Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muistaa: kysyttiinkö AIKUISTEN amk-haussa

Vierailija
22.06.2011 |

niitä työpaikkoja, joissa on ollut töissä, vai vaan pelkästään työkokemusta kuukausissa mitattuna?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tärkeää!

Vierailija
2/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten mietin kysyttiinkö siinä aiemmista opinnoista?! Sori etten osannut auttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelin aiemman amk-haun perusteella, että siihen piti laittaa kaikki aiempi (yleinen) työkokemus.

Laitoin.

Nyt jäin miettimään, kun minun hyväksyttiin koulutukseen, että pitikö sen sittenkin olla pelkästään sosiaalialan työkokemusta?

Oon ihan paniikissa. :/

Toisaalta, vaikka se työkokemus, mikä ei käy, vähennettäisiin pisteistäni, jäisi pisteeni yli alimman hyväksytyn pistemäärän puolelle, joten...?!

Osaako kukaan auttaa?

ap

Vierailija
4/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielestäni itse laitoin työkokemuksen kuukausina, siis kaiken. Olisko siinä mahdollisesti ollut myös kohta, jossa kysyttiin alakohtainen työkokemus erikseen. Jotenkin jäi tällainen mielikuva, koska hain alalle, josta itselläni ei ole ollenkaan työkokemusta.

Vierailija
5/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se oli minunkin mielestäni!

:)

Vierailija
6/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sieltä hakutoimistosta ohjeita, niin minäkin tein kun en muistanut montako kuukautta olin työkokemusta hakemukseen laittanut ;)

Olen ollut monessa paikassa töissä ja jätin lyhimmät pätkät huomioimatta .. enkä enää muistanut mitkä kokemukset jätin pois.

Soita tai laiti viesti hakutoimistoon. Sieltä saat vastauksen.

Vierailija
7/7 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei hätää, ne vaan vähentää ylimääräiset pisteet ja sähän pääset silti sisään. Onnea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi