Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi näyttää hupaisalta Lidlin kassalla:-)

Vierailija
22.06.2011 |

Minusta oli todella hupaisaa ja vähän outoakin, kun kävin viikko sitten Lidlissä ostoksilla. Nimittäin heti ovesta sisään astuessani esillä oli normaalisti iltapäivälehtien viikonloppunumerot ja toisessa poseerasi Sara Sieppi niissä tyypillisissä kesäkuvissa uikkarit päällä. Hän näytti suorastaan hekumalliselta ja hehkeältä, ihan todella kauniilta ja kivasti laitetulta.

Sitten kas vain, hän istuu päivät pitkät saman kaupan kassalla myyden valtaosin epämääräiselle porukalle kaljaa ja muuta hyödykettä. Hän näyttää äärimmäisen arkiselta, paksu meikkivoide ja ripsari ainoastaan meikkinään. Ilmeisesti hän ei itse osaa kovin hyvin meikata, koska näppyinen naama paistaa läpi. Tekoripset hipovat kulmakarvoja ja söpö suu on happamasti alaspäin.

En tiedä mikä tässä on hupaisaa, ehkä jopa tragikoomista. Eikö hän osaa tarttua tilaisuuteen ja mennä asumaan isompiin kaupunkeihin ja iskemään rautaa nyt kun se on kuuma? Mitä ihmettä hän ajattelee tulevaisuudestaan, sitäkö että hänet noudetaan Oulun Tuiran Lidlin kassalta aina erikseen noihin juttuihin?

Hän on varmaankin tyypillinen nuori, ei tiedä miten pitäisi toimia ja ei osaa ajatella, että nuoruutta ja hehkeää kauneutta ei iäksi riitä. Voisi hän edes kokeilla mahdollisuuksiaan, äkkiä nämä otsikkojen typykät unohtuvat.

Mitä siis suosittelisit Saralle? Ehkä joku tuttu voisi sitten vinkata tämän ketjun ja saisimme kannustettua nuoren nätin tytön kunnon töihin ja sivistyksen pariin, Oulusta ei pitkälle potkaista!

Ja sen verran, että tiedän mistä puhun. Sisareni oli aikanaan vähän samantapaisessa tilanteessa, kaunis ja viehättävä, esiintyi TVssä, oli mallitoimiston listoille jne. Mutta ei vaan pokka eikä älli riittäneet ja nyt hän elää vähintäänkin puoliköyhänä katkerana parhaan ikänsä ohittaneena yksinhuoltajana eräässä suuressä lähiössä tehden töitä, joista ei pidä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia Pakarinen (en muista nykyistä nimeä) sen sijaan on ollut rohkea ja osaa takoa nyt, kun rauta on kuumaa. Ikävää, että jotkut häntä siitä arvostelee, minä nostan hattua.

Vierailija
22/42 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2011 klo 16:04"]

Aika osuvaa satiiria AP:lta.

Ymmärrän pointin paremmin kuin hyvin. Mimmi esittelee avujaan iltapäivälehtien lööpeissä ja sitten todellisuudessa istuu tylsistyneenä halpakauppa-Lidlin kassalla kornin näköiset tällingit naamassaan. Fantasy clashes with reality...

Jonkun pitäisi sanoa tälle tytölle, että jättäisi Lidlin ja Oulun taakseen, hyödyntäisi rohkeasti omaa julkisuusarvoaan ja vaatisi itselleen hieman enemmän!!! Mutta suomalaiset perus-tollukat ei koskaan tajua saati neuvo toisiaan tuolla tavalla. Sitten ihmetellään, miksi monet jäävät jo 40-vuotiaina mt-ongelmien vuoksi sairaseläkkeelle, kun tuntuu, että "koko elämä on valunut ohi kuin tiimalasin santa". No tottakai se valuu, jos sitä katselee jostakin Lidlin kassalta tekemättä mitään konkreettista.

Eläkää hyvät ihmiset elämäänne nyt kun se on vielä tässä! Älkää tyytykö liian helppoon ainoastaan siksi, että se on helpointa. Saran kannattaisi hyödyntää julkisuusarvonsa: tänä vuonna se olisi helppoa, koska päämissiksi valittu on sen verran laimea tapaus.

Laittaisiko joku vaikka facessa Sara Siepille jotain privaattina että hyödyntäisi julkisuutta ja yrittäisi isojen mallitoimistojen listoille. Paparazzi ym. Ei ainakaan kannata Oulusta asti ruveta bongaamaan ketään julkkis miestä. Suurin osa asuu Helsingissä. Eikö Granlundkin. Ilman muuta Sara on upea nainen ja jää vain sellaiseksi jos jää noihin hommiin.

Missään muualla kuin AV:lla ei ajatella mallihommien olevan enemmän "oikeita töitä" ja elämässä kantavia kuin ruokakaupassa työskentelyn. Tsiisus, tuota ajatusmaailmaa... Entäs kun ne mallihommat loppuu? Kummasta silloin on tulevien töiden kannalta enemmän hyötyä, ruokakaupassa paiskitusta duunista vai mallimaailamssa poseerauksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Sara on yksi kauneimpia suomalaisia. Voittaa silikonibimbot mennen tullen.

Vierailija
24/42 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on mennyt kassalle ivallisesti hymyillen paljastaen ajatuksensa, niin en ihmettele jos Sara ei paljon suupieliään jaksa hänelle nostaa.

Vierailija
25/42 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n siskolle on tarjottu mm. mallintöitä ja pyydetty "avustajaksi teatteriin". Tiedoksesi, että tollasista teatteriavustamisista ei makseta mitään ja pikku mallintöistäkin maksetaan vain ihan todella pikkuisen; tollasten duunien varaan ei kukaan järkevä ihminen elämäänsä laske. Itsekin olen ollut teatterissa avustajana ja tehnyt urheiluvaate- koru- ja alusvaatekuvauksia ( 20v sitten ), mutta eipä se minua mihinkään "vienyt". Opiskelin ja katselin maailmaa, tein mm. siivoustöitä autohuoltamolla ja väillä tarjottiin jotain kuvauskeikkoja; mutta en tosin ollut missi, enkä julkkis. 

Sara, kun kuitenkin luet näitä viestejä, niin muista, että suuri osa meistä suomalaisista aikuisista ajattelee sinusta postiivisesti ja toivoo sinulle, kuten muillekin nuorille ihmisille, onnellista elämää. Että kaikki aikuiset naiset eivät todellakaan ole ilkeämielisiä käärmeitä. 

En ole käynyt ko. Lidlissä, mutta jos ikinäkään käyn ja näen sinut, voit olla varma, että sen hetken siinä kassallasi seisoo ihminen, joka ajattelee sinusta pelkästään hyvää. 

Olet tosi sievä ja fiksu tyttö ja pärjäät varmasti elämässäsi. 

Vierailija
26/42 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella pikkusieluista kirjoittaa kauniista nuoresta naisesta tällä tavalla kuin Ap ja muutamat muut täällä. Itse olin parikymppisenä kaupan kassalla, eikä hävettäisi, vaikka olisin edelleen. Olen kuitenkin lukijatyypille paremmin sopivassa akateemisessa ammatissa. Parikymppisenä olin lähinnä ihmeissäni, mitä haluaisin tehdä. Töissä kävin, koska halusin pärjätä omillani, ja pakkokin oli.

Vierailija
27/42 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on aloitettu jo 2011 ja ap on varmasti saanut nenilleen monet kerrat. Kirjoitustavasta tulee mieleen Tuksu (tai sen homppelit mänitserit ja esikoistanssijat!). Ehtaa kateutta niin omia pikkusiskojaan kuin muitakin kaunottaria kohtaan, kun itsellä on se vetovoima ollut hukassa vuosia.

Tuksu!!! rajkastaa !!!!! huutomerkkejä???? ja kysymysmerkkejä?????!!!!!

Vierailija
28/42 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kateelliset jauhaa taas paskaa, hyvin tyypillistä. Kaunis nuori neito! Päivän piristys Lidlin kassalla :)

Vierailija
29/42 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuori ihminen tienaa itse elantonsa eikä vieroksu työtä?

Niin, ei ihan kaikki halua pois Oulusta, tai missä se koti sitten onkin. Eikä ensinkään pääkaupunkiseudulle. Säälivät Granlundin poikaa, kun joutuu lähtemään, mutta se saa kai pikkuisen parempaa palkkaa kuin joku malli tai missi.

Eikö siellä Helsingin seudulla liene ihan tarpeeksi niitä sarasieppejä ilmankin? Ihan hyvä, että on edes Lidlin kassalle päässyt, kun melko moni nuori jää ilman kesätöitä.

Vierailija
30/42 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän pointin paremmin kuin hyvin. Mimmi esittelee avujaan iltapäivälehtien lööpeissä ja sitten todellisuudessa istuu tylsistyneenä halpakauppa-Lidlin kassalla kornin näköiset tällingit naamassaan. Fantasy clashes with reality...

Jonkun pitäisi sanoa tälle tytölle, että jättäisi Lidlin ja Oulun taakseen, hyödyntäisi rohkeasti omaa julkisuusarvoaan ja vaatisi itselleen hieman enemmän!!! Mutta suomalaiset perus-tollukat ei koskaan tajua saati neuvo toisiaan tuolla tavalla. Sitten ihmetellään, miksi monet jäävät jo 40-vuotiaina mt-ongelmien vuoksi sairaseläkkeelle, kun tuntuu, että "koko elämä on valunut ohi kuin tiimalasin santa". No tottakai se valuu, jos sitä katselee jostakin Lidlin kassalta tekemättä mitään konkreettista.

Eläkää hyvät ihmiset elämäänne nyt kun se on vielä tässä! Älkää tyytykö liian helppoon ainoastaan siksi, että se on helpointa. Saran kannattaisi hyödyntää julkisuusarvonsa: tänä vuonna se olisi helppoa, koska päämissiksi valittu on sen verran laimea tapaus.

Vierailija
31/42 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiössä asuvia yksinhuoltajia kohtaan. Siskosi on hehkeimmät vuotensa ohittanut, mutta varmasti yhäkin palstamammoja kauniimpi.

Vierailija
32/42 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisiko joku vaikka facessa Sara Siepille jotain privaattina että hyödyntäisi julkisuutta ja yrittäisi isojen mallitoimistojen listoille. Paparazzi ym. Ei ainakaan kannata Oulusta asti ruveta bongaamaan ketään julkkis miestä. Suurin osa asuu Helsingissä. Eikö Granlundkin. Ilman muuta Sara on upea nainen ja jää vain sellaiseksi jos jää noihin hommiin.

Vierailija
33/42 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2011 klo 13:46"]

että nuori ihminen tienaa itse elantonsa eikä vieroksu työtä?

[/quote]

No aivan! Eikä muuten varmaan ole ollut ihan helppoa sinne mennä kun tietää että ihan taatusti kaikki vahingoniloiset ääliöt suhtautuvat juuri noin. Hatunnosto Saralle. Ja ap voisi hankkia elämän. 

Vierailija
34/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynnyt monesti kyseisessä kaupassa ja enpä ole montaa kertaa nähnyt Saraa hymyilemättä. Kauppareissun piristys se on! Koitapas itse istua kahdeksan tuntia kassalla kestohymy päällä. Varsinkin kun itsekin asiakaspalveluammatissa olen huomannut että tympeitä asiakkaita on aika paljon olemassa. Ison hatun nostan siitä ettei Sara tee rahaa "Tuksutyyliin" soittelemalla Seiskaan että nyt olisi juttua tarjolla vaan hankkii elantonsa oikealla työllä. Ja kyllä, kaupassa oleminen myös ON oikeaa työtä. Kyseessä on kuitenkin alle parikymppinen henkilö, harva silloin vielä tekee sitä työtä mitä tekee loppuelämänsä. Hänen käytöksestään olen huomannut myös sen että kusi ei todellakaan ole noussut päähän vaan on edelleen jalat maassa-tyyppi vaikka palstatilaa on saanutkin. Jatka Sara samaan malliin!!

Vierailija
35/42 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasti kirjoitat missistä sekä siskostasi, myös Tuirasta annat aivan väärän kuvan. Hyvä asuinalue, missä asuu ihan tavallisia suomalaisia.

Kun luin koko kirjoituksen, olen aika varma, että kirjoittaja on miespuolinen "wänkkäri", jolla ongelmia naisten kanssa..?

Vierailija
36/42 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi

Vierailija
37/42 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi

Kyllä taas kannatti nostaa ylös vuonna 2011 aloitettu ketju...

Vierailija
38/42 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi

Kyllä taas kannatti nostaa ylös vuonna 2011 aloitettu ketju...

Ääähhhäähä

Vierailija
39/42 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kuinkas kävikään...

Vierailija
40/42 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii Sara töissä somessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän