Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olisitte jos exänne kuva facebookissa olisi,

Vierailija
21.06.2011 |

sun ottama/olisit kuvasta rajattuna pois?

Tulisiko sellainen olo että eikö se reppana nyt ikinä pääse yli?

Mulle tuli. Ja sääliksi kävi nykyistä vaimoa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erosta on n.4vuotta. Siinä ajassa luuuuulisi ottaneen muutaman uudenkin kuvan. Vaikka hääkuvan oman vaimonsa kanssa.

-ap

Vierailija
2/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvassa parhaimmillaan. Ei liity varmaan sinuun mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla että mies oli parhaimmillaan ap:n kanssa ja sitä suuremmalla syyllä kävisi nykyistä sääliksi ;) Muutenkin säälittää ihmiset jotka kuvakseen laittavat iäisyyden vanhan kuvan!

Vierailija
4/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä oli joka ikinen vaate minun ostamani, koska stailasin hänet tilaisuuteen jossa olimme yhdessä. Hän näyttää kuvassa onnelliselta.

En tiedä. En vain itse kehtaisi roikottaa tuollaista vanhaa kuvaa esillä joka liittyy entiseen elämään.

Vierailija
5/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuollaisia ajattelet.

Miehet vissiin viis veisaa millaisia kuvia sinne tunkevat. Ainakaan tosimiehet.

Vierailija
6/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi nöyryyttävää jos mun aviomies pitäis profiilikuvana jotain exänsä ottamaa kuvaa vuodelta miekka ja kirves.

Miehet ei ehkä ajattele, mutta ehkä niiden pitäis. En oikein tykkää että tuppo mun hiuksia on siinä kuvassa.

Vierailija
7/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilin kautta vai? Kun siinä on se hiustuppo.

Vierailija
8/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta mikä kuva ex:llä facebookissa.

Vierailija
9/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tosissasi ajatella noin? Tai jos ajattelet niin silloin minun käy sinua sääliksi.

Kuulostat, anteeksi vain, todella itsekeskeiseltä ihmiseltä jos jostain kuvasta alat ajatella että ex-miehesi ei ole sinusta päässyt yli.

Vierailija
10/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun onnistut kääntämään asian noin? Kuvassa mies on varmaan omasta mielestään hyvännäköinen ja halusi sen kuvan esille mut ilman kuvassa olevaa exää.

Sä oot joku pikkuritsa pikkupaikkakunnalta,eiks niin? =D

Vierailija
11/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sama kuva, kuin jonka lähetti minulle aikanaan mailissa, kun pyysin kuvansa nähtäväksi.

...15v sitten :D :D

Vierailija
12/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en ottaisi minään kohteliaisuutena sitä, että minut on kuvasta poistettu, päin vastoin, eka reaktio olisi, että minusta ei hirveästi tykätä, mikä tietysti olisi tottakin, jos kerran ex olisin.

Vierailija
13/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en ottaisi minään kohteliaisuutena sitä, että minut on kuvasta poistettu, päin vastoin, eka reaktio olisi, että minusta ei hirveästi tykätä, mikä tietysti olisi tottakin, jos kerran ex olisin.

Melko hulluahan se olisi ex-vaimon kanssa otettua yhteiskuvaa roikottaa profiilikuvanaan. Kuva on siis sellainen missä olemme olleet kaulakkain ja minä olen ojentanut kameran käsivarren mitan päähän ja ottanut meistä kuvan. Hänen olkapäällään on edelleenkin minun hiuksiani siinä kuvassa. Se vaan tuntuu minusta oudolta, ottaen huomioon että kumpikin on uusissa suhteissa jne.

Vierailija
14/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sut on rajattu siitä kuvasta pois. Eikö tämän pitäisi kertoa sulle jotain. Et taida itse olla päässyt yli eksästäsi kun tuollaisia jaksat pohtia.

Vierailija
15/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en itse tykkäisi jos omalla miehellä olisi exästään piiruakaan kuvassaan.

Ja teille epäileväisille, kyllä minä olen suhteesta harvinaisen hyvin yli päässyt, itsehän hänet jätinkin. Hänelle teki tiukempaa yhteisten ystävien mukaan. Ehkä hänen vaimonsa on tälläinen tyypillinen av-mamma ja ei välitä siitä että kuva on meidän entinen yhteispotrettimme.

Vierailija
16/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
17/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulee lähinnä tunne , että se reppana olet sinä. Sinähän tässä kyyläät eksääsi kuin mikäkin kyttäri. Hanki nyt vaikka se OMA elämä.

Vierailija
18/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auts, tais sattua!

Vierailija
19/19 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulee lähinnä tunne , että se reppana olet sinä. Sinähän tässä kyyläät eksääsi kuin mikäkin kyttäri. Hanki nyt vaikka se OMA elämä.

Ei tartte erityisemmin kyylätä kun tyyppi itse kommentoi mulle ja likettää jokaista liikettäni feisbuukissa. Mun OMA elämä näköjään kiinnostaa kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän