Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se sattu sitten omalle kohdalle - lapsen synttäreistä..

Vierailija
21.06.2011 |

Meillä on juhlat huomenna ja kutsut on laitettu ajoissa. Vastauspyyntökin oli kutsuun laitettu, mutta kaikki eivät kuitenkaan vastanneet ajoissa.

Nyt kyselin perään ja niin vain monikaan ei ole tulossa :/. Kaikenlaisia selityksiä kuulin, jotka ei nyt jaksa lämmittää mieltä. Lapsi ei vielä itse tiedä tilanteesta - mun täytyy koota itseni ennenkuin kerron hänelle.

Hitto, että harmittaa. Meillä on juhlia järjestetty ja odotettu mukavia juhlia ja vieraat eivät vaivaudu edes ilmottamaan, etteivät pääse.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monihan lähtee juhannuksen viettoon jo huomenna. Tosin en kyllä ymmärrä, jos on kutsussa vastauspyyntö, niin miksei ihmiset.

Vierailija
22/25 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli viime viikonloppuna synttärit ja kutsut jaettu toukokuun lopussa, oli pyyntö ilmoittaa jos ei pääse. Noh, 12 kutsuttiin, 4 tuli paikalle, yksikään ei ilmoittanut! Kyllä harmitti lapsen puolesta vaikka olin varoitellut että varmaan kaikki ei pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet ovat jo kesälomalla, lähteneet juhannuksen viettoon tai valmistelevat lähtöä. Minusta tämä viikko on jo ehdottoman huono syntymäpäiväjuhlille ja tuo keskiviikko ihan totaalisen huono valinta. Jos oma lapseni olisi kesäkuun lopussa syntynyt, niin ehdottomasti syntymäpäivät ihan kesäkuun alkuun, ei missään nimessä juuri ennen juhannusta.

Itselläni on heinäkuun puolivälissä syntynyt tyttö ja lastenjuhlat pidetään vasta elokuun lopussa, usein vasta syykuun alussa.

Vierailija
24/25 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-kutsuttiin, kaksi peruutti tulonsa, 2-saapui paikalle (joista toinen vain hetkeksi tunnin myöhässä). Lopuista ei kuulunut mitään. Aika ikävää :( Varsinkin, kun lapsi on koko vuoden odottanut synttäreitä ja olen kuullut, kun luettelee "tän kaverin mä kutsun, tätä mä en haluu kutsuu, kun se töni mua eilen" jne. ja haaveilua teemasta, paikasta yms. :D Synttärit on hirveen tärkeitä lapsille, mutta toisaalta vastoinkäymisetkin kasvattaa.

Viimevuonna kavereita saapui neljä. Minulla oli kutsuttuna apuaikuisia synttäreille (kotonamme on vauvoja, jotka vie paljon aikaa ja huomiota minulta) ja tuli jotenkin urpo olo, kun yksi vieras saapui ja tunnin päästä toinen. Ne apuaikuiset oli meillä aivan turhaan. Luultiin, että pitäisi vahtia 9-lasta ja vauvoja.

No, ratkaisin apean tunnelman viemällä lapset hauskaan paikkaan leikkimään. Loppujen lopuksi tunnelma oli ihan hyvä ja lapsilla hauskaa. Meillä aikuisilla taisi olla vähän tylsää, kun ei ollut mitään vahdittavaa, vauvatkin nukkui... :)

Vierailija
25/25 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siten, että ovat maisemissa. Ja juhlistakin sovittiin jo hyvissä ajoin ennakkoon, samoin kutsut laitettiin.

Yhdelläkään ei ollut matka tms. syynä.

Ap