Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###Jouluisten maanantai###

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli TAYS:ssissakin on mahdollisuus päästä nettiin, siellä kahvilassa on netti mitä saa käyttää 15 min kerrallaan, ihan siis ilmaiseksi. Ja jos jonoa koneelle ei ole saa siinä olla kauemminkin. Ja tosiaan.. siellähän kanssa on kirjasto.. eli luultavasti sielläkin vois olla netti...

Ei mulla oo muuta nyt, tuli vaan mieleen..........

Vierailija
22/24 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kuulostaa kurjalta teidän tilanne.Ettekö voisi saada esim kodinhoitajaa kunnalta tms.. (?) Toivottavasti asiat järjestyy!!Me pidetään sulle peukkuja että kaikki menee hyvin.Tuu kertoo tilanneraporttia jos/kun pystyt..

Oma napa:Supistellu n. tunnin 5min välein :( ei oo äly-kipeitä mutta tosi napakoita.Johtuu varmaan siitä kun aloin tossa iltapäivällä riehuu imurin kanssa ja muutenki innostuin (harvinaista!!) touhuumaan kaikkee..

Ukko jo huolestuneena kyseli oonko pakannu sairaalakassin (minäkö..äh,en oo jaksanu ;) )Ei tää vielä mihkää synny!En usko!!

Nyt meen takas lepäilee..Hyvät yöt ♥

-Tiggr

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilla79 sullahan alkaa tapahtumaan!! Mulla on kans sama pelko et jos joudun osastolle jo aikasemmin niin miten hoidetaan tuo tytön hoito:/ Ensin tietty kysytään isovanhemmat, mut mun vanhemmat on molemmat viel töissä ja miehen isä on yksistään niin jotenkin en usko et pärjäis tytön kans koko päivää!! Ilmeisesti sit yritetään saada kodinhoitaja, sitä tuo terkka on jo kyselly et oonko aatellu jo ottaa, mut enpä oo aatellu viä tarvittevani. Toisaalta kun supistelee niin ois kyl hyvä rauhottua, mut mä en päivän aikana muuta tee kun annan tytölle ruokaa ja puen ulos ja sit seisoskelen siel ulkona, muuten vaan löhöön. Ja jos kodin hoitajan ottas niin silti haluisin ulos tytön kans niin mitä se sit hyödyttäis kun se on se " raskain" tekeminen päivän aikana!

No toivottavasti teillä menee kaikki loppuun asti hyvin ja vauvat syntyis itellään ja terveinä ja hyvän kokoisina!

Meen takas löhöileen, vaik ei oikeen löydy hyvää asentoo:(

Rölli-peikko ja tylpykät 31+2

Vierailija
24/24 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vierähtää ja joulukuu lähestyy. Vauvan huonetta ollaan laiteltu. Vaatteet pesty ja kaikki tarpeellinen melkein onkin. Nyt pitäisi maalata huone ja sitten ostaa vielä matto ja verhot, pikkuhiljaa.

Tänään olin sairaalassa tarkastuksessa ja edelleen mahassa ollaan rauhallista poikaa. Käyrät ja virtaukset täydelliset, joten mitään vikaa ei pitäisi olla. Painoarvio ultrassa 2 kg eli ihan pikkaisen keskikäyrän alapuolella meni.

Pikkuhiljaa alkaa paineita tulemaan kun joulukuu lähestyy ja minulla ei ole vieläkään kuin ihan muutama rivi tekstiä opinnäytetyössäni valmista. Voi kun saisi itseään niskasta kiinni ja saisin tehtyä sen valmiiksi. Huomenna taas uusi yritys =)

TSM ja Jeppe 33+0