Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäselle vauvalle saippuaa / shampoota?

Vierailija
21.06.2011 |

Kuinka vanhoja lapsenne ovat olleet kun olette alkaneet käyttämään kylvyssä saippuaa ja shampoota?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisella aika alusta asti tungettiin mömmöjä kylpyveteen...Kahdella seuraavalla vasta sitten kun ovat itse pyytäneet, keskimmäistä en muista, mutta tällä nuorimmalla noin puolitoistavuotiaana jotain vauvapesuainetta kun alkoi suihkussa pyytämään katsottuaan muiden peseytymistä. Ei vieläkään mitenkään (muksu kohta 2v) säännöllisesti, yleensä annan pumppupullosta käteen pienen määrän pesuainetta jonka muksu hieroo mahaansa.

Mun mielestä ne on alle murkkuikäiselle aika turhia mömmöjä...paitsi käsipesussa.

Vierailija
22/23 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampoota ollenkaan suihkussa ja puhtaat on silti hiukset. Itse lopetin shampoon käytön vähän aikaa sitten kokonaan. Parempi ilman ylimääräisiä kemikaaleja. Oman aikansahan se vie tottua shampoottomaan elämään hiusten ja päänahan suhteen, mutta olen huomannut, että hiukset ovat ilman shampoota paljon paremmassa kunnossa ja näyttävät paremmilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoota ehkä vuoden ikäisestä asti kerran viikossa ja sekin luomu, ilman mitään kemikaaleja.

Vauvan peppu on hyvä pestä saippualla melko alusta asti. Kakka ei ole vesiliukoista vauvallakaan. Parempi pitää puhtaana, niin ei leviä vatsataudit, kihomadot sun muutkaan niin helposti.

Meillä lapset nyt 3v ja 4v. Kummallakaan ei ole ollut mitään iho-ongelmia ja yksi vatsatauti kummallakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi