Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on isyyslomalla ja on koko hiivatin päivän korjannut kaverinsa autoa.

Vierailija
21.06.2011 |

Ja minä käsi kipeänä olen hoitanut talon ja lapset. Ei ole kivaa. :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti sen lähinnä nukkumiseen ja valitti, kun vauva huusi. Lähetti meidät olkkarin lattialle nukkumaan.

Loput isyyslomasta mies piti omia harrastuksiaan varten, mm. matkusti ulkomaille ja teki omia projektejaan.

Teki mieli soittaa Kelaan ja sanoa, että perikää siltä rahat takas, mutta en viittiny kun se olis ollut pois yhteisestä taloudesta.

Vierailija
2/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noin se usein menee! Jos ei ole velvollisuuksia, ei silloin pitäisi olla oikeuksiakaan lapseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule koskaan osallistumaan lapsensa hoitoon millään tavalla.

Hän ei vaihda vaippaa, ei syötä, ei vahdi hetkeäkään...

Silti mies aikoo päättää lapsen nimestä ja uskontokunnasta.

Lisäksi hän tietysti pitää isyysloman.

Reilua?

En tekisi lasta tuollaisen miehen kanssa..

Vierailija
4/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että milloin hän saa sitä lomaa pitää (kun "piti" hoitaa vauvaa...). Minä vedin pultit ja väänsin rautalangasta, että hänen lomansa nimi on ISYYSloma / ISÄkuukausi, ja että hän tekee juuri sitä, mihin tuo aika on tarkoitettu. Ei valittanut enää. Ja oli muuten aika otettu, kun syysloman jälkeen vauva reagoi siihen, että hän ei ollut paikalla - aikaisemmin vauva ei juuri ollut noteerannut hänen tulemisiaan eikä menemisiään. Nyt lapsi on kaikki kaikessa isälleen...Joidenkin vaan pitää vähän päästä kasvamaan isyyteen - ja pitää vähän auttaa huomaamaan, miten kivaa on kun lapsi juoksee töitten jälkeen vastaan ja halaa.

Vierailija
5/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti sen lähinnä nukkumiseen ja valitti, kun vauva huusi. Lähetti meidät olkkarin lattialle nukkumaan.

Loput isyyslomasta mies piti omia harrastuksiaan varten, mm. matkusti ulkomaille ja teki omia projektejaan.

Teki mieli soittaa Kelaan ja sanoa, että perikää siltä rahat takas, mutta en viittiny kun se olis ollut pois yhteisestä taloudesta.

Siis ihanko totta suostuit vauvan kanssa lattialle nukkumaan. Oletko kenties hieman tossun alla? Jos mieheni olisi ehdottanut minulle moista asiaa, hän tuskin olisi jäänyt edes sinne olkkarin lattialle nukkumaan, vaan olisi saanut etsiä nukkumapaikan jostain toiseta huushollista..

Vierailija
6/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten luulisi tuon kasvaneen jo isäksi, jos aikoo...

Päätin just, että pakotan sen ottamaan vauvan huomenna autohuoltoon, koska en oikeasti pääse puheterapiaan noitten kanssa. Meillä ei ole kaksostenrattaita ja keskimmäinen oli hiljattain leikkauksessa, joten ei saa vielä rehkiä.

Saas nähdä,m itä ukko tuumaa kohta. :)

ap

Vierailija
7/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule koskaan osallistumaan lapsensa hoitoon millään tavalla. Hän ei vaihda vaippaa, ei syötä, ei vahdi hetkeäkään... Silti mies aikoo päättää lapsen nimestä ja uskontokunnasta. Lisäksi hän tietysti pitää isyysloman. Reilua?

Mutta vahinko kävi...

t: 11, rv 27

Vierailija
8/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule koskaan osallistumaan lapsensa hoitoon millään tavalla.

Hän ei vaihda vaippaa, ei syötä, ei vahdi hetkeäkään...

Silti mies aikoo päättää lapsen nimestä ja uskontokunnasta.

Lisäksi hän tietysti pitää isyysloman.

Reilua?

Vierailija
9/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva lähtee siis huoltamaan autoa ja minä vien vain isommat puheterapiaan.

ap

Vierailija
10/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko totta suostuit vauvan kanssa lattialle nukkumaan. Oletko kenties hieman tossun alla? Jos mieheni olisi ehdottanut minulle moista asiaa, hän tuskin olisi jäänyt edes sinne olkkarin lattialle nukkumaan, vaan olisi saanut etsiä nukkumapaikan jostain toiseta huushollista..

Ajattelin jotenkin, että kaikki muutkin on, ja mies on varmaan tosi väsynyt, kun pyytää minua ja vauvaa nukkumaan lattialla. Siksi menin.

Nyttemmin olen tajunnut, että mies on mukavuudenhaluinen ja itsekäs, ja pistän hänelle luun kurkkuun heti, kun kohtuuttomat vaatimukset alkavat. Nykyään mies ihmettelee, kun minusta on tullut niin kiukkuinen ja kylmä...

t. tuon yllä olevan kirjoittanut

Vierailija
11/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka aikana teki kotona remppaa!;) Näin jälkeenpäin ajateltuna mua ei ois haitannu vaikka ei olis pitäny koko isyyslomaa!:D Mihin minä sitä miestä olisin sillon tarvinnu...koska vauva oli niin tyytyväinen jne. (toki meillä on vain tämä yks muksu)

Nyt kun vaavi on puolivuotias, niin mies on vaihtanut 2-3krt vaipan ja syöttänyt muutaman kerran!:D:D (syötötkin pystyy laskea ihan hyvin 2 käden sormilla)

Enkä mä valita!! Oon tyytyväinen näin...Kyllä tuo mies ehtii hoitaa muksua sitten kun menen töihin eli muutaman kk päästä! Eikä mies pidä mitään isäkuukautta!

Vierailija
12/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka aikana teki kotona remppaa!;) Näin jälkeenpäin ajateltuna mua ei ois haitannu vaikka ei olis pitäny koko isyyslomaa!:D Mihin minä sitä miestä olisin sillon tarvinnu...koska vauva oli niin tyytyväinen jne. (toki meillä on vain tämä yks muksu)

Nyt kun vaavi on puolivuotias, niin mies on vaihtanut 2-3krt vaipan ja syöttänyt muutaman kerran!:D:D (syötötkin pystyy laskea ihan hyvin 2 käden sormilla)

Enkä mä valita!! Oon tyytyväinen näin...Kyllä tuo mies ehtii hoitaa muksua sitten kun menen töihin eli muutaman kk päästä! Eikä mies pidä mitään isäkuukautta!

Kun et tarvi isän apua ollenkaan vauvan hoidossa. Mihin niitä isiä oikein edes tarvitaan kun me äidit pärjätään ilman niitäkin?

Vierailija
13/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuulostaa ihan minulta kuopuksen vauva-aikana. Mies piti kesäloman, isyysloman ja joutui sitten lomautetuksi melkein vuodeksi. Pystyn laskemaan kahden käden sormilla puolen vuoden aikana tapahtuneet vaipanvaihdot ja koska lapsi oli alusta lähtien pulloruokinalla, onnistui se isältäkin, joka hoiti ne pääsääntöisesti. Minä keskityin esikoiseen ja siivoukseen yms.

Vierailija
14/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerroin vain oman "kokemuksen"!

Sitten jossain vaiheessa kun suunnitellaan pikkukakkosta, niin mies saa kyllä luvan pitää koko isyysloman ja ottaa enemmän vastuuta esikoisesta kun minä huolehdin vauvasta!

Ymmärrän kyllä hyvin jos muksuja on enemmän kuin se vauva, siinä ei yksin äidin kädet riitä!

T: 23

Vierailija
15/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko yhtään halunnut viettää vauvan kanssa aikaa?

Vierailija
16/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enemmän tuntuu olevan hinkua kierrellä kauppoja ja tehdä jotain puutöitä...

ap

Vierailija
17/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kiti kiti.

ap

Vierailija
18/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huitelet jossain koko päivän.

Vierailija
19/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne ymmärrä sitä miksi pitäisi hoitaa vauvaa tai auttaa äitiä. ei ne osaa.

oma mies teki 2 viikon isyyslomallaan puutöitä, ja remonttia. ei auta valittaa. itseppähän oln ton miehen halunnut

Vierailija
20/24 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies lähtee autohuoltoon ja minä raahaan koko pesueen yhden lapsen puheterapiaan. :(

ap, jonka sanoista suurin osa pitää sensuroida

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi