Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään sähkösopimusta Suomen Energiayhtiön kanssa?

Vierailija
21.06.2011 |

Sain tänään puhelinmyyjältä tarjouksen 5% halvemmasta vesivoimalla tuotetusta sähköstä ja ilmaisesta sähköstä kuukaudeksi. Kuullostaa hienolta mutta halusin vielä ottaa selvää. Miten on homma toiminut? onko luotettavaa toimintaa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeränä menin vipuun ja otin sähköt SEY:ltä, aloittavat keskustelun niin vakuuttavasti " Vantaan Energian tytäryhtiö", sehän on varmaankin luotettava silloin. Noh alku meni hyvin, kunnes puoli vuotta oli mennyt, soittivat ja tekivät uuden tarjouksen, kertoivat että määräaikainen sopimus loppumassa. Siinä vaiheessa alkoi ihmetyttää, teen aina toistaiseksi voimassa olevia sopimuksia koska en halua sitoutua mihinkään ja näin olin tehnyt heidän kanssaan myös mutta he olivat eri mieltä tietysti asiasta. Jokatapauksessa sanoin etten halua uutta sopimusta ja mitä postista tuli uusi sopimus?? Laskut tulevat miten sattuu, tasauslaskuja ja muutenkin ympäripyöreitä yhteenlaskettuja summia laskulla mistä ei ota selvää. Kannattaa kyllä olla varuillaan. Huijattu ja petetty olo

Vierailija
22/32 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtiön toiminta yhtään parantunut vai onko vieläkin yhtä ala-arvoista? Olen nuori palstavierailija ja olen nyt vasta neljättä päivää kauppaamassa noita puhelimitse. Muitakaan töitä ei ole, mutta tuntuu todella pahalta ja väärältä myydä ihmisille huijariyrityksen sopimusta ja vielä kun tuntuu, että melkein kaikki, jotka sopimuksen ovat ottaneet, ovat jo vähän "vanhuudenhöperöitä". :( Pitää varmaan tosissaan jättää nämä hommat viimeistään ensi viikolla, kun jo ensimmäisestä päivästä lähtien olen käynyt sisäistä taistelua työn ja puhtaan omantunnon välillä, kun satuin googlettamaan ja löytämään kaikki huonot kokemukset SEY:n toiminnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut sähkö heiltä, tosin vain kerrostaloasuntoon jonka sähkölaskut ei nyt muutenkaan päätä huimannut. Kaikki meni ihan asiallisesti, ja hinnat tuntuivat edullisilta mutta nyt yhtäkkiä 2 v myöhemmin tulikin jokin tasoituslasku postissa. 2 v myöhemin! Tuon kun lisää edellisiin laskuihin niin en usko että jää halvemmaksi uin pailallisen yhtiön sähkö. Jäi todela hämäräperäinen kuva, luulen että halusivat antaa halvemman kuvan alkuun ja totuusa paljastu vastan sitten pitkän ajan päästä kun loput laskut saapuu. En todellakaan ottaisi omakotitaloon.

Vierailija
25/32 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka firmasta loytyy netistä niin isommista kuin suurimmistakin huono palautetta ja ei kannata. Mutta miettikääpä asiaa siltä kantilta missä ovat tyytyväiset asiakkaat?

No jossain muissa hommissa kuin katkerina netissä.

Suurimmista sähkoyhtioistakin suomessa kuten fotum on tällä hetkellä tosi tukalat oltavat mutta heillä on myos erikseen henkilot toissä jotka poistavat keskustelupalstoilta yhtiosta huonoja palauteita tai haukkuja antavia ihmisten tekstejä. Kaikilla firmoilla on tyytyväisiä ja tyytymättomiä asiakkaita, aina. Mutta jos mietitään että näissäkin suomen energia yhtiotä koskevissa netti palstoilla on jotakuinkin samat henkilot jotka kirjoittelevat maksimissaan 30 eri henkiloo ja jos mietitään että suomen energiayhtiolla on n. 80 000 asiakasta mikä määrä se tästä on?? herranjumala eihän se ole kuin 0,037% :D sama kuin puhutaan nokiaa, audia, samsungia tai muuta vastaavaa haukkuvaa. Miettikää että aina se huono sana tulee ensin esiin, mutta ei monesti tyytyväinen asiakas kommentoi. Vanha sanonta menee, hiljentyminen on tyytyväisyyden merkki :) siinä jokaiselle purtavaa iltapalaksi ;)

Vierailija
26/32 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia kyseisestä firmasta.

Vierailija
27/32 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin myös sopimuksen täältä? Oliko virhe, miksi? Jos lasku on tosiaan pienempi kuin ennen niin ihan sama mistä se sähkö tulee...

Mulla on etäluettava mittari

Vierailija
28/32 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuolta sopimus sinkkuaikana, ei mitään ongelmia perumisessa kun syynä oli muutto. Enemmän vaikeuksia on tuottanut soneran nettiliittymän irtisanominen.

Vierailija
29/32 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui juuri 2v määräaikainen sopimus Suomen energiayhtiön kanssa ja kaikki meni ok, ei valittamista. Nyt kilpailutettiin yhtiöt ja vaihdettiin paljon halvempaan. Suomen energiayhtiölle maksettiin sähköstä 7,88snt/kwh ja nykyiselle 5,60/kwh.

Vierailija
30/32 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä ota heidän sopimustaan. Kusettavat minkä ehtivät, ja heidän tarjoamansa hinta on kalliimpi kuin nykyisen toimittajan. Kaiken tämän lisäksi he eivät jätä sinua rauhaan, vaikka olet henkiökohtaisesti ilmoittanut etten halua heidän tarjouksiaan jatkossa.

Vierailija
31/32 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri soitti tuputtava puhelinmyyjä joka puhui halvemmasta sähköstä ja kun olin myöntänyt että halvempi on kiva niin alkoi kertomaan nauhotuksen alkaneen ja kuinka olen sopimassa uutta sopimusta SEYlle. Naurettavaa kusetusta!

Vierailija
32/32 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan muuttamassa omakotitaloon ja laitoin vertailut eri sähkönkilpailutussivuille. Hylkäsin suoralta kädeltä halvasta hinnasta huolimatta seuraavien yhtiöiden tarjoukset: Suomen energiayhtiö, 220 Energia ja Finkraft (ilmeisesti entinen Market Energia). En tiedä kuka noiden ihme sähköyhtiöiden takana on mutta vaihtavat selvästi usein nimiään kun ihmiset ei enää mene lankaan. Niin paljon huonoja kokemuksia tulee googlettamalla että en aio ottaa riskiä lisälaskuista, meillä kun vuosikulutus tulee sähkössä olemaan n. 25000kwh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi