Miten uskallatte harrastaa seksiä uuden kumppanin kanssa ilman kumia?
Tämä siis niille, jotka tosiaan EIVÄT käytä kumia uuden tyypin kanssa.
Kommentit (61)
miten pystyt luottamaan omaan puolisoosi, ettei pane kaiken aikaa muita??
eri juttu, kun sinä panet miestä, joka todistettavasti on epäluotettava, pettäähän hän vaimoaan sinun kanssasi, ja vaimo takuulla luulee miehensä olevan luotettava, kuten sinäkin. Ainahan joku voi pettää, mutta sinä sentään TIEDÄT että mies on epäluotettava, ja silti paneskelet suojatta.
katkeruus paistaa niin sinusta.. Sorry, minä tunnen tämän miehen ja luotan häneen ja se riittää minulle.. Minäkin petän omaa miestäni tämän varatun miehen kanssa eikä se tarkoita sitä, että olisin muidenkin miesten kanssa..EN OLE.. Miksi siis miehen pitäisi olla muiden naisten kanssa? Ja luuletko tosiaan, että mies ei tietäisi miten sukupuolitaudit leviävät ja mitä ne ovat.. Sorry, väärässä olet..
[/quote]
riittää, kun minä luotan.. Ei mies ole ainoa jolla on salasuhde, myös minulla on tässä sellainen..mutta meillä on SUHDE, ei suhteita.. Täällä on jostain syystä sellainen käsitys naisilla, että kun varattu mies rakastuu toiseen naiseen, se tarkoittaa automaattisesti, että sillä on kaiken aikaa muitakin suhteita.. Pelkäättekö ihan oikeasti että oma miehenne rakastuu toiseen tai on mahdollisesti jo rakastunut vai mistä moinen negatiivisuus?
[/quote]
jos sillä sun salasuhteen vaimolla on salasuhde jolla on tauteja ja ne panee ilman kumia
?
kannattaa luottaa varattuun mieheen joka panee sua. aivan luotettavasti ei pane ketään muuta "toista naista"
mäkin nauroin.
voi,voi miten naivi joku voikaan olla!
et eroa miehestäsi ja mies vaimostaan jos kerran olette niin rakastuneita? Mies ei taida ainakaan semmoista haluta, onhan hänellä jo kaksi naista keltä saa molemmilta ilman kumia.
et eroa miehestäsi ja mies vaimostaan jos kerran olette niin rakastuneita? Mies ei taida ainakaan semmoista haluta, onhan hänellä jo kaksi naista keltä saa molemmilta ilman kumia.
Joo...vai onko se tämän sinun salasuhteesi vaimo kanssa niin luotettava, että ei varmana petä ;)
Mihinkään muuhun ei parane luottaa kuin - ITSEENSÄ.
riittää, kun minä luotan.. Ei mies ole ainoa jolla on salasuhde, myös minulla on tässä sellainen..mutta meillä on SUHDE, ei suhteita.. Täällä on jostain syystä sellainen käsitys naisilla, että kun varattu mies rakastuu toiseen naiseen, se tarkoittaa automaattisesti, että sillä on kaiken aikaa muitakin suhteita.. Pelkäättekö ihan oikeasti että oma miehenne rakastuu toiseen tai on mahdollisesti jo rakastunut vai mistä moinen negatiivisuus?
jos sillä sun salasuhteen vaimolla on salasuhde jolla on tauteja ja ne panee ilman kumia ?
siitä olen aivan varma...sillä on jotain mikä pitää hänet aina kotona..jos tietäisit mistä on kyse, ymmärtäisit..
Joo...vai onko se tämän sinun salasuhteesi vaimo kanssa niin luotettava, että ei varmana petä ;) Mihinkään muuhun ei parane luottaa kuin - ITSEENSÄ.
ei petä.. tiedän sen varmasti..sitä kautta en tautia saa..
vuoksi ette voi erota puolisoistanne? Eroaisitko sinä jos se elämäsi rakkauskin eroaisi vai onko se hän joka väittää, että "en voi erota kun vaimo sitten luhistuisi/ en voi erota kun lapset on taaperoita/teini-iässä/vasta muuttaneet pois kotoa/meidän koira masentuisi ja lakkaisi syömästä jos eroaisimme?
Tietääkö vaimokin, että panee sinua ilman kumia? Epäilen.
Ei vaimo tiedä minusta..
Ja luotat tähän ihmiseen?
Eikä kyse ole pelkästä luottamuksesta, voihan ihmisellä olla sukupuolitauti tietämättään. On saanut sen vaikka edelliseltä kumppaniltaan, jota taas on petetty jne.
Me käytiin nykyisen miehen kanssa testeissä kun suhde alkoi muuttua vakavammaksi, siihen asti käytettiin kumia. Ei ollut kyse siitä, ettenkö olisi häneen luottanut tai häntä tuntenut, mutta olisihan vaikka hänen entinen tyttöystävänsä voinut pettää.
100 % kai ei voi koskaan olla, mutta mielestäni on järkevää käydä aina testeissä uuden suhteen alkupuolella ja sen jälkeen vaan täytyy luottaa.
mutta ei parisuhdetta?? Vaikka oma liitto miehen kanssa on vain kulissia, ei ole kiire mitään uusioperhettä perustaa..Minulle riittää pelkkä suhde.. Sorry nyt vaan..
Toisen kanssa ensin kumia, sitten se kävi testeissä eikä ollut mitään ja lopetettiin kumin käyttö. Sain papillomaviruksen. Sehän ei näy testeissä. =) Eli hyvä tuuri. Nykyisen ukon kanssa kumeja käytettiin ehkä viikko, sen jälkeen on menty pillereillä. On hyväksynyt että saa multa kondyloomaa aiheuttavan papillomaviruksen. Itselläni tosin oireetonta tyyppiä.
