Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö anoppisi sinusta? Onko miehesi tehnyt hänen mielestään hyvän valinnan?

Vierailija
22.06.2011 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tavattiin ensimmäisen kerran, hän ilmoitti heti saaneensa uuden tyttären. Me jopa asuttiin saman katon alla reilu puoli vuotta ja edelleen tullaan hyvin toimeen.

Miehellä on enemmän hankaluuksia oman äitinsä kanssa. Vanhemmiten anopista on tullut vähän hankala, mutta ei me nyt joka päivä nähdä, joten välit pysyy hyvinä.

Vierailija
22/29 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta ei hän ainakaan vaikuta mitenkään inhoavankaan. Suhtautuu ihan neutraalisti tai ihan jopa lämpimästi kun nähdään (me asutaan kaukana). Alkuun yritti soitella enemmänkin, mutta en vaan jaksanut antaa samoja tiedotteita kuin omalle äidillenikin. Siihenhän se sitten vähän tyrehtyi yhteydenpito, soittelee poikansa kanssa sitten, hyvä niin! Mutta mukava ihminen hän ainakin minusta on, vaikka ei ollakaan tippaakaan samanlaisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36

Vierailija
24/29 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään yhteistä anopin ja mieheni siskojen kanssa..he ovat kaikki kiroilevia, rääväsuisia kapakoissa viihtyviä ketjupolttajia ja minä taas hillitty rauhasta pitävä ihminen. Kuulin kerran sukujuhlissa kun anoppi humalapäissään kertoi sukulaisilleen toivoneensa miniäksi "jotain hauskempaa muijaa"..no niin varmaan mutta kun miehenikään ei ole heidän kanssaan samanhenkinen niin tuskimpa olisi käkättävää kapakanruusua vaimokseen halunnut.en halunnut.

Vierailija
25/29 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joo

Vierailija
26/29 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tiedän, että olisi ollut vielä onnellisempi, jos mies olisi löytänyt omanmaalaisensa naisen

Vierailija
27/29 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hänen mielestään poikansa on tehnyt huippuvalinnan. Ei kuulemma olisi voinut toivoa edes näin hyvää.

Mutta minulla onkin huippuanoppi.

Ja emme näe usein. Välimatkaa on.

Vierailija
28/29 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hänen mielestään poikansa on tehnyt huippuvalinnan. Ei kuulemma olisi voinut toivoa edes näin hyvää.

Mutta minulla onkin huippuanoppi.

Ja emme näe usein. Välimatkaa on.

Vierailija
29/29 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös hänelle itselleen, sillä tätä nykyä hoidan hänen useimmat asiansa, kun hän on pitkäaikaissairaanhoidossa.