Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotityöt facebookissa

Vierailija
28.05.2011 |

Aiempaan sämpyläviestiin jatkoa:

Sämpylänleipomisensa jos selvittää facebookin statuksessa, niin mulle tulee ainakin mieleeni, että se tyyppi ei yleensä leivo. Eli se on jotain tosi spesiaalia ja saatan painaa vaikka tykkää-nappia suoritusta ihaillen. Itse leivon tosi harvoin ja mulle just tulee mieleeni laittaa melkein kuva facebookiin, jos joskus saan jonkun kakun väännettyä (en ole kuitenkaan laittanut). Mutta voisin just sämpylä-statuksen laittaa, jos joskus sellaisia tekisin. Ja "pullantuoksuinen koti" -statuksen. Itselleni se siis olisi itseironiaa ja tältä kannalta ymmärrän muut samanlaisiksi.

MUTTA sitten on näitä arjen raatajia, jotka päivittävät ihan joka tekemisensä huokailujen kera ja kiitosta odottaen. Tavallisia arjen asioita: ruoanlaittoa, ulkoilua, siivoamista, töissä käyntiä. Ei ole onneksi kovin tavallista, mutta jotenkin ärsyttävää. Ehkä ärsyttävää on se, että tekisi niin hirveästi mieli sanoa, että lopeta nyt, että nuo ovat ihan tavallisia asioita, joita jokainen joutuu tekemään tai saa tehdä. Teet vaan omasta elämästi vaikean kun valitat ja lasket koko ajan, miten raskasta on (vaikka pestä pyykkiä). Mutta eihän niin voi sanoa.

Mulla on yksi tuttu, joka joka käänteessä (siis ihan siellä facebookissa) korostaa, kuinka ahkera ja työteliäs ja suorittaja hän on. Sitten hän monta kertaa päivässä listaa tekemisiään ja ne ovat jokaisen ihmisen arkisia tekemisiä. Se on NIIN omituista ja friikkiä, että en saa edes piilotettua hänen statuksiaan, kun tekee mieli nauraa niille samaan aikaan, kun ärsyttää. Outo tunne ;).

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan