Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektion kokeneita?

Vierailija
21.06.2011 |

Minkälaisia kipuja teillä oli viikko sektion jälkeen? Kuinka kauan söitte kipulääkkeitä ja mitä lääkkeitä?

Kuinka iso maha oli sektion jälkeen ja missä vaiheessa se palautui normaaliksi mahaksi?

Itsellä on tällä hetkellä kohtuullisen hyvä olo, mutta yhdestä kohtaa vihloo välillä ihan kuin puukolla iskisi (vasemman nivustaipeen yltä). Samoin välillä kun särkylääkkeiden vaikutus vähenee, vatsa alkaa painaa ja tuntuu hieman kivuliaalta.

Vatsa on vielä viikon jälkeen TODELLA suuri. Äitiyshousut ovat kovassa käytössä ja maha näytää siltä, että voisin olla rv 25-30 tällä hetkellä...

Haluaisin siis tietää, missä vaiheessa vatsa näyttää ja tuntuu normaalilta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI todellakaan ole mikään tuhti coctail kipulääkkeittä. Oikeestaan aika mieto annos.

Mulle annettiin ihan opiaattojohdannaisia noitten buranoitten ja panadolien lisäksi.

Vierailija
22/23 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli heti lähes normaalin litteä vatsa sektion jälkeen. Ei tietenkäänb sellainen pyykkilauta, mutta kuitenkin hoikka.

Kipulääkkeitä söin sairaalassa olo ajan eli 6 päivää plus kotona ehkä vielä 3 päivää. Sitten en enää halunnut, koska imetin, enkä halunnut lapseeni niitä lääkkeitä syytää. Kivut olivat kovat ja niin oli pitkään. Monta kuukautta koin jonkinlaista kipua. Vasempi puoli leikkaushaavasta minullakin kipeämpi, koska se viilto oli enemmän vasemmalla. Johtuen varmaan siitä, että lääkäri leikkasi siltä puolen.

Alavatsassani huomaa, että villto ei ole ollut täysin symmetrinen (niin kun ei koskaan), kun minulle jäi vähän enemmän koholle vasemmalta puolelta viillon yläpuoli. Se on erikoinen. Mutta sitä ei juuri muut varmasti huomaa kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hätäsektio, pystyviilto napaan asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi