Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työni ahdistaa niin

Vierailija
30.05.2026 |

Olen ahdistukseen taipuvainen. Ahdistun helposti ja melkein mistä tahansa. Nykyinen työni on kuitenkin sellainen joka tuo minulle hyvin usein aivan sietämätöntä ahdistusta.

Olen ollut työssäni muutaman vuoden ja en edes oikein osaa aivan tarkkaan kertoa että mikä siinä niin voimakkaasti ahdistaa mutta ehkä yleisesti ottaen kokemus siitä että en hallitse tehtäviäni läheskään niin hyvin kuin pitäisi. Olen ahdistunut toisinaan aiemmissa töissänikin mutta nykyisessä ahdistus on melkein koko aikaista ja paljon kovempaa. Lisäksi ahdistus tulee vapaa-ajallekin niin voimakkaasti että edes näin lauantaina en pysty olemaan rennosti. Huomasin vain kuukauden jälkeen aloittamisesta että tämä työ ei sovi minulle ollenkaan, mutta en halunnut lopettaa koeajalla koska en halunnut rumentaa CV:täni ja ehkä toisaalta halusin antaa mahdollisuuden ja katsoa josko tämä tästä. Nyt taas en oikeastaan uskalla irtisanoutua koska pelkään jättäväni työkaverini pulaan. Koen olevani vankilassa ja tuntuu että tämä pilaa koko elämäni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy työttömäksi. Tuhansia euroja kuussa tekemättä mitään.

Vierailija
2/7 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ja koko työyhteisöä ahdistaa yksi työkaveri. Täytyy vain tehdä valituksia josko pääsisi hänestä eroon 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sä olet kärsinyt sen pari vuotta, että CV ei näyttäis rumalta. Ala etsiä uutta työpaikkaa...

Toisaalta, jos sä olet ahdistuvainen, niin luultavasti ahdistut sielläkin, jollet hae siihen ahdistukseen hoitoa.

Vierailija
4/7 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työ nyt ei ahdistaisi, jos et ahdstaisi itseäsi näillä ahdistusajatuksilla. Ota keppi ulos pyllystä ja ala elää!

Vierailija
5/7 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minua alkoi ahdistaa milloin mikäkin, niin hain apua. Ensiksi pääsin psykiatriselle sairaanhoitajalle ja sitten psykiatrille. Sain tarvittavat lääkkeet ja terapiaa ja eipä enää ahdista. 

Vierailija
6/7 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ahdistaa, mutta olen jo ollut yli vuoden työpaikassani, joten kai se sitten sujuu tarpeeksi hyvin.

Vierailija
7/7 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää työkyvyttömyys eläkkeelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän