Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Pelot pinoon! eli, mitä sinä pelkäät?

Vierailija
21.06.2011 |

Itse pelkään syviä vesiä.. soutelu on pelottavaa, kun pelkään koko ajan sitä tunnetta jos joutuu veden varaan :( Se vesi on jotenkin niin mustaa, eikä tiedä mitä siellä veden alla on...

Jokeen minua ei saa uimaan millään!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ampiaisia

(en mehiläisiä, kimalaisia, enkä muitakaan ötököitä, hämähäkit otan jopa käteen, mutta ampiainen näköpiirissä aiheuttaa hirveää pelkoa ja paniikkia, ja ampiaisen lähestyminen minua aiheuttaa kohtauksen, jonka aikana jähmetyn paikalleni ja alan hyperventiloida, enkä ole edes allerginen)

-hammaslääkäriä

(pitää ottaa rauhoittavia)

-korkeita paikkoja jonkin verran

(tosin voitin tätä pelkoa ainakin vähän kun menin tivolissa maailmanpyörään.. :)

-perinteiset läheisen menettämispelot tai että itse kuolee, pelkää miten läheiset selviäisivät

Vierailija
42/49 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttävää...

Pelkään että alakerrassa on joku kun ollaan menty ylös nukkumaan,mietin miten saan kaikki lapset äkkiä kannettua yhteen huoneeseen jos tulee tositilanne.

Kun mies aamuyöllä lähtee töihin,herään herätyskelloon enkä saa unta koska pelkään kuollakseni että joku hiipii rappusia ylös.

Pelkään lasteni menetystä yli kaiken,en päästä heitä oikein kenenkään mukaan mihinkään kauemmas.

Pelkään motareita.

Pelkään käärmeitä.

Pelkään että pilaan lapseni.

Pelkään että joku päivä pelot vievät voiton ja joudun hoitoon.(mikä jossain määrin voisi olla hyväkin juttu)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoja tavarataloja tulee panikkikohtauksia. Sairaloita ja kaikkea vähänkin outoja juttuja.

Vierailija
44/49 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille käy huonosti, että itse sairastun ja että eräs haave jää toteutumatta.

Vierailija
45/49 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäään ihan hirveästi ukkosta ja hyönteisiä.

Auton tankkaustakin pelkään yhä, vaikka olen jo tuosta pelosta jo sen verran päässyt yli että kykenen itse tankkaamaan auton. Varsinaisesti en sitä tankkausta pelkää vaan sitä että polttoaine syttyy palamaan/räjähtää...

Vierailija
46/49 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten menetystä, sitten käärmeitä,karhuja ja mörköjä!

Vierailija
47/49 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meidän perheen riidat liittyykin lomailuun, mies kun haluaisi ulkomaille ja minä vastustan.

Vierailija
48/49 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentämistä

ukkosta

revontulia

liukkaalla ajamista

sukeltamista

Läheisten menettämistä

Vierailija
49/49 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään myös

- pimeää; olen tullut juosten sisälle omalta pihaltakin, kun kammotus iski syyspimeällä

- kauhuleffoja, -kirjoja ja -tarinoita; katsoin Manaajan yli 30-vuotiaana ja meni viikko ennen kuin nukuin kunnolla

- korkeita paikkoja ja esim. huvipuistolaitteita; Linnanmäen kauhein laite oli viime kesänä näköalahissi, johon menin jossain mielenhäiriössä. Maailmanpyörään en mene edes kireellä uhaten.