Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskallatte harrastaa seksiä uuden kumppanin kanssa ilman kumia?

Vierailija
23.06.2011 |

Tämä siis niille, jotka tosiaan EIVÄT käytä kumia uuden tyypin kanssa.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki satunnaiskumppanit on tosi herttaisen oloisia suklaasilmiä, en usko että niillä on mitään pöpöjä ollu. Ja aina ne on terveitä vakuuttanu olevansa.

Toissaviikkoinen Abu muunmuassa, nams :P

Aika rohkeaa, minä kyllä vaadin kolme kertaa viidestä kumia käytettävän yhden illan panojeni kanssa.

Vierailija
2/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hänet, tiedän ettei hänellä ole vaimon lisäksi muita kuin minä, vaimolla ei ole ketään muuta ja minulla ei ole ketään muuta, en ole edes oman miehen kanssa..joten emme käytä kumia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö vaimokin, että panee sinua ilman kumia? Epäilen.

Vierailija
4/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies haluaisi ilman kumia. Minä en suostu syömään pilleritä, kierukka harkinnassa. Nyt käytetään kumia, koska lapsia ei haluta. Mies joko toimii niinkuin minä tahdon, tai sitten ei sovi :)

Vierailija
5/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö vaimokin, että panee sinua ilman kumia? Epäilen.

Ei vaimo tiedä minusta..

Vierailija
6/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vaikkapa niin, että en harrasta seksiä heti ensimmäisellä tapaamisella. Nykyisen mieheni kanssa odotettiin pari kuukautta, katsoin että onko suhteella mitään tulevaisuutta (oikeasti sen tietää parissa viikossa).

Sitten siinä on sekin että sanoin että hänen on käytävä sukupuolitautitesteissä. Samoin kävin minä.

Sitten katsottiin että tauteja ei ollut ja itse käytän hormonalista ehkäisyä. Mulla on myös paha lateksiallergia ja lateksittomat kondomit maksaa miljoonia.

En ole myös harrastanut yhdenillan suhteita.

Vierailija
7/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kyllä miettisin...

Vierailija
8/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotan tuuriin :) Ihme ja kumma ei ole koskaan tauteja ollut, vaikka noita petikumppaneita ollut kymmeniä...

Vierailija
9/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo voi edelleenkin luottaa mieheensä, ei se mies minulta mitään tautia saa..

-8-

Vierailija
10/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa luottaa varattuun mieheen joka panee sua.

aivan luotettavasti ei pane ketään muuta "toista naista"

Vierailija
11/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vaatinut miehiä käyttämään kumia. Pelasin siis upporikasta ja rutiköyhää... Sitten löysin elämäni rakkauden ja ollaan oltu nyt yhdessä vuosi, eikä koskaan ole käytetty kumia, ei edes suhteen alussa. Tauteja ei ole ollut, miehiä on ollut kymmeniä. Vain harvat miehet käyttivät oma-aloitteisesti kumia.

Vierailija
12/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kondomeja enkä suostu niitä käyttämään. En myöskään uskaltaisi panna paljaalla ventovierasta.

Joudun siis tyytymään omaan muijaani.

Vierailija
13/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jossain välissä itse myös sinkkuna ja oli tosi pöyristyttävää, miten kukaan miehistä ei olisi käyttänyt kumia, ilman, että vaadin sitä.

Mutta hyvä tuuri sulla oli.

Vierailija
14/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puhutaan varatusta miehestä jolla on SALAsuhde/-suhteita. eli olisikohan sentään luotettavaksi luokiteltava ihminen? ei tosiaan! :DD

en voi itseasiassa vastata alkuperäiseen kysymykseen kun en ole seksiä harrastanut kuin oman mieheni kanssa, enkä voisi kuvitella ikinä kenenkään uuden kanssa olevani ilman kumia vaikka olisi mukamas kuinka luotettava mies.

Vierailija
15/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kanssa ensin kumia, sitten se kävi testeissä eikä ollut mitään ja lopetettiin kumin käyttö. Sain papillomaviruksen. Sehän ei näy testeissä. =) Eli hyvä tuuri. Nykyisen ukon kanssa kumeja käytettiin ehkä viikko, sen jälkeen on menty pillereillä. On hyväksynyt että saa multa kondyloomaa aiheuttavan papillomaviruksen. Itselläni tosin oireetonta tyyppiä.

Vierailija
16/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa luottaa varattuun mieheen joka panee sua. aivan luotettavasti ei pane ketään muuta "toista naista"

miten pystyt luottamaan omaan puolisoosi, ettei pane kaiken aikaa muita??

Vierailija
17/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri juttu, kun sinä panet miestä, joka todistettavasti on epäluotettava, pettäähän hän vaimoaan sinun kanssasi, ja vaimo takuulla luulee miehensä olevan luotettava, kuten sinäkin. Ainahan joku voi pettää, mutta sinä sentään TIEDÄT että mies on epäluotettava, ja silti paneskelet suojatta.

Vierailija
18/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puhutaan varatusta miehestä jolla on SALAsuhde/-suhteita. eli olisikohan sentään luotettavaksi luokiteltava ihminen? ei tosiaan! :DD en voi itseasiassa vastata alkuperäiseen kysymykseen kun en ole seksiä harrastanut kuin oman mieheni kanssa, enkä voisi kuvitella ikinä kenenkään uuden kanssa olevani ilman kumia vaikka olisi mukamas kuinka luotettava mies.

riittää, kun minä luotan.. Ei mies ole ainoa jolla on salasuhde, myös minulla on tässä sellainen..mutta meillä on SUHDE, ei suhteita.. Täällä on jostain syystä sellainen käsitys naisilla, että kun varattu mies rakastuu toiseen naiseen, se tarkoittaa automaattisesti, että sillä on kaiken aikaa muitakin suhteita.. Pelkäättekö ihan oikeasti että oma miehenne rakastuu toiseen tai on mahdollisesti jo rakastunut vai mistä moinen negatiivisuus?

Vierailija
19/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos mies on naimisissa jonkun kanssa ja sitten panee jonkun toisen kanssa, en pidä miestä luotettavana jos siis olisin tämä toinen nainen.

tilanne on pikkusen eri, kun pohditaan luottamusta omaan kumppaniin.

toki paskaa sattuu ja luottamus voi mennä. mutta se on ihan toinen juttu kokonaan.

Vierailija
20/61 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis niille, jotka tosiaan EIVÄT käytä kumia uuden tyypin kanssa.

tosin uusi mieheni oli kyllä ihan seurustelukumppani ja on edelleen mieheni.

siten että vaadin ennen ensimmäistä touhuilua häneltä sukupuolitautitestit ja vaadin että saan olla kuulemassa tulokset itse. mitään ei löytynyt joten uskalsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan