kyllä sitä niin moni asiaa muuttui nelikymppisenä
eikä sitä todella osannut ajatella tai tiedostaa viitisen vuotta sitten!
Kommentit (9)
kerro. Mä täytän ens vuonna, mut mulla on jo parin vuoden aikana mennyt koko elämä niin mullin mallin, etten enää tiedä mikä tässä voisi muuttua...tai voinhan mä kuollakin...
tällai aikuisiällä, siis yli nelikymppisenä, kyllä.
Elämä on yllättävän helppoa eikä tarvitse pingottaa turhista asioista. Voi keskittyä olennaiseen eli elämiseen.
en ole vielä huomannut mitään
t. parin viikon päästä 40 v.
no mulla tuskin mikään koskaan selkiytyy ja mä tykkään tehdä mun elämän vaikeaksi...juurikin elämällä. Pingottaa vois kyllä välillä eikä olla aina näin hällä väliä :)
Itse 40v ja syöpäepäily päällä. Löytyi kasvain. Tutkimukset jatkuu...Kaikki voi muuttua...
iästä viis, mä olin 40-v syntymäpäivänä äitiysneuvolakontrollissa, myötätuntoni sulle, jolla syöpäepäily. Toivotaan parasta.
Pari vuotta sitten täytin ja kävi päinvastoin kuin sulle. Selvisi mikä retale mulla oli miehenä ja seesteisyyden sijaan elän nyt elämäni hektisintä aikaa. Uusi asunto, uusi työ, uusi ystäväpiiri jne. Pitää välillä jarruttaa :D.
Vanhempani ovat sitä mieltä, että elän elämättä jäänyttä nuoruutta. Pöh, ei opiskelut ja osa-aikatyöt estä elämästä. En vain silloin kertonut heille, miten kova olin menemään :D.
Menin naimisiin ja sain kaksi lasta!