Kyllä päässä viiraa jos tieten tahtoen ottaa itselleen moninkertaisen syöpäriskin. Mielestäni kaikki visvasyylätyypit saisi itse korvata kaikki hoitonsa ja tulevaisuuden syöpähoidot ja papakokeet. Helvetin vastuutonta ja typerää :( Miehetkin jotka noita visvasyylänaisia panee ottaa sen riskin, että jos ero tulee niin seuraavan kanssa pannaan sitten kumilla ellei nainen halua myös virusta. Sairasta menoa.
Oletko käynyt testeissä? Esim. HIV ei välttämättä oireile mitenkään vuosiin... Kävin itse aikoinaan testeissä satunnaisen seksin jälkeen ja silloin sanottiin, että HIV on lisääntynyt ihan tavallisissa heterosuhteissa, ei tarvitse olla huumeidenkäyttäjä tms.
jos sillä sun salasuhteen vaimolla on salasuhde jolla on tauteja ja ne panee ilman kumia
?
Ei vaimo tiedä minusta..
Ja luotat tähän ihmiseen? Eikä kyse ole pelkästä luottamuksesta, voihan ihmisellä olla sukupuolitauti tietämättään. On saanut sen vaikka edelliseltä kumppaniltaan, jota taas on petetty jne. Me käytiin nykyisen miehen kanssa testeissä kun suhde alkoi muuttua vakavammaksi, siihen asti käytettiin kumia. Ei ollut kyse siitä, ettenkö olisi häneen luottanut tai häntä tuntenut, mutta olisihan vaikka hänen entinen tyttöystävänsä voinut pettää. 100 % kai ei voi koskaan olla, mutta mielestäni on järkevää käydä aina testeissä uuden suhteen alkupuolella ja sen jälkeen vaan täytyy luottaa.
Koskaan en ole testeissä käynyt enkä ole ketään vaatinut niissä käymäänkään.. Suurimmalla osallahan ihmisistä niitä ei ole.. vähän tarkkuutta kenen kanssa menee sänkyyn, niin ei niitä saakaan..
Oletko käynyt testeissä? Esim. HIV ei välttämättä oireile mitenkään vuosiin... Kävin itse aikoinaan testeissä satunnaisen seksin jälkeen ja silloin sanottiin, että HIV on lisääntynyt ihan tavallisissa heterosuhteissa, ei tarvitse olla huumeidenkäyttäjä tms.
Tämä oli tarkoitettu numerolle 14. Järkyttävää, että ihmiset todella ajattelevat, että jos ei ole oireita, ei ole myöskään tauteja. Vasta kun on käynyt testeissä n. 3 kk viimeisen suhteen jälkeen, voi tietää.
Ei vaimo tiedä minusta..
Ja luotat tähän ihmiseen? Eikä kyse ole pelkästä luottamuksesta, voihan ihmisellä olla sukupuolitauti tietämättään. On saanut sen vaikka edelliseltä kumppaniltaan, jota taas on petetty jne. Me käytiin nykyisen miehen kanssa testeissä kun suhde alkoi muuttua vakavammaksi, siihen asti käytettiin kumia. Ei ollut kyse siitä, ettenkö olisi häneen luottanut tai häntä tuntenut, mutta olisihan vaikka hänen entinen tyttöystävänsä voinut pettää. 100 % kai ei voi koskaan olla, mutta mielestäni on järkevää käydä aina testeissä uuden suhteen alkupuolella ja sen jälkeen vaan täytyy luottaa.
Koskaan en ole testeissä käynyt enkä ole ketään vaatinut niissä käymäänkään.. Suurimmalla osallahan ihmisistä niitä ei ole.. vähän tarkkuutta kenen kanssa menee sänkyyn, niin ei niitä saakaan..
Tämä ei todellakaan pidä paikkaansa. Sukupuolitaudit tarttuvat usein Suomessa ihan tavallisessa suojaamattomassa heteroiden välisessä seksissä. Tiedätkö edes, mitä kaikkia sukupuolitauteja on olemassa ja miten ne oireilevat tai eivät oireile? Esimerkiksi klamydia on yleinen ihan 'tavallisten ihmisten' joukossa, ei siis tarvita mitään suonensisäistä huumeenkäyttöä tms. No, omapa on elämäsi.
kun sp-taudit ei näy ulospäin toisinkuin joku terminaalivaiheen syöpä, tosin tietysti hiv näkyy aids-vaiheessa mutta ei sitä ennen. Jos et ole ikinä käynyt testeissä, et todellakaan tiedä onko sulla tauteja. Ja kun et ole vaatinut ketään muutakaan käymään, niin etkö ikinä ajattele, että kun panet yhtä, niin tämä yksi on voinut panna vaikka kymmentä naista ennen sinua, nämä kaikki kymmenen naista kymmentä miestä jne, eiköhän näistä joku ole sellainen, jolla jokin sp-tauti on. Ei voi sanoa ettei suurimmalla osalla ihmisistä tauteja ole, ei sen hivinkään tarte olla kuin yhdellä että se on myös sinulla.
?
Koska tämä salarakas tietää 100%varmuudella, että rakkaan vaimolla ei ole salarakasta ja se ei siis mitenkään voi panna ilman kumia ketään muuta kuin miestänsä.
Niin voihan sitä vaatia esim. lääkärintestin, jotta ei itse saisi mitään tauteja? Ku joillakin voi olla piilevä sukupuolitauti ex-suhteista, eikä mitään oireita.
Jos harrastaisin satunnaista seksiä (mitä en tee), niin ehdottomasti käyttäisin kumia, ei tuu ikäviä yllätyksiä.