Ei hemmetti.. vaihdoin iltavuorot aamuvuoroon ja tää on yhtä TUSKAA!
Aamutyöt alkaa joko 0600 tai 0730 eli vaihdellen herään 0400 tai 0530... ennen menin neljältä nukkuu ja heräsin puoliltapäivin! :O
Töistä kun pääsee sinnittelen pari tuntii mut sit uni vie voiton ja nukun parin tunnin päikkärit ja uudestaan koisii n. 0000...
Tätä on jatkunut vasta kolmatta päivää ja oon ihan kuollut!!! :O En pysty kuvittelee itteäni menossa nukkumaan kello 8 illalla kun miesystäväkin on ilta/yöihminen.. Oon lihonut (turvonnut?) jo pari kiloa muutamassa päivässä. Aamuisin mulla ei ruoka maistu, joten pannullisella kahvia mennään ja sitten onkin helppo olla koko päivä syömättä...illalla syön jotaa tosi tosi raskasta ja sit nukkuu!
-25kg on nykyään vain -23kg.. :(
Auttakaa ja antakaa vinkkejä miten saisin rytmit kohdilleen? Paluu iltavuoroon ei ole enää mahdollinen kun työpaikkaakin vaihdoin... :(
Kommentit (2)
kestää pari viikkoa. Ja viikonloppunakaan ei passaisi kauheasti lipsua. Ainakaan ennen kuin rutiini on saavutettu.
Teen itse kolmivuorotyötä ja varhaisina aamuvuoroina en edes yritä syödä aamiaista kotona vaan otan eväät töihin ja syön vasta sitten kun olen virkistyneempi. Lounaaksi on hyvä olla jotain kevyttä kuten ruokaisaa salaattia, jotta ei uupumus korjaa iltapäivällä. Päikkäreitä en itse nuku vaan menen vain sitten aikaisemmin nukkumaan.
ottaa koville, kun olet iltavuoroihin ja yövalvomiseen tottunut. Yöunet sulla on lyhentyny paljon (liikaa). Ei siinä muu auta, kuin jättää ne päikkärit nukkumatta ja mennä aiemmin yöunille :) Totuttelu kysymys.
Pitkien yöunien jälkeen aamupalakin maistuu varmasti jo paremmin. Kun kroppasi tottuu saamaan sitä aamupalaa, niin nopesti se alkaa myös vaatia sitä.
Rytmit uusiks vain :)