Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pakko uusperheitä on perustaa? Seurustelkaa

Vierailija
21.06.2011 |

mutta älkää asuko yhdessä. Kaikille parempi.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi kaksi lasta aika ihmeissään jos isä ei asuisi heidän ja äidin kanssa ja pari vanhempaa tenavaa ihmeissään jos tämän kirjoituksen takia isäpuoli lähtisi kökkimään omaan asuntoonsa yksin.

Kaikki lapset siis asuvat kotona koko ajan, yksikään heistä ei käy isällä kodin ulkopuolella.

Miksi minun pitäisi siirtyä tuollaiseen tilanteeseen? Siksi että sinä olisit tyytyväinen?

Vierailija
2/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä yksinkertaisuus. Ensinnäkin olet varmaan vähän idiootti. Katkera exä kenties?

Toisekseen, jokaisella on oikeus rakastua toiseen ihmiseen, rakastaa tätä ihmistä sekä haluta tehdä lapsi sen ihmisen kanssa. Kukaan, et edes sinä katkera exä, ei voi tätä oikeutta toisilta viedä. Ja ei ole kenelläkään oikeutta muiden perhemallia haukkua.

Sitten kun se oma pieni elämä on täydellistä niin voi tulla neuvomaan muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se miehenkin lapselle tulla ikävä minua, kun yhteisessä kodissa asuttu jo yli 10v.

Vierailija
4/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen seurustelukumppaninsa kanssa.

Vierailija
5/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäeroksi tuli aika paljon, 5 vuotta, mutta edelleen, 10 ja 5-vuotiaina pojat ovat toistensa bestiksiä. Ai niin, ja saihan esikoiseni isän elämäänsä. Mikä siinä mättää, kerro niin voin korjata ennakkoluulosi.

Vierailija
6/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille, miksi isi ei asu meidän kanssamme.

terv. monta vuotta seurustelleet, jotka muuttivat yhteen kun tiedossa oli perheenlisäystä.

Vierailija
7/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta sinunlaisesi tiukkapipo saisi valittaa täällä palstailemalla:)

Vierailija
8/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kärsivät kun itsekkäät lehmät lisääntyvät jokaisen seurustelukumppaninsa kanssa.

Suloista katkeruutta! Eli ex-miehesi on löytänyt itselleen kauniimman, mukavemman ja älykkäämmän naisen? Hahahahahahahaha!!! Ja siksi jättikin kai tuollaisen luonnevammaisen kuten sinä.

Vierailija
9/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppaninne lapsilta. Mieluummin olisivat isänsä tai äitinsä kanssa tekemisissä ilman näitä puoliäitejä ja isiä.

Vierailija
10/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko uusperheitä on perustaa? Seurustelkaamutta älkää asuko yhdessä. Kaikille parempi.

[/quote]

Kerrankin järkevä kommentti tästä aiheesta.

Näin minä teen. Ja se todella toimii. Itse olen tyytyväinen. Miesystävä on. Ja ennen kaikkea nuoreni.

Vierailija
11/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä jolla on lapsia enkä omilleni isäpuolta. Seurustelu on paljon hauskempaa kuin uusperhe-elämä.

Vierailija
12/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppaninne lapsilta. Mieluummin olisivat isänsä tai äitinsä kanssa tekemisissä ilman näitä puoliäitejä ja isiä.

perustaa uutta perhettä, mutta äiti olisi saanut? Lapsi kun jäi isälleen.

Vierailija
13/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tilanne oli helppo, koska minulla ei ole mitään tekemistä puolisoni ja hänen entisen vaimonsa erossa. Useinhan lähtökohtana uusperheessä on katkeruus, kun uusi puoliso on ns. vienyt perheeltä toisen vanhemman. Erosta oli kaiken lisäksi jo useita vuosia aikaa, ja mieheni tytär oli jo ihmetellyt, miksi isällä ei ole uutta vaimoa.

Meille oli alusta lähtien selvää, että menemme naimisiin ja toivomme lapsia, joita sitten onkin siunaantunut kaksi. Mieheni tytär on erittäin ylpeä isosisko.

Vierailija
14/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun se ei ollut vaihtoehtona vanhempien erottua. Ei se ero sen uusperheen syy ole, vaikka uusperhe voikin olla seuraus erosta.

Vierailija
15/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun tuo lapsi sattuu olevan myös minun. Niin ja aviomies on muuten adoptoinut lapsen edellisestä liitostani.

Eli tosi paskasti menee kaikilla =)

Vierailija
16/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheitä on ollut historian aamuhämäristä saakka ja varmasti joukkoon mahtuu niin hyviä kuin huonojakin aivan samalla tavalla kuin ydinperheitä.

Vierailija
17/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäättekö eronneet että se uusi kumppani karkaa paremman mukaan jos ette heti sido häntä itseenne lapsen tai avioliiton avulla?

Omasta halustaan yhdessä oleville riittää kyllä seurustelusuhdekin, molemmilla omat asunnot.

Vierailija
18/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olisivat isänsä tai äitinsä kanssa tekemisissä ilman näitä puoliäitejä ja isiä.

Oma lapseni joskus toivoi että isi muuttaisi meidän kanssa isompaan asuntoon, hän haluaisi että isäpuoli ja äiti nukkuisi yhdessä huoneessa ja iskä yhdessä ja hän itse kolmannessa. Isän avovaimo voisi sitten tulla viikonloppuna yöksi. Lapsella oli tällöin ikää 5 vuotta, olimme olleet isäpuolen kanssa tällöin jo 3,5 vuotta yhdessä.

Vierailija
19/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäättekö eronneet että se uusi kumppani karkaa paremman mukaan jos ette heti sido häntä itseenne lapsen tai avioliiton avulla?

Omasta halustaan yhdessä oleville riittää kyllä seurustelusuhdekin, molemmilla omat asunnot.

yhteen asumaan? Ihmeellisiä oletuksia tällä palstalla.

Vierailija
20/78 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älkää asuko yhdessä. Kaikille parempi.

äiskä ja iskä asuu yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme