varmaa, että George on tarpeeksi mukava silleen pitemmän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä, että näyttää heti. Tarkista myös se, että käyttääkö se hammaslankaa. Mulle on tosi tärkeää, että henki ei haise. -2

Mitä jos sillä on sellainen vanhan miehen takapuoli? Noh, voisin käydä sen ainakin katsomassa. Mieskin tietää jo suunnitelmani. ap

Vierailija
4/12 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä näyttää kyllä kuvissa olevan hyvin hoidetut hampaat, mutta kuoret sillä kuitenkin on. Takapuolen tunnustelen ihan heti lentokentällä ja sitten pyydän näyttää, jos herää epäilykset. Suostuisikohan se kynätestiin? Saisinkohan laittaa kynän sen kannikan "alle", jos tiedät mitä tarkoitan?

ap

Pyydä, että näyttää heti. Tarkista myös se, että käyttääkö se hammaslankaa. Mulle on tosi tärkeää, että henki ei haise. -2

Vierailija
5/12 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kyllä vielä yhtä harmaapäinen. Tosin olen ajatellut että vanhaa miestä en ota, ainakin 15v nuorempi sen pitää olla, kohta sen kanssa ei voi kaupunkimatkaa tehdä ettei joka valopylvään kohdalla se pysähdy kuselle.

Vierailija
6/12 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista kysyä, paljonko sillä on rahaa tilillä ja onko luottoa, ettei se pane sua maksamaan ravintolassa. Minä voisin lähettää sun mukanasi kuvan tisseistäni. George voi katsella sitä sitten lentokoneessa paluumatkalla Suomeen. Sehän tulee sun mukana tänne päin, eikö vaan? -2

Sillä näyttää kyllä kuvissa olevan hyvin hoidetut hampaat, mutta kuoret sillä kuitenkin on. Takapuolen tunnustelen ihan heti lentokentällä ja sitten pyydän näyttää, jos herää epäilykset. Suostuisikohan se kynätestiin? Saisinkohan laittaa kynän sen kannikan "alle", jos tiedät mitä tarkoitan? ap

Vierailija
7/12 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me löydetään sut helposti kun tullaan takaisin? voin sitten ohjata Georgen oikealle henkilölle. Laita vaikka kuva sun tisseistä siihen kylttiin, niin George tunnistaa sut helposti.

Voidaanko me poiketa Como-järvellä paluumatkalla? Minä voisin jäädä Georgen mökille lomailemaan.

ap

Ja muista kysyä, paljonko sillä on rahaa tilillä ja onko luottoa, ettei se pane sua maksamaan ravintolassa. Minä voisin lähettää sun mukanasi kuvan tisseistäni. George voi katsella sitä sitten lentokoneessa paluumatkalla Suomeen. Sehän tulee sun mukana tänne päin, eikö vaan? -2

Vierailija
8/12 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan yksinkertaisinta. Tottakai voit jäädä mökille Como-järvelle. Italiassa on paremmat ilmatkin kuin täällä. Laita Georgelle jotain lämmintä mukaan ja sateenpitävä takki. Todentotta toivon, ettei hänestä ole tullut mikään vegaani sen edellisen (miehekkään) tyttöystävänsä myötä. En viitsisi alkaa erikoisruokia nyt väsäilemään. Ajattelin, että keskittyisin ihan vain seksiin ja sit George voisi lukea mulle ääneen ja piirtää vartalostani lyijykynäluonnoksia - muista jättää se kynä Georgelle! -2

me löydetään sut helposti kun tullaan takaisin? voin sitten ohjata Georgen oikealle henkilölle. Laita vaikka kuva sun tisseistä siihen kylttiin, niin George tunnistaa sut helposti. Voidaanko me poiketa Como-järvellä paluumatkalla? Minä voisin jäädä Georgen mökille lomailemaan. ap

Vierailija
9/12 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt tulossa Suomeen, niin saanko lainata sitä yhteen varviin? Siis jos sillä ei oo se vanhan miehen takapuoli. Sen voisitte ilmoittaa välittömästi. George on sillä listalla, jonka kans mulla on lupa harrastaa seksiä ja mies ei suutu eikä jätä mua. Että tässä olisi nyt mahdollisuus, jos millään viitsitte lainata sitä. Pliiiiiz?

Vierailija
10/12 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2

on nyt tulossa Suomeen, niin saanko lainata sitä yhteen varviin? Siis jos sillä ei oo se vanhan miehen takapuoli. Sen voisitte ilmoittaa välittömästi. George on sillä listalla, jonka kans mulla on lupa harrastaa seksiä ja mies ei suutu eikä jätä mua. Että tässä olisi nyt mahdollisuus, jos millään viitsitte lainata sitä. Pliiiiiz?

Vierailija
11/12 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pistätkö junaan ja pohjoista kohti?

Vierailija
12/12 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2

joten pistätkö junaan ja pohjoista kohti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän