Voiko ilmavaivat johtua muusta kuin ruuasta?
Olen syönyt ihan normaalisti, olen tarkka ruokavaliosta ja syön aina aikalailla saman kaavan mukaan. Nyt minulla on ollut kolme päivää ihan kamalia ilmavaivoja, joista normaalisti en kärsi, pieruja tulee ja tulee, ne haisevat aivan järkyttäviltä,siis pieni tuhaus leviää koko huoneeseen enkä pysty pidättämään niitä millään ja makuulle mennessä ilma vaan pörisee ulos..anteeksi vaan nyt tämä tarkka kuvaus:D mutta siis mistä ihmeestä tämä voi johtua kun en varmasti ole syönyt mitään poikkeavaa ja tämä tila on hyvinkin poikkeva..meneekö tässä nyt juhannusjuhlatkin hajuherneenä?
Kommentit (4)
Makeutusaineita en käytä, siis näitä keinotekoisia ja xylitolia olen ottanut normaalimäärän. Mitään eroa en ruokavaliossani oikeasti keksi..ja olen pörisevä ilmapallo:(
no siis yleensäkin suoliston huonojen bakteerien rehotus ja yleinen bakteerifloora vaikuttaa paljon. käytä muutama päivä Ab-piimää ja maustamatonta jogurttia niin havaitset kyllä eron. jos ei auta, niin maitoa ja viljaa pois, kyllä loppuu pörinät.
syönyt vaikkapa xylitol-pastilleja (tavallista enemmän)? Jotain makeutusainepitoista ruokaa?