Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kysymys raskaustestistä

Vierailija
22.06.2011 |

tein äsken Prismasta ostetun raskaustestiliuskan.

Siihen tuli normaalisti se toinen viiva mutta toinen viiva tuli ihan siihen testialueen alkuun. Eli ei samaan kohtaan, joka ohjeessa oli ilmoitettu oikeeksi viivan paikaksi. Ja tosiaan ihan siihen liuskan testialueen alkuun. Ekaksi en ees huomannut.



Mitä se tarkoittaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti tarkoittaa epäonnistunutta testiä..

Vierailija
2/2 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamera on miehen mukana reissussa.



Kääk. Voiko olla silti mahdollista, että olisin raskaana?? Testin ohjeissa sanotaan, että jos ei pysty oikeen tulkitsemaan tulosta, pitää odottaa 48 tuntia ja tehdä testi uudestaan. Miten ihmeessä pysyn 48 tuntia järjissäni jos pitää odottaa.



Hurjaa..



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla