Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jihuu, paino vihdoin alle 64kg!!! 63.8kg tänä aamuna,

Vierailija
23.06.2011 |

edellisen kerran olen painanut tämän verran 3v sitten. Kilpirauhasen vajaatoiminnasta huolimatta voi laihtua, vaatii vaan ihan PIRUSTI hommaa... Vielä jokunen kilo tiputettavaa, sitten olen urakan tehnyt.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne lääkkeillä, eli ihmisestä tulee ihminen,

jonka kilpirauhanen toimii normaalisti ja joka voi myös laihtua.

mä olen 30 v ollut kroonikko, eikä kukaa lääkäri koskaan ikinä ole sanonut, että painonpudotus olis mulle vaikeampaa kuin muille. eikä ole ollutkaan.

selityksiä selityksiä

Vierailija
22/23 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tammikuussa alotin ja painoin silloin 80kg. Nykyään 59kg. Vielä muutaman kilo puotettavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne lääkkeillä, eli ihmisestä tulee ihminen,

jonka kilpirauhanen toimii normaalisti ja joka voi myös laihtua.

mä olen 30 v ollut kroonikko, eikä kukaa lääkäri koskaan ikinä ole sanonut, että painonpudotus olis mulle vaikeampaa kuin muille. eikä ole ollutkaan.

selityksiä selityksiä

netti on myös pullollaan tietoa asiasta. Eiköhän tämäkin ole yksilöllistä, kaikillehan vajaatoiminta ei edes aiheuta painonnousua.

Ja tiedän asian aika hyvin, sillä ennen sairastumista sain painon esim. raskauksien jälkeen leikiten takaisin normaaliin, vaan sittenpä alkoikin paino nousta, vaikka kuinka liikuin. Lisäksi treeni oli todella hankalaa, lihakset väsyivät ja palautumista ei tapahtunut. Lopulta marssin lääkäriin ja syyksi paljastui vajaatoiminta.