Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajuvesivinkkejä??!! Tällä hetkellä käytössä 3 lemppariani jotka ovat....

Vierailija
15.06.2011 |

Hugo Bossin "Woman", ollut jo vuosia.

Laura Biagiottin "Laura" lähinnä iltatuoksuna ja uutuutena DKNY:n "Be delicious".

On ollut myös Tommy Hilfigerin "Tommy girl", Cliniquen "Happy" joka ei oikein iskenyt ja Estee Lauderin "Pleasures".

Jokin suht raikas, nuorekas, sellainen jota on "helppo" hengittää ja joka ei tuki nenää, ei ole tunkkaisa eikä hyökkäävä.

Kukkaistuoksut ei oikein taida olla minun juttuni eikä varsinkaan Opium jota kummitätini lykkäsi mulle ison plon 15v lahjaksi...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bronze Goddess.

Vierailija
2/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on juuri sellainen suht voimakas kukkaistuoksu josta en pahemmin pidä, enää nykyisin.

10v sitten kun naimisiin menin niin rakastin sitä tuoksua ja kietouduin hääpäivänäni siihen ja vartalovoiteesta lähtien mutta ei enää.

Onkohan Armanin Acqua di Gioia kiva, hämärästi muistan viimevuonna sitä tuoksutelleeni ja jäi positiivisesti mieleen..

Entäpä DKNY:n "Pure" tai "Women"????

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giorgio Armanin Diamonds

Vierailija
4/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Beat

se vaaleampi

Vierailija
5/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana, mttet varmaan tykkää siitä, koska ei ole raikas vaikka nimi antaa niin ymmärtää, vaniljainen tuoksu. Raikas ja kiva on Kenzon Láir pourKenzo, se sininen. Miten olis Chanelin Chance, se on aivan ihana kevyt ja raikas, nuorille suunnattu. Jos saa olla hieman makea niin D&G One on ihana ja sitä saa myös eau toilettena, joka on raikkaampi. Bvlgarilla myös kivoja raikkaita tuoksuja.

Nämä tuli äkkiseltään mieleen, olen itse tuoksuosastolla töissä.

Vierailija
6/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christina Aquilera ja Avril lavigne;) saattaa kuulostaa vähän enemmänn nuorten hajuvesiltä mutta ite ainaki tykkään;)Molemmat ovat jotenkin pehmeän tuoksuisia eikä voimakkaita!;)

Vierailija
7/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orange

Vierailija
8/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armanin Acqua di Gioia on pistävä tuoksu, liian voimakas

Vierailija
9/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36

Vierailija
10/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella raikas ja kevyt.

Vierailija
11/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guccin Envy me on sopivan elegantti, mutta samalla raikas. Seksikkään kiehtova ja naisellinen. Itse valitsin sen vaimolleni testerin perusteella Stockan kosmetiikkaosastolta.

M36

Vierailija
12/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesätuoksu Escada Taj sunset.

Vierailija
13/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt, raikas, tyylikäs.

Vierailija
14/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touch of pink!

Kevyt ja raikas, tyttömäinen ja vähän makea. Puhdas tuoksu.

Vierailija
16/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woman ja Laura on olleet ihan ykköstuoksuja monta vuotta minulla. Happyn sain lahjana, mutta sitä en ole montaa kertaa käyttänyt, ei ole makuuni tarpeeksi keveä/raikas.

Viimeksi laivalla käydessäni tarttui mukaan myyjän suosituksesta Versacen Bright Crystal, ja siitä olen kyllä pitänyt tosi paljon, aivan ihana tuoksu!

Kun tuntuu että meillä menee maut noin yksiin, niin taidan seuraavalla kerralla testata Tommy Girliä ja Pleasuresia, josko sieltä löytyisi puolestaan minulle uusi suosikki :)

Hugo Bossin "Woman", ollut jo vuosia.

Laura Biagiottin "Laura" lähinnä iltatuoksuna ja uutuutena DKNY:n "Be delicious".

On ollut myös Tommy Hilfigerin "Tommy girl", Cliniquen "Happy" joka ei oikein iskenyt ja Estee Lauderin "Pleasures".

Jokin suht raikas, nuorekas, sellainen jota on "helppo" hengittää ja joka ei tuki nenää, ei ole tunkkaisa eikä hyökkäävä.

Kukkaistuoksut ei oikein taida olla minun juttuni eikä varsinkaan Opium jota kummitätini lykkäsi mulle ison plon 15v lahjaksi...

Vierailija
17/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool Water on mun uus lemppari, todella raikas tuoksu. =)

Vierailija
18/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesätuoksu Escada Taj sunset.

Ostin sattumalta viime kuussa, kun piti nopeasti joku haju löytää, ja heti ihastuin.. ? Aikaisempi suosikki oli J.Lo:n Summer Glow, mutta sitä ei enää löydy mistään. :(

Vierailija
19/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitäkin parempi Calvin Kleinin One, etenkin se musta (niitä on musta ja valkoinen),

pidän myös monista DKNY:n tuoksuista, etenkin kesäisistä.

Minäkin pidän siitä Acgua di Giosta, ja monista Kenzon tuoksuista, tuo edellä mainittu etenkin.

mut suosittelen kyllä sitä Calvin Kleinia!

Vierailija
20/20 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fresh Laundry

Ihana, jää nalkkiin :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä