Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

* * * TTT * * * viikon 44 kasautuma

31.10.2005 |

[color=maroon]TAMMIKUUN TÄPINÄTYTÖT eli tammikuussa 2005 vauvanteon aloittaneet:

[color=blue]*Camelot, 22v. kuumeilee toista Keski-Suomessa, poika 2/04

*Dirah, 30v. kuumeilee ensimmäistä yhteistä

*EmmaEmilia-79, 25v. kuumeilee esikoista Oulussa

*Etuseteli, 20v. kuumeilee esikoista Tampereella

[color=lightblue]*Evelin@ odottaa...

*FuulaTsuula, 30v. odottaa kolmosta

[color=blue]*Heduli, 29v. kuumeilee esikoista Pirkanmaalla

[color=lightblue] *Hepe77, 27v. odottaa kolmatta Lohjalla, tyttö 6v. ja poika 4v.

*IdaA, odottaa toista, tyttö 2v

*Jenskuliini_77, 27v. odottaa toista Keski-Pohjanmaalla, tyttö 9/03

*Jinni, 26v. odottaa esikoista

[color=blue]*Katariina77, 28v, mies 31v, kuumeilee esikoista Satakunnassa

[color=lightblue]*Katju84, 21v. odottaa esikoista Oulussa

[color=blue]*Lisel, kuumeilee esikoista

*Maaru,23v. kuumeilee pikkukakkosta Ylivieskassa

*Mamiko, 23v. kuumeilee pikkukakkosta Etelä-Karjalassa, esikoinen 7/04

[color=lightblue]*Mamma21, 21v. odottaa pikku kakkosta Jyväskylässä, poika 7/04

[color=blue]*Mamppa79, kuumeilee esikoista Espoossa

[color=lightblue]*Marenda, 21v. odottaa toista Multialla, Tyttö 10/04

[color=blue]*Marzifun, 22v. kuumeilee esikoista Joensuussa

[color=lightblue]*MeeriMaaria, 30v. odottaa esikoista Helsingissä

*Miiku75, 29v. odottaa kolmatta, pojat 8v. ja 9v

*Mollaelina, 22v. odottaa esikoista

[color=blue]*Monika81, 23v, mies 23v, kuumeilee ensimmäistä Torniossa

[color=lightblue]*N.1979, 25v. odottaa kolmatta Satakunnassa

*Nande, 20v. odottaa toista Lohjalla

[color=blue]*Napero-75, 29v. kuumeilee esikoista

[color=lightblue]*Niiga, 20v. odottaa esikoista

*Ninni-78, odottaa esikoista Espoossa

*Peron, 22v. odottaa esikoista

[color=blue]*Pikmin, kuumeilee esikoista

[color=lightblue]*Pompelo, 26v. odottaa esikoista Pirkanmalla

[color=blue]*Quiero3, 24v, mies 25v, kuumeilee esikoista PK-seudulla

*Riemuvoitto, 34v. odottaa kuudetta Lohjalla

[color=blue]*Rouva80, 24v. kuumeilee esikoista Oulussa

*Riia82 kuumeilee esikoista Päijät-Hämeessä

*Rölli, 36v. kuumeilee seitsemättä Lopella

[color=lightblue]*Sade83, odottaa esikoista Tampereella

*Soile05, 28v. odottaa esikoista Lohjalla

[color=blue]*Sonja79, kuumeilee pikkukakkosta Pirkanmaalla, esikoinen 6/04

*Söder, 33v, mies 38v, pojat 12/02 ja 11/04, kuumeilee kolmatta Espoossa

[color=lightblue]*Tansku-75, odottaa neljättä Helsingissä, pojat 9/93 & 8/94 ja tyttö 10/04

[color=blue]*Tiituli81, 24v, mies 23v, kuumeilee esikoista Kokkolasta päin

*Tikru74, 30v. kuumeilee esikoista Lohjalla

[color=lightblue]*Viivi_, 24v. odottaa toista Helsingissä

*Zatu odottaa toista Oulun läänissä, esikoinen vm. -02

*Zeta78, 26v. odottaa esikoista Etelä-Karjalassa

*-himpula-, 26v. odottaa toista Helsingissä, esikoinen 3/04

[color=blue]*äippä2002 kuumeilee

[color=maroon]

[b]PLUSSANNEET TÄPINÄTYTÖT [/b]

[size=2]♥ Sade83 plussasi 20.1.2005 LA 3.10.2005

♥ Mamma21 plussasi 31.1.2005, LA 1.10.2005

♥ Miumau79 plussasi 21.2.2005, LA 28.10.2005

♥ Jinni plussasi 21.2.2005, LA 31.10.2005

♥ -Himpula- plussasi 22.2.2005, LA 1.11.2005

♥ Jenskuliini_77 plussasi 22.2.2005, LA 18.10.2005

♥ IdaA plussasi 23.2.2005, LA 22.10.2005

♥ Mollaelina plussasi 26.2.2005, LA 2.11.2005

♥ Viivi_ plussasi 7.3.2005, LA 16.11.2005

♥ Miiku75 plussasi 26.3.2005, LA 2.12.2005

♥ Riemuvoitto plussasi ?.3.2005 LA ?

♥ Pompelo plussasi 16.4.2005 LA 23.12.2005

♥ Tansku-75 plussasi 18.4.2005 LA 23.12.2005

♥ Hepe77 plussasi 7.5.2005? LA 9.1.2006

♥ Evelin@ plussasi 29.4.2005 LA 2.1.2006

♥ Zeta78 plussasi 30.4.2005 LA 17.12.2005

♥ Niiga plussasi 05.2005 LA ?

♥ MeeriMaaria plussasi 20.5.2005 LA ?

♥ Nande plussasi 27.5.2005 LA 21.1.2006

♥ Kirppu80 plussasi 31.5.2005 LA 5.2.2006

♥ N.1979 plussasi 8.7.2005 LA 3/2006

♥ Katju84 plussasi 16.7.2005 LA 23.3.2006

♥ Peron plussasi 3.8.2005 LA 13.4.2006

♥ FuulaTsuula plussasi 17.8.2005 LA ?

♥ Soile05 plussasi 6.9.2005 LA ?

♥ Zatu plussasi 12.10.2005 LA 21.6.2006

♥ Ninni-78 plussasi 22.10.2005 LA ?

♥ Marenda plussasi 28.10.2005 LA 7/06

[/color]

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa kesäkuussa jo täytin mutta nyt vasta tajusin että listalla on väärä ikä

Vielä en oikein osaa tuonne odottajiin täysin kotiutua... koetan kalastella täältä täpinätyttöjä mukaan.

t: marenda ja papunen rv 4+2 ensimmäinen neuvola on varattu ja raskausoireitakin on ihan kivasti

Vierailija
2/18 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fucshia]Yritän muistaa. Tai jos ilmoitat vuosimallisi niin ei tarvi sitten toiste päivitellä :)

Mä kävin just kirjottaan o-puolen kasautumaamme. Vaikka eihän tässä voi tietää odotanko vai en. Mutta. . .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista sulla siis vuoto on? Tuhrua vaiko ihan kunnon kirkasta kuukautisverta?

Vierailija
4/18 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fucshia]Keskiviikkona alkoi niin kuin menkat alkaa. Vähän jotain paksumpaa ja sitten verta. Pariin otteeseen oli paksumpaa tai miten sen sanoo venyvämpää (ällökuvauksia), mutta pääsääntösesti normaalia vuotoa. Ihan ku menkat, mutta parina ekana päivänä oli alaselkä jomotusta tai poltetta miten senkin nyt ilmasis.

Lauantaina muuttu tuhrutteluksi ja eilen ei juuri mitään ja samalla linjalla tänään.

Vierailija
5/18 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti kiiltää puhtautta...Mukava tunne kun on jotain saanut aikaiseksi. =)

Zatu: Milloinkas sut ultrataan uudestaan ja selvitetään että pysyikö kyytiläinen matkassa? Sormet on kyynärpäitä myöten ristissä että kaikki olisi kunnossa sinulla =O)

Mulla vatsakivut vaan jatkuvat, onneksi keskiviikkona on aika sinne neuvolaan...Vauvakuume on niin kova, tuntuu että se vaan yltyy... Esikoinenkin kasvanut jo ihan huomaamatta niin isoksi pojaksi..Voi kun sitä niin toivoisi että kohta oltaisiin odottavalla kannalla =)

Nyt ruuan laittoon ja poitsulle fröbelin palikat soimaan =O)

Viikon jatkoja!

Vierailija
6/18 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fucshia]9 päivää tässä pitää vielä kärvötellä. Tuntuu ikuisuudelta. Huomenna aattelin kuitenki mennä töihin. Varovaisesti aion ottaa.

Kovia +++++++tuulia sinulle :)

Minäkin sain just matot puisteltua ja nakeltua lattioille. Piti tänään järjestellä yks kaappi, mutta kaikkea muuta oon näperrelly mutten katsonutkaan kaappiin päin. Paperihommat ei kiinnosta. .

Vierailija
7/18 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilen taas yövuoron jäljiltä!

Camelot: toivotaan että saisit pikaisesti apua tuohon kipuiluun! Varmasti on hermoja raastavaa.

Zatu: Ihana että vuoto loppunee. Ehkä on parempi mennä töihin että saat muuta ajateltavaa välilä niin aikain menee nopeammin.

Itse en ainakaan töissä paljon kerkeä miettimään näitä asioita.

Oma napa: HCG vastaus ei ollutkaan vieläkään tullut... raivostuttavaa. Haluaisin niin kovasti päästä eteenpäin ja saada tietää miten tästä eteenpäin nyt sitten toimitaan. Toisaalta kytee pieni pelko myös rypäleraskauden uusimisesta, mutta toisaalta jokin sanoo minulle että tällä kertaa olisi asiat paremmin.

Tissit kipeät, mutta muuten olotila suht normaali... pissattaa vain useammin vaikka olen kovasti yrittänyt tällä kertaa olla kuvittelematta pissitystä... kyllä se vaan pentele töissäkin saa joka välissä juosta vessassa.

Ninni rv 5+4

Vierailija
8/18 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on kyllä mukava kuulla että vuoto on vähenemään päin. Mä koetan nyt valaa suhun vähän toivoa... hyvä ystäväni oli varma ett sai keskenmenon. Vuotoa tuli ja kovat kivat.

Mutta näin vaan on rv 12 jo menossa ja siellä vauvan sydän hakkaa ja kaikki on hyvin.

Toivottavasti sulla kävisi yhtä ihanasti... pitäkää peukkuja. Ja lähettää kaikille muille plussasäteitä.

Vierailija
9/18 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fucshia]Olin sitten töissä tänään. Otin tosi hissukseen koko päivän ja tässä ollaan. Tuhruttelu jatkuu.

[color=blue]Marenda [color=violet]älä älä vala muhun toivoo!! Oon muutamia muitakin positiivisia kommentteja saanu ja hirvittää!! Mä oon varautunu pahimpaan, kun en halua masentua ihan täysin siittä mitä ens viikolla selviää.

[color=fucshia]Mutta lukasen nyt muitten kuulumiset ja sit elppaseen.

[color=violet]Pomppis kävi sitten moikkaamassa meitä omassa alotuksessaan. Tais tämä olla hukkunu liian alas.

Vierailija
10/18 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Olin sitten tänään töissä. Tosi hissukseen otin ja tässä ollaan. Tuhruttelu jatkuu vähäsenä.

[color=blue]Marenda [color=green]eläpäs vala muhun liikaa toivoo! Oon kuullu muutamia positiivisia kertomuksia ja hirvittää, että kallistun sellasten juttujen puoleen. Tosin varaudun pahimpaan ettei ihan kauhee masennus iskis ens viikolla, kun kuulee tuomion.

[color=blue]Pomppis [color=violet]oli kiva kuulla kuulumisia sinulta. Voihan paksusti ;) ja taputus masuasukille.

Vierailija
11/18 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten aamun neuvolakäynti tehty ja olo on aika sekava..

Niinhän siinä sitten kävi että aletaan nyt urakalla tutkimaan että missä vika piilee. Ensitöiksi otetaan multa verikokeet ja mieheltä simppanäyte.(Mies innostui asiasta kovasti;)

Jotenkin karu fiilis, että todellakin meidän lapsettomuutta aletaan nyt tutkimaan. En tiennyt miten päin olisin ollut kun terveydenhoitaja sanoi hienostelematta että kannattaa myös varautua siihen että toista lasta ei kuulukaan ja silloin kannatta miettiä sijaisvanhemmuutta tai adoptiota...En tiennyt minne katsoa, niin ihmeissäni olin =/

Mutta mukava nainen oli, otti minut ja vaivani tosissaan ja nyt on sitten lääkäriaika varattu loppu kuulle...

Pientä piristystä itselleni kaipasin tuon reissun jälkeen niin kävimpä pikkuisen shoppailemassa itselleni kaikkea kivaa =O)

Kuulumisianne odotellessa ;)

Vierailija
12/18 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]Iso rutistus ja uskoa huomiseen. Eihän sitä voi tietää vaikka yks kaks olisitkin " luomusti" raskaana bdbdbdbdbdbdbd

Itsekkin huomasin tässä yks päivä kuinka onnellinen sitä kuitenkin on, kun on kuitenkin jo yksi lapsi. Mietin siinä olisiko minusta adoptoimaan, ja ensimmäisenä tuli mieleen, että kuitenkin lapsen omat vanhemmat kummittelisi taustalla. Hautasin sitten koko ajatuksen. Aikastahan tässä vaiheessa tuollaisia on miettiä, mutta mä oon ainaki sellanen, ett vatvon asiat joka kantilta.

Toivon kovasti, että pian saatte asiaan selvyyden. Onneksi miehille tutkimus on helppo verrattuna naisiin. Yksi tuttu joka lapsettomuushoidoissa on käynyt ihmettelikin, kun aina poikkeuksetta melkein tutkitaan nainen ensin ja sitten vasta mies.

[color=fucshia]Oma olo on epämääränen. Oireita ei oikeestaan oo, mut aamusin ei oikeen tee mieli syyä mitään. Jotenkin nieleskelyksi menee. Mut rintojen älytön " vihlonta" on historiaa. En jaksa pitää lippuja korkeella. Viikko vielä niin istun tässä viisaampaa tai makaan kaavinnassa. . .

Vierailija
13/18 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camelot: On varmasti raskasta lähteä tutkimuksiin, mutta toivottavasti niistä löytyisi apu ja pääsisit odottamaan pikkukakkosta. Tässä vaiheessa on ite niin onnesta soikeana kun odottaa esikoista, mutta itsekin kyllä toivoisin saavani esikoiselle myöhemmin kaveria. Tsemppiä läjäpäiten tutkimuksiin ja toivotaan, että plussa tulee ennemmin kuin arvaatkaan (niinkuin Zatu jo sanoikin, niin mistä sitä tietää vaikka tulisit ennen tutkimuksia jo raskaaksi) Peukut on pystyssä ja köydet kireällä! ;)

Zatu: Pidän myös sulle peukkuja tiiviisti pystyssä että tuhru on ollut turhaa. Meditoin niin paljon kun vaan pystyn.

Nyt on kuitenkin häivyttävä taas lepoon kun kylki alkaa olla aika tulessa. On tää vaan hirveetä, että hyvä kun ehtii laskut maksamaan nettipankissa niin johan vihoittelee... huh.

Hyviä vointeja kaikille ja säkeittäin plussatuulia!!! +++

-pomppis

Vierailija
14/18 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin aamulla gynelle ja sainkin kuin sainkin ultra ajan jo tälle päivälle.

Äsken sitten sieltä palattiin posket hehkuen.... ehkä meille sittenkin tulee oma pieni vauva :) Kaikki näytti olevan kunnosssa ja pieni sydänkin jo löi. Kovin piskuinen vasta oli (2 mm) mutta olipa kuitenkin.

Kiitoksia kaikille tuesta ja juttuseurasta! Toivotaan että kaikki menisi hyvin ja seuraavan kerran tulisin kuumeilupuolelle sitten pikkukakkosta kuumeilemaan.

Ninni Rv 5+5

Vierailija
15/18 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orangered]Täällä kuumaruoka muhii uunissa ja ukko on sirkkelöiny aamupäivän. Mä nousin vasta puol kympiltä, jotenki vaan niin unetti. Uunissa on tulet, kun on kai luvannu pakastuvaa viimein. Sais sitä lunta jo tulla, mua alkaa tosissaan kohta tympiin iltojen pimeys.

Tissit sitten eilen alko jömppäileen ihan yks kaks. Mut ei silti mitään vihlontaa tai kunnon aristelua oo havaittavissa. *Huoh* mä en jaksa uskoa, mutta silti ikävä kyllä sitä luulee olevansa niin onnekas. En kyllä sano sitä ääneen kummiskaan!

Vierailija
16/18 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin aika maailmanlopun fiilikset =/

Välillä salaa mielessäni mietin kun tuntuu että toiset sikiää kun kanit mutta itse ei onnistu sitten niin millään.

Niin monet tutut lähipiirissäkin odottaa tai on jo vauva syntynyt..Tietäviä vilkuiluja vatsani suuntaan olen huomannut ja voin sanoa ettei mukavalta tunnu.

Anteeksi jos pahoitan jonkun mielen näillä puheillani...Se ei todellakaan ole tarkoitukseni vaan purkaa omia tuntojani ja ajatuksiani.

Kenenkään raskaus ei ole minulta pois vaan tämä on lähinnä oman pääni sisäisiä juttuja =)

Minäkin jo niin kovasti odottelen että lunta satais...Ahdistaa, jos mahdollista-vieläkin enemmän.

No kynttilt luo mukavaa tunnelmaa =)

Satasipa lunta ja tulis oikein kunnon talvi, että sais tuulettaa näitä ajatuksia pulkkamäessä;)

Meillä siis alkoi nyt ne hoitojen aloitukset..Nyt menossa kp 29/32 ja toivotaan silti että nyt olisi tärpännyt ettei miehen tarviis ke mennä viemään lastia paikalle ;)

16 päivä olis mulla meno labraan ja sitten loppukuusta lääkäriaika...Jännittää...

Zatu; Ei menetetä toivoa vielä, eihän..Kyllä mekin ne pienet vielä saadaan..Ennemmin tai myöhemmin!

Toivon että nyt ennemmin, pidetään peukkuja!

Hyviä pyhäinpäivän jatkoja!!

C.

Vierailija
17/18 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fucshia]Pakko se on jaksaa kai uskoa, että mekin joskus vauvat saadaan masuun ja onnellisesti syliin. *haaveilee* kuten niin usein viime päivinä.

Hirvittää jo keskiviikon ultra. Pelottaa etes aatella miten hajoon, jos tosiaan masu on asumaton. En jaksa uskoa raskauteen, mutta eihän sitä toivoa voi täysin heittää.

Se on tosiaan niin väärin, että toiset poksahtaa kuin sienet sateella paksuiksi. No joo ehkä huono vertauskuva. . . ;) mutta ymmärtänette tarkoituksen. Naapurin perheen poika täytti kesällä vuoden ja vuoden alusta saavat toisen. Ja minä katkerana ja vihreenä aattelin heti, ett miksi me ei saada toista!

Elämä potkii välillä pahemman kerran päähän.

Vierailija
18/18 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites on viikonloppua vietetty täpinöiden parissa+

Zatu tais ainakin olla menossa shoppailemaan;)

Me käytiin perheen kanssa uimahallissa ja voi että olikin mukavaa. On kyllä semmoinen vesimies tuo meiddän pikku mies=)

Oikein on horoskooppinsa mukainen..suuttui kun pois piti lähteä =)

PItää nauttia nyt noista pienistä iloista kun muuten tuntuu niin mieli olevan maassa...

Tässä odottelen kuukautisten tuloa(tai sais pysyä kokonaan poissa), siihen malliin juilii vatsan pohjassa. ja tiedossa on taas niin hirveät kivut niiden kuin edellistenkin kk:n kanssa =(

Kävin itseäni kiusaamassa tuolla odotuspuolella, TTT:n ja TP:n pinot lukaisin läpi ja itkuhan siinä tuli.

Niin paljon haluaisin itsekin olla siellä miettimässä miksei se jo tule ynnä muita asiaan kuuluvia kolotuksia =D

Mutta jos jotain ruokapolitiikkaa keksis...

Huomenna se on taas maanantai, niin se aika vaan kuluu..