saunassa miehen kaverin kanssa
miehen kaveri oli viikonloppuna kylässä ja ilta kului ja he menivät saunaan... mieheni tuli sieltä sitten vähän ajan päästä pois ja sammui sohvalle... miehen kaveri pyysi mut sitten saunaan ja menin sinne kun ajattelin ettei siinä mitään väärää ole.. mut asiat johti siihen et harrastettiin seksiä ja nyt on pieni morkkis... kaveri haluaisi tulla uudelleenkin saunomaan meille...
Kommentit (8)
olisko järkätty juttu, miehes halusi nähdä sun saavan vierasta munaa... katseli kuitenkin jossain
tätä juttua näkee niinkuin joka siunaaman marraskuu tulee iltapäivälehtiin se "näin puolisosi pettä pikkujouluissa"-juttu...
Pyydä ensi kerralla miehesi mukaan ja sitä seuraavala kerralla joku sun kaveri, niin miehesi kuvittelee olevansa voiton puolella.
Ällöä..... Mua ihan oikeesti ällöttää tuollainen selkärangattomuus. Toivottavasti on provo.
Vierailija kirjoitti:
miehen kaveri oli viikonloppuna kylässä ja ilta kului ja he menivät saunaan... mieheni tuli sieltä sitten vähän ajan päästä pois ja sammui sohvalle... miehen kaveri pyysi mut sitten saunaan ja menin sinne kun ajattelin ettei siinä mitään väärää ole.. mut asiat johti siihen et harrastettiin seksiä ja nyt on pieni morkkis... kaveri haluaisi tulla uudelleenkin saunomaan meille...
Teirkö itse aloitteen vai miten tilanne eteni seksiin? Itse en uskaltaisi ehdottaa kaverin muijalle mitään saati koskea vaikka haluttaisikin
en usko.