Tänään taas huomasin, kuinka vahingoniloinen akka olen.
Sain lapsen puoli vuotta sitten. Jossain vaiheessa olin väsynyt, koska hoidin ja hoidan edelleen lapsen täysin yksin. En jaksanut pitää kämppää kiiltävän puhtaana (ei ollut millään tavalla paskainen, pyykkivuorta kertyi muutaman kerran ja tuttipulloja oli siellä täällä kämppää, jne. normaalia sotkua).
Tästä kimmastui miehen suku ja hänen siskonsa, joka tuolloin oli raskaana, haukkui minut täysin, kun se on niin helppoa olla lapsen kanssa kotona, kun ei mitään tarvitse tehdä ja sitten kun HÄN saa lapsen, HÄN on paljon minua parempi.
Heille lapsi syntyi pari kuukautta sitten. Minun mieheni olisi halunnut käydä heillä juhannuksena; ei käy, kun miehen sisko on niin väsynyt, ettei jaksa edes ruokaa tehdä.
Hah! Siitä sai sekin niin täydellinen ämmä nähdä kuinka älyttömän helppoa on olla kotiäiti!
Ja joo, olen lapsellinen, mutta kyllä myhäilin itsekseni kun sanoi, ettei menekkään siskolleen käymään ja miksi ei mene.
Kommentit (7)
Itsekin kyllä myönnän aikaisemmin kummastelleeni kun jotkut kaveri valitti kahden lapsen kanssa olevan niiiin rankkaa. Ajattelin (mutta kertaakaan en ääneen mitään ikävää sanonut!!!)että no jopas ovat heikkoja kun niin kovasti valittavat. Nyt kun esikoinen on 3v ja kuopus 1v niin ymmärrän täysin kavereideni valitukset.
Niin se vaan taitaa olla että kantapään kautta sitä oppii.
et jaksanut siivota??? Mitä helvetin sukujen orjia te oikein olette?? Kuulostaa jo muslimimeiningiltä!
Ai sun miehen SUKU kimmastui kun
et jaksanut siivota??? Mitä helvetin sukujen orjia te oikein olette?? Kuulostaa jo muslimimeiningiltä!
Kyllä miehen suku nimenomaan sai hermoromahduksen asiasta. Viitisen vuotta olen nyt miehelle sanonut, että ei hänen perheensä tarvitse meidän asioihin millään tavalla sekaantua. Eivät ota kuuleviin korviinsa, koska "XXX (miehen nimi) on heidän poikansa ja XXX (lapsemme nimi) on heidän lapsenlapsensa". Tähän asti olen saanut oman suuni pidettyä sopivasti supussa, mutta raja se on minunkin mitallani.
Ja olemme kumpikin täysin suomalaisia ja kristittyjä. :D
Hei suvun pillin mukaan pyörivä mihin katosit?
En ollut koneella. :)
Kyllä oman kodin saa normaali nainen pysymään siistinä lastenkin kanssa.
Ei meillä ole tai ollut mitenkään paskasta, niinkuin sanoin. Imurin ja mopin kanssa riehun pari kertaa viikossa edelleen, tiskit on tiskattu jne. perussiivous on kyllä kunnossa.
En vain yksikertaisesti jaksa juosta enää lapsen kanssa miehen perässä ja siivota tämän jälkiä jatkuvasti tai viedä tuttipulloa heti käytön jälkeen tiskikoneeseen, kerätä jatkuvasti lapsen leluja lattialta, pestä pyykkiä heti kun sitä pyykkikoriin ilmestyy jne. tälläistä, joka minun mielestäni "joutaa jahka jaksan". Kun taas ennen lasta en tylsyyksissäni tehnyt mitään muuta kuin siivonnut. :D
kyllä mäkin olisin vahingoniloinen ja toivoisin, että sisko vielä muistaa mitä tuli sanottua. Se on ärsyttävintä, jos se paskanjauhaja ei ollenkaan muista mitä on tullut sanottua aiemmin ja sitten luulee vaan olevansa niin ainutkertaisen väsynyt.