Lue keskustelun säännöt.
Mitä ajattet minusta, 38v, en ole koskaan ollut avo- tai avioliitossa
06.06.2011 |
Enkä edes kihloissa. Lapsia on muutama. Tavoitteni on pysytellä sinkkuna koko elämäni,lisää lapsia saa tulla jos on tullakseen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla