Kuka muistaa: kysyttiinkö AIKUISTEN amk-haussa
niitä työpaikkoja, joissa on ollut töissä, vai vaan pelkästään työkokemusta kuukausissa mitattuna?
Kommentit (7)
Samaten mietin kysyttiinkö siinä aiemmista opinnoista?! Sori etten osannut auttaa!
Muistelin aiemman amk-haun perusteella, että siihen piti laittaa kaikki aiempi (yleinen) työkokemus.
Laitoin.
Nyt jäin miettimään, kun minun hyväksyttiin koulutukseen, että pitikö sen sittenkin olla pelkästään sosiaalialan työkokemusta?
Oon ihan paniikissa. :/
Toisaalta, vaikka se työkokemus, mikä ei käy, vähennettäisiin pisteistäni, jäisi pisteeni yli alimman hyväksytyn pistemäärän puolelle, joten...?!
Osaako kukaan auttaa?
ap
Mutta mielestäni itse laitoin työkokemuksen kuukausina, siis kaiken. Olisko siinä mahdollisesti ollut myös kohta, jossa kysyttiin alakohtainen työkokemus erikseen. Jotenkin jäi tällainen mielikuva, koska hain alalle, josta itselläni ei ole ollenkaan työkokemusta.
Noin se oli minunkin mielestäni!
:)
Kysy sieltä hakutoimistosta ohjeita, niin minäkin tein kun en muistanut montako kuukautta olin työkokemusta hakemukseen laittanut ;)
Olen ollut monessa paikassa töissä ja jätin lyhimmät pätkät huomioimatta .. enkä enää muistanut mitkä kokemukset jätin pois.
Soita tai laiti viesti hakutoimistoon. Sieltä saat vastauksen.
mutta ei hätää, ne vaan vähentää ylimääräiset pisteet ja sähän pääset silti sisään. Onnea!
Tämä on tärkeää!