Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kysymys raskaustestistä
22.06.2011 |
tein äsken Prismasta ostetun raskaustestiliuskan.
Siihen tuli normaalisti se toinen viiva mutta toinen viiva tuli ihan siihen testialueen alkuun. Eli ei samaan kohtaan, joka ohjeessa oli ilmoitettu oikeeksi viivan paikaksi. Ja tosiaan ihan siihen liuskan testialueen alkuun. Ekaksi en ees huomannut.
Mitä se tarkoittaa?
Kommentit (2)
kamera on miehen mukana reissussa.
Kääk. Voiko olla silti mahdollista, että olisin raskaana?? Testin ohjeissa sanotaan, että jos ei pysty oikeen tulkitsemaan tulosta, pitää odottaa 48 tuntia ja tehdä testi uudestaan. Miten ihmeessä pysyn 48 tuntia järjissäni jos pitää odottaa.
Hurjaa..
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
luultavasti tarkoittaa epäonnistunutta testiä..