Onko/oliko isäsi jännämies?
Kommentit (27)
Ei ollut. Isäni on aina ollut - aito- kiltti mies. Isän pahin vika on, että hän on puolustamassa kaikenmaailman pahantekijöitä ja ei edes ymmärrä siinä mitään vikaa.
Isäni oli lievästi autistinen kunnon mies.
Vierailija kirjoitti:
Autistisen lievästi kunnollinen eli oikeasti jännä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistisen lievästi kunnollinen eli oikeasti jännä.
Jokainen aikuinen erottaa autistin ja jänniksen eron.
Riippuu. Oli kiltti tavallaan enemmän ja yritti kehittyä henkisesti eteenpäin, mutta hieman tulistuva joskus hetken ja vanhanaikaisia käsityksiä parista asiasta. Yleensä ei mene jännittävien tyyppien kategoriaan, etsi kai rauhaa vaan.
Alkoholisti. Nuorena oli iloinen ja huumorintajuinen, hyvin pidetty. Mutta kun alkoholi vei, muuttui väkivaltaiseksi, ja oli ryyppykavereiden vietävissä. Joten äitini lähti, eikä minuuttiakaan liian aikaisin. Onneksi äitini löysi sitten myöhemmin kunnollisen miehen jonka kanssa on elänyt onnellisena yli 40 vuotta, ja on kolme yhteistä lasta hänen kanssaan. Minun isäni kuoli jo vuosia sitten, alkoholi oli vaurioittanut varmasti elimistöä niin pahasti.
Ei ole, hän oli statusmies työelämässä ollessaan ja edelleen skarppi 85v. iässä henkisesti. Fyysisiä vaivoja alkaa olla.
Oli jännis. Veteli turpaan lähes kaikkia vastaantulijoita. Ei kahta sanaa, että oikea alfa ja naisia riitti tietenkin joka sormelle...
Kai se oli, kun naimisiin pääsi ja lapsiakin sai.
Eikös se näin mennyt, naisille kelpaa vain jännämies.
Isäni jätti äitini yksinhuoltajaksi kun olin vauva. Hänellä oli myös lapsi aikaisemmasta suhteesta; en tiedä, oliko hän siinäkin jättävä osapuoli, vai potkiko nainen pellolle. Lopulta ryyppäsi itsensä hengiltä. Hän oli siis luihin ja ytimiin jännämies.
Isä oli sarjapettäjä, uhkapeluri ja lääkäri. Kai jännämies sitten
Mun isäni on tollomies. Kuinka helvetissä pystyy tulemaan YK-joukoista auton sijaan rukousmaton ja pelivelkojen kanssa.
Ei ollut. Oli enemmänkin horror/splatter mies.
En, hän on normaali ystävällinen mies.
Isäni on jännämies, sillä hänen mielestään on miehiä ja naisia.
Isä oli upseeri ja herrasmies. Varmaan myös hyvin jännä.
Hiukan tulinen luonne ja siinä mielessä ehkä vähän jännä. Pohjimmiltaan herkkä ja maailman hyväsydämisin ihminen kuitenkin.
Oli. Juoppo ja mieslutka. Teki lapsia usean naisen kanssa ja hylkäs ne ja lähtiessä hakkas akatkin. Muiden naisten kanssa tehdyt lapset huostaanotettu. Mutai päätti kiduttaa mua muuten viranomaisten avulla. Kumpaakaan vanhempaa ei voi sanoa isäksi tai äidiksi.
Isä oli alfa 😊