Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskallatte harrastaa seksiä uuden kumppanin kanssa ilman kumia?

Vierailija
23.06.2011 |

Tämä siis niille, jotka tosiaan EIVÄT käytä kumia uuden tyypin kanssa.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt testeissä? Esim. HIV ei välttämättä oireile mitenkään vuosiin... Kävin itse aikoinaan testeissä satunnaisen seksin jälkeen ja silloin sanottiin, että HIV on lisääntynyt ihan tavallisissa heterosuhteissa, ei tarvitse olla huumeidenkäyttäjä tms.

ja nykyäänkin, kun käyn verenluovutuksessa..Ei minulla ei ole hiviä eikä mitään muutakaan..Eikä minulla ole satunnaisia suhteitakaan..

Tämähän on juuri se paras ratkaisu niin minulle kuin sille varatulle miehellekin saada rakkautta ja seksiä elämään ilman taudinpelkoja, siis VAKISUHDE..ei satunnaisia panoja..

Vierailija
42/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyäänkin, kun käyn verenluovutuksessa..Ei minulla ei ole hiviä eikä mitään muutakaan..Eikä minulla ole satunnaisia suhteitakaan..

Tämähän on juuri se paras ratkaisu niin minulle kuin sille varatulle miehellekin saada rakkautta ja seksiä elämään ilman taudinpelkoja, siis VAKISUHDE..ei satunnaisia panoja..

muka voit olla niin varma, ettei sen salarakkaan vaimo ole käynyt vieraissa? Tai onko se ikinä käynyt testeissäkään? Ja eikö sua yhtään häiritse, että rakkaasi panee säänöllisesti toistakin naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää, kun minä luotan.. Ei mies ole ainoa jolla on salasuhde, myös minulla on tässä sellainen..mutta meillä on SUHDE, ei suhteita.. Täällä on jostain syystä sellainen käsitys naisilla, että kun varattu mies rakastuu toiseen naiseen, se tarkoittaa automaattisesti, että sillä on kaiken aikaa muitakin suhteita.. Pelkäättekö ihan oikeasti että oma miehenne rakastuu toiseen tai on mahdollisesti jo rakastunut vai mistä moinen negatiivisuus?

jos sillä sun salasuhteen vaimolla on salasuhde jolla on tauteja ja ne panee ilman kumia ?

Koska tämä salarakas tietää 100%varmuudella, että rakkaan vaimolla ei ole salarakasta ja se ei siis mitenkään voi panna ilman kumia ketään muuta kuin miestänsä.

Voit saada sen tautisi mikä päivä tahansa omalta puolisoltasi..Parempi, ettet päästä sitä maitokauppaankaan yksin, tiedä ketä se sillä reissulla panee ja saat sitten taudin siltä..

Vierailija
44/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada sen tautisi mikä päivä tahansa omalta puolisoltasi..Parempi, ettet päästä sitä maitokauppaankaan yksin, tiedä ketä se sillä reissulla panee ja saat sitten taudin siltä..

jos rakkaasi kykenee noin helposti huijaamaan vaimoaan eikä se edes häiritse häntä, niin miksi ihmeessä luulet olevasi jotenkin tämän vaimon yläpuolella ettei se voisi samalla huijata suakin? Ai niin, sä luotat mieheen, kuten hänen vaimonsakin..

Vierailija
45/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kanssa ensin kumia, sitten se kävi testeissä eikä ollut mitään ja lopetettiin kumin käyttö. Sain papillomaviruksen. Sehän ei näy testeissä. =) Eli hyvä tuuri. Nykyisen ukon kanssa kumeja käytettiin ehkä viikko, sen jälkeen on menty pillereillä. On hyväksynyt että saa multa kondyloomaa aiheuttavan papillomaviruksen. Itselläni tosin oireetonta tyyppiä.

Kyllä päässä viiraa jos tieten tahtoen ottaa itselleen moninkertaisen syöpäriskin. Mielestäni kaikki visvasyylätyypit saisi itse korvata kaikki hoitonsa ja tulevaisuuden syöpähoidot ja papakokeet. Helvetin vastuutonta ja typerää :( Miehetkin jotka noita visvasyylänaisia panee ottaa sen riskin, että jos ero tulee niin seuraavan kanssa pannaan sitten kumilla ellei nainen halua myös virusta. Sairasta menoa.

Mistäs tiedät ettei itselläsi ole kyseisiä viruksia?? Noita on useampi sata erilaista, jotka vaikuttavat eri tavoin. Joistakin saa näkyviä kondyloomamuutoksia, joistakin näkymättömiä ja yleisyys on sellaista 80 % luokkaa, joten harvassa on ihmiset joilla näitä ei ole. Nykyäänhän näitä ei enää edes oikein luokitella sukupuolitaudeiksi, kun ovat niin yleisiä.

Toki, jos neitsyenä edelleen elelet niin saatat puhdas olla.

Vierailija
46/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyäänkin, kun käyn verenluovutuksessa..Ei minulla ei ole hiviä eikä mitään muutakaan..Eikä minulla ole satunnaisia suhteitakaan.. Tämähän on juuri se paras ratkaisu niin minulle kuin sille varatulle miehellekin saada rakkautta ja seksiä elämään ilman taudinpelkoja, siis VAKISUHDE..ei satunnaisia panoja..

muka voit olla niin varma, ettei sen salarakkaan vaimo ole käynyt vieraissa? Tai onko se ikinä käynyt testeissäkään? Ja eikö sua yhtään häiritse, että rakkaasi panee säänöllisesti toistakin naista?

Ei häiritse, koska en haaveile parisuhteesta ja arjesta tämän miehen kanssa.. Vaimo on kuulunut kuvioihin alusta asti..Ja tiedät varmasti yhtä lailla kuin minäkin, että parisuhde ei kukoista, jos mies hakee vierasta, pitkää suhdetta.. Ja kaikkilla ei ole tauteja.. ihan samalla tavalla Sinä voit sen saada omalta puolisoltasi kuin minä tältä varatulta mieheltä.. Mutta miksi yleensä harrastaa seksiä, jos koko ajan pitää miettiä tauteja?? Sitten on parasta olla ilman..

Vierailija
47/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, koska en haaveile parisuhteesta ja arjesta tämän miehen kanssa.. Vaimo on kuulunut kuvioihin alusta asti..Ja tiedät varmasti yhtä lailla kuin minäkin, että parisuhde ei kukoista, jos mies hakee vierasta, pitkää suhdetta.. Ja kaikkilla ei ole tauteja.. ihan samalla tavalla Sinä voit sen saada omalta puolisoltasi kuin minä tältä varatulta mieheltä.. Mutta miksi yleensä harrastaa seksiä, jos koko ajan pitää miettiä tauteja?? Sitten on parasta olla ilman..

minun mieheeni voin luottaa siihen asti, että tulee ilmi, että hän onkin epäluotettava, sinä sen sijaan jo tiedät, että tämä mies on epäluotettava. Ihan sama minulle saatko tauteja vai et, olet vain niin käsittämättömän hyväuskoinen.

Vierailija
48/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"häveliäänä" sp-testinä!!!YÖK!!!

Toivottavasti en saanut sinun luovuttamaasi verta synnytykseni jälkeen!

Vierailija
49/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes muuta ehkäisyä kuin kumit.

Vierailija
50/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rakkaasi kykenee noin helposti huijaamaan vaimoaan eikä se edes häiritse häntä, niin miksi ihmeessä luulet olevasi jotenkin tämän vaimon yläpuolella ettei se voisi samalla huijata suakin? Ai niin, sä luotat mieheen, kuten hänen vaimonsakin..

Miksi kulissiliitossa elävä ei voisi aidosti rakastua toiseen? Miksi se mielestäsi merkitsee sitä, että mies automaattisesti panis jokaista naista joka eteen tulee??.. Huijata minuakin?

Taidat tosiaan olla epävarma oman puolisosi suhteen?

Vierailija
51/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa luottaa varattuun mieheen joka panee sua. aivan luotettavasti ei pane ketään muuta "toista naista"

mäkin nauroin. voi,voi miten naivi joku voikaan olla!

Voi-voi miten voit olla täysin varma, ettei oma puolisosi petä sinua?? Ettei pane ketään muuta?

Vierailija
52/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt testeissä? Esim. HIV ei välttämättä oireile mitenkään vuosiin... Kävin itse aikoinaan testeissä satunnaisen seksin jälkeen ja silloin sanottiin, että HIV on lisääntynyt ihan tavallisissa heterosuhteissa, ei tarvitse olla huumeidenkäyttäjä tms.

Tämä oli tarkoitettu numerolle 14. Järkyttävää, että ihmiset todella ajattelevat, että jos ei ole oireita, ei ole myöskään tauteja. Vasta kun on käynyt testeissä n. 3 kk viimeisen suhteen jälkeen, voi tietää.

Oma puolisosi voi pettää sinua ihan milloin vaan..siis koko ajanko elät peläten? Sorry, kunnon ihmisiäkin vielä löytyy..

Vierailija
53/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa luottaa varattuun mieheen joka panee sua. aivan luotettavasti ei pane ketään muuta "toista naista"

Voi-voi miten voit olla täysin varma, ettei oma puolisosi petä sinua?? Ettei pane ketään muuta?

ei kukaan aikuinen ihminen ole noin hölömö!! vaikka kuinka porukka sulle vääntää ratakiskosta,niin jankkaat jankkaat samaa kulunutta virttäsi. käyppäs huviksesi nyt kaikissa sukupuolitautitesteisää,niin voit "kivasti" yllättyä!

Vierailija
54/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"häveliäänä" sp-testinä!!!YÖK!!! Toivottavasti en saanut sinun luovuttamaasi verta synnytykseni jälkeen!

Minulla ei ole hiviä eikä muutakaan tautia eikä ole tällä varatulla miehelläkään..Sorry nyt vain..

Vierailija
55/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan aikuinen ihminen ole noin hölömö!! vaikka kuinka porukka sulle vääntää ratakiskosta,niin jankkaat jankkaat samaa kulunutta virttäsi. käyppäs huviksesi nyt kaikissa sukupuolitautitesteisää,niin voit "kivasti" yllättyä!

Ei minulla ole mitään tarvetta mennä sukupuolitesteihin ja minulle riittää se että minä luotan tähän mieheen, sinun ei tarvi luottaa eikä edes ymmärtää..

Vierailija
56/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli tarkoitettu numerolle 14. Järkyttävää, että ihmiset todella ajattelevat, että jos ei ole oireita, ei ole myöskään tauteja. Vasta kun on käynyt testeissä n. 3 kk viimeisen suhteen jälkeen, voi tietää.

Oma puolisosi voi pettää sinua ihan milloin vaan..siis koko ajanko elät peläten? Sorry, kunnon ihmisiäkin vielä löytyy..

En pelkää mieheni pettävän minua, tai tämä riski on suhteesa otettava. Pointtini olikin se, että kun alkaa uuteen suhteeseen, että 'kunnon ihmisilläkin' voi olla niitä tauteja, jos hän on luottanut edelliseen naisystäväänsä, joka onkin pettänyt jne. Eli uudella kumppanilla, ihan tavallisella ja kunnollisella, voi olla tietämättään tauti. Siksi testissä kannattaa käydä uuden suhteen alkupuolella ja sen jälkeen voi alkaa luottaa tähän kumppaniinsa. Olen minäkin ihan tavallinen ihminen, jolla oli pari satunnaista suhdetta lyhyen sinkkujakson aikana. Halusin käydä varmuuden vuoksi testeissä, enkä vain esittää uudelle kumppanilleni (joka on nykyisin aviomieheni) luotettavaa ja hyvää ihmistä.

Vierailija
57/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää mieheni pettävän minua, tai tämä riski on suhteesa otettava. Pointtini olikin se, että kun alkaa uuteen suhteeseen, että 'kunnon ihmisilläkin' voi olla niitä tauteja, jos hän on luottanut edelliseen naisystäväänsä, joka onkin pettänyt jne. Eli uudella kumppanilla, ihan tavallisella ja kunnollisella, voi olla tietämättään tauti. Siksi testissä kannattaa käydä uuden suhteen alkupuolella ja sen jälkeen voi alkaa luottaa tähän kumppaniinsa. Olen minäkin ihan tavallinen ihminen, jolla oli pari satunnaista suhdetta lyhyen sinkkujakson aikana. Halusin käydä varmuuden vuoksi testeissä, enkä vain esittää uudelle kumppanilleni (joka on nykyisin aviomieheni) luotettavaa ja hyvää ihmistä.

en ole enää ihan nuori ja ymmärrän kyllä asian mistä tässä puhutaan..mutta silti luotan tähän varattuun mieheen.. Me asumme molemmat suht pienillä paikkakunnilla, ei siis pääkaupunkiseudulla jossa aivan eri meininki..Tiedän tämän perheen, miten elävät ja mies tietää miten minä elän ja olen elänyt.. En selittele enempää, mutta en tosiaan katso tarpeelliseksi käydä testeissä..Olemme asiasta joskus puhuneet, mies on normaalijärkinen, se että on kyllästynyt vaimoonsa ja pettää tätä, se ei tee hänestä vähäjärkistä..Riskit tietää ja miten ne eliminoidaan.. Mutta kuten jo sanoin, jos todella huonosti käy, minun on mahdollista saada tauti, mutta niinhän se on teistä jokaisen..kukaan teistä ei voi tietää milloin se oma puoliso on pettänyt ja tartuttanut taudin.. Kukaan meistä ei tiedä kehen voi loppupeleissä täydellisesti luottaa, jokainen ratkaisee sen itse omalta kohdaltaan.. ja joillekin se ratkaisu koituu vääräksi..Elämä vain menee näin.. Mutta niinkuin joku tuolla jo sanoi, koko elämä neitsyenä, sitten ei tarvitse tauteja pelätä..

Vierailija
58/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asumme molemmat suht pienillä paikkakunnilla, ei siis pääkaupunkiseudulla jossa aivan eri meininki..

tsiisus..

jos ei asu pääkaupunkiseudulla, ei voi saada mitään tautia!!

Vierailija
59/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis niille, jotka tosiaan EIVÄT käytä kumia uuden tyypin kanssa.

Mun kaikki satunnaiskumppanit on tosi herttaisen oloisia suklaasilmiä, en usko että niillä on mitään pöpöjä ollu. Ja aina ne on terveitä vakuuttanu olevansa.

Toissaviikkoinen Abu muunmuassa, nams :P

Vierailija
60/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta viimeksi kun mulla oli uusi kumppani, niin me käytiin sukupuolitautitesteissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä