Peniksen oikea koko / oma fiilis
Tuntuu olevan osittain myös kovin psykologinen juttu tämä peniksen koko varsinkin miehille. Kertokaapa että minkä kokoinen kalu oikeasti on jos asia _todella_ on teille ongelma? Toki ensimmäiset 10 viestiä kertonee että pituutta on 23cm ja paksuutta 7 eikä sekään naiselle riitä, mutta ehkä jokunen totuuden jyväkin osuu joukkoon.
Piti ihan itse mitata näitä juttuja luettuani ja tällä ns. oikeaoppisella tavalla (päältä mitattuna, suoralla viivottimella ja kevyesti ihoon painaen) sain pituudeksi 15-16cm ja ympärysmitaksi 12,5-13cm. Koko ikäni olen tätä asiaa miettinyt ja esim. uusien seurustelusuhteiden aloittaminen on ollut hankalaa kun ekaa kertaa on pelännyt koon vuoksi. Toistaiseksi kaikki ovat ainakin olleet kohteliaita ja jättäneet kommentoimatta.
Kommentit (25)
Aika keskikokoinen se taitaa olla ainakin tämän http://www.peniksenkoko.com/ sivuston mukaan. Ja todellakin mieliala ja fiilis vaikuttaa paljon kokoon löysänä.
Nämä sopivat penikset lienee yhtä yksilöllisiä kuin on niiden kantajatkin.
Ap kysyi ongelmapituuksia ja voin sanoa että paksuus on pituutta tärkeämpää. Kokeilin sormillani, koska en ole mittaillut poikaystävieni peniksiä. Vaikuttaisi siltä että ympärysmitaltaan alle 9 senttinen ei tuota riittävästi painetta paikkoihin. Vastaavan mittainen on myös sellainen ettei yllä minulla perukoille. Tosin g-pisteeni sijaitsee muutaman sentin päässä eli taitava rakastaja saanee 9 senttiselläkin minulle emätinorgasmin jos on keskipaksu.
Pituudessa 20 senttiä näköjään tuntuu todella epämiellyttävän kivuliaalta. Nämä oli otettu vapaapäivän ratoksi =) Olen sinkku ja suhteita takana 16.
-nainen 33-vuotta-
[quote author="Vierailija" time="22.06.2011 klo 20:31"]
Tuntuu olevan osittain myös kovin psykologinen juttu tämä peniksen koko varsinkin miehille. Kertokaapa että minkä kokoinen kalu oikeasti on jos asia _todella_ on teille ongelma? Toki ensimmäiset 10 viestiä kertonee että pituutta on 23cm ja paksuutta 7 eikä sekään naiselle riitä, mutta ehkä jokunen totuuden jyväkin osuu joukkoon.
Piti ihan itse mitata näitä juttuja luettuani ja tällä ns. oikeaoppisella tavalla (päältä mitattuna, suoralla viivottimella ja kevyesti ihoon painaen) sain pituudeksi 15-16cm ja ympärysmitaksi 12,5-13cm. Koko ikäni olen tätä asiaa miettinyt ja esim. uusien seurustelusuhteiden aloittaminen on ollut hankalaa kun ekaa kertaa on pelännyt koon vuoksi. Toistaiseksi kaikki ovat ainakin olleet kohteliaita ja jättäneet kommentoimatta.
[/quote]
Vaimolleni tuntuu hyvin riittävän 16cm pitkä ja 12 cm ympärysmitaltaan oleva kaluni. Vaimoni on todella tiukka, joten yhtään isompi ei ainakaan tarvi kalun olla...
Maksimilataus 17.5cm /14.5cm ja normaali työstökunto 17cm/14.5cm Eli puolisen senttiä heittää.
Levossa pituus mitä vaan 9 ja 14cm väliltä "säästä riippuen".
Mitattu rehellisesti standardien mukaan.
Ihan ok ja sinut olen asian kanssa. Eipä tuolla kyllä käyttöä juurikaan ole kusemisen lisäksi (piiiitkässä avoliitossa). Eli kyllä sillä itsensä tyydyttää. ;-)
Amen! Ja muutenkin, ei kaikille naisille orkut tai niiden määrä ole mikään totaalisesta autuudesta kertova seikka. Itse saan helposti, joten jos ja kun minut on pienikokoinenkin saanut tulemaan, niin ei se ole mikään sulka hattuun -juttu, enemmän on kyse ihan vaan itsestäni. Mitäs sitten, en silti voi sanoa saaneeni suoranaisia kiksejä.
Muutenkin se on huvittavaa, kun miehet aina kuvittelevat, että HE saavat naisen tulemaan. Joo-o, ehkä tavallaan näin, mutta ei siinä aina mitään ylpisteltävää ja sulkahattuilua ole.