Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto mikä pelle tuo Katainen on, rupeaa itkeään, kun muutama äänesti häntä vastaan!

Vierailija
22.06.2011 |

Siis voi vi**u sentään, jos ei äänestä Kataista, niin ei Kataisen mielestä toimi vastuullisesti! Höh, jo on tyypillä pokkaa! Nyt se menee vielä kaipaamaan Arhinmäelle!

"Vasemmistoliiton Markus Mustajärvi ja Jyrki Yrttiaho äänestivät opposition mukana Kataisen valintaa vastaan.

Asiaan aiotaan kuitenkin palata.

- Jokaisen puolueen täytyy ryhtyä toimimaan vastuullisesti, Katainen sanoi.

- Täytyy käydä pelisääntökeskustelut vielä läpi Paavo Arhinmäen (vas) kanssa. Totta kai tämä oli vastoin pelisääntöjä."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/katainen-taytyy-kayda-pelisaannot-lap…

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tässä vaiheessa (uusi hallitus tänään) jo osa hallituspuolueiden kansanedustajista äänestää hallitusta vastaan niin onhan siinä vakavan keskustelun paikka (kun ennalta on siis hallituspuolueiden kesken sovittu, miten ministerin salkut jaetaan ja että katainen on uusi pääministeri).

Ei tässä ole kyse mistään hiekkalaatikkoleikistä "toi vei mun lelut ja mulle tuli paha mieli" jos sitä kuvittelit.

Vierailija
2/12 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun mies itkee jatkuvasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tässä vaiheessa (uusi hallitus tänään) jo osa hallituspuolueiden kansanedustajista äänestää hallitusta vastaan niin onhan siinä vakavan keskustelun paikka (kun ennalta on siis hallituspuolueiden kesken sovittu, miten ministerin salkut jaetaan ja että katainen on uusi pääministeri).

Ei tässä ole kyse mistään hiekkalaatikkoleikistä "toi vei mun lelut ja mulle tuli paha mieli" jos sitä kuvittelit.

On lapsellista ruveta syyttelemään pelisääntöjen rikkomisesta, kun olisi aiheellisempaa miettiä, miksi häntä ei haluta pääministeriksi.

Vierailija
4/12 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, kun sä et tykkää Kataisesta, noita sääntöjä ei tarvitse noudattaa? Voi tätä sivistyksen tasoa...

Vierailija
5/12 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tässä vaiheessa (uusi hallitus tänään) jo osa hallituspuolueiden kansanedustajista äänestää hallitusta vastaan niin onhan siinä vakavan keskustelun paikka (kun ennalta on siis hallituspuolueiden kesken sovittu, miten ministerin salkut jaetaan ja että katainen on uusi pääministeri). Ei tässä ole kyse mistään hiekkalaatikkoleikistä "toi vei mun lelut ja mulle tuli paha mieli" jos sitä kuvittelit.

On lapsellista ruveta syyttelemään pelisääntöjen rikkomisesta, kun olisi aiheellisempaa miettiä, miksi häntä ei haluta pääministeriksi.

niitä joutuu tekemään aikuisten maailmassa, myös politiikassa. Onhan aivan selvä, ettei kukaan hallituspuoluiden jäsenistä ole täysin tyytyväinen jokaisen ministerin salkun haltijaan, silti on pidettävä sovituista pelisäännöistä kiinni.

Vierailija
6/12 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten hauskaa kun tuolla yhdellä Kokoomusvihaajalla on kurjaa.

Vituttaako, vasemmistovihreä luuseri? :)

Vierailija
7/12 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten hauskaa kun tuolla yhdellä Kokoomusvihaajalla on kurjaa.

Vituttaako, vasemmistovihreä luuseri? :)

kokoomusvihaajat on persuja.

Vierailija
8/12 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei tasan tarkkaan ole Kataisessa vaan ihan Vasemmistoliitossa ja siinä, että ilmeisesti siellä rivit rakoilevat. Vasemmistoliitossa on jotut ilmeisesti halunneet hallitukseen vähän epätoivoisemmin kuin toiset.

Niin, ja ymmärtääkseni 118 halusi hänet pääministeriksi eli toisin sanoen aiheellisempaa on miettiä, mikä vika näissä kahdessa on, kun piti pelisääntöjä rikkoa ja äänestää omaa puoluettaan vastaan. Ei ole lapsellista syyttää pelisääntöjen rikkomisesta, kun noissa tilanteissa on tosiaan pelisäännöt. On lapsellista ajatella, että sääntöjä ei tarvitse noudattaa, jos on kuitenkin sitouduttu niihin jo aiemmin.

Vierailija
9/12 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten hauskaa kun tuolla yhdellä Kokoomusvihaajalla on kurjaa. Vituttaako, vasemmistovihreä luuseri? :)

niitäkin -pakko myöntää.

Vierailija
10/12 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sä ala mua haukkumaan persuksi! Minä en pidä kokoomuksen politiikasta, mutten myöskään siitä että haukutaan ja luokitellaan ihmisiä jotka äänestävät eri puolueita kuin itse. Jos jotkut äänestävät persuja niin anna heidän äänestää, sinä ja minä saamme äänestää myös ketä haluamme.

Vierailija
11/12 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että parin kuukauden sisällä niin meillä, Kataisella kuin vasemmistoliitollakin on ihan oikeita ongelmia itkettävänä. Kuulitte sen täältä ensin!

Vierailija
12/12 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sä ala mua haukkumaan persuksi! Minä en pidä kokoomuksen politiikasta, mutten myöskään siitä että haukutaan ja luokitellaan ihmisiä jotka äänestävät eri puolueita kuin itse. Jos jotkut äänestävät persuja niin anna heidän äänestää, sinä ja minä saamme äänestää myös ketä haluamme.

totesin vain, että olen havainnut palstan fanaattisimpien kokkarivihaajien olevan persuja. Kai mullakin on oikeus ilmaista mielipiteeni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi