Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petyin Piilokirppikseen

Vierailija
20.06.2011 |

Kävin siellä viikonloppuna ja kauhistus miten ylihinnoiteltua tavaraa! Yksi pöytä täynnä muuten kivoja Me&I:n ja Po.P:n vaatteita, mutta hinta ja laatu eivät todellakaan kohdanneet. Tahraisista, nukkaisista ja nuhjuisista pyydettiin yli kympin kappale!

Outo tyyppi oli myös se omistaja/myyjä (jota lapset kutsuivat Hannaksi). Sain odotella kassalla kauan kun hän kulki pitkin pöytiä jonkun kaverinsa kanssa ja retosteli jollekin toiselle naiselle joidenkin vaatteiden ihanuutta tai käyttökelpoisuutta tai mitä lie tekopirteällä nenä-äänellä.

Monet ovat sieltä kuulemma tehneet löytäjä, mutta mua ei paikka vakuuttanut.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pssst. Varo, kohta saat bannia, ei täällä saa bloggaajia arvostella.

Vierailija
2/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kassalla odottelit ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kauan? 2 min? 5 min? 10 min? Jos sulla oli kiire niin miksi edes poikkesit sisälle?

Entäs jo omistaja/myyjä olisikin seissyt vain ja ainoastaan kassan takana, ja sä olisitkin tarvinnut apuja tms, niin sitten olisitkin valittanut tänne, että surkeeta asiakaspalvelua?

Ja ei ole omistajan vika millaisia vaatteita ihmeset tuovat pöydilleen... Eli SE ei ainakaan ole Piilon vika....

Ja miksi lasten olisi kuulunut kutsua Hannaa; myyjäksi? Omistajaksi? Äidiksi koska taatusti Hannan omat lapset olivat siellä. Ja sitten olisit taas kauhistellut varmaan sitäkin....

Niin ja sulla varmaan onkin maailman vienoin ja söpöin ääni kun on kerta varaa arvostella....

Vierailija
4/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pssst. Varo, kohta saat bannia, ei täällä saa bloggaajia arvostella.

Vierailija
5/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä viikonloppuna ja kauhistus miten ylihinnoiteltua tavaraa! Yksi pöytä täynnä muuten kivoja Me&I:n ja Po.P:n vaatteita, mutta hinta ja laatu eivät todellakaan kohdanneet. Tahraisista, nukkaisista ja nuhjuisista pyydettiin yli kympin kappale! Outo tyyppi oli myös se omistaja/myyjä (jota lapset kutsuivat Hannaksi). Sain odotella kassalla kauan kun hän kulki pitkin pöytiä jonkun kaverinsa kanssa ja retosteli jollekin toiselle naiselle joidenkin vaatteiden ihanuutta tai käyttökelpoisuutta tai mitä lie tekopirteällä nenä-äänellä. Monet ovat sieltä kuulemma tehneet löytäjä, mutta mua ei paikka vakuuttanut.

Vierailija
6/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauvani halusi ulos sieltä kun oli kuuma.

AP

Vierailija
7/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan sinäkin toivoisit jos veisit sinne omia tavaroitasi että niitä myyjä siellä kehuisi asiakkaille?

Eikö Hanna pyöritä tätä Piiloa yksin?

Olisiko voinut vaikka aukaista suusi siinnä kun kangasta halusit?

Itse olen käynyt useasti ja palvelu on ollut aina mukavaa ja joustavaa.

Äänessä myöskään en ole huomannut mitään epänormaalia.

Vierailija
8/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja löysin mukavasti kaikkea :). Olin tosi tyytyväinen paikkaan. Okei, paljon oli ylihinnoiteltuja tuotteita ja mulla kävi aika flaksi, kun samaan aikaan sinne toi yksi myyjä lisää tavaraa ja ihan edullisesti niitä möi. Eikä kyllä asiakaspalvelusta mulla ole mitään pahaa sanottavaa.

Vierailija
9/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen usein käynyt niin että ei ole löytnyt mitään ja sitten taas toisella kerralla kaikkea kivaa.

Monesti omistaja on ollut viikkaamassa vaatteita pöydissä tai keräämässä leluja tai vaan jutellut jonkun kanssa.

Sanoi vaan että huikkaa kun haluat apua.

Ei musta ole ollenkaan paha enkä oo kokenut että mua ei palvella.

Nostan hattua että jaksaa yksin pyörittää kivaa kirpparia!

Vierailija
10/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, kritiikiltä putoaa pohja siinä vaiheessa, kun alkaa kommentoimaan toisen ääntä... Ap, grow up!

Vierailija
11/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä viikonloppuna ja kauhistus miten ylihinnoiteltua tavaraa! Yksi pöytä täynnä muuten kivoja Me&I:n ja Po.P:n vaatteita, mutta hinta ja laatu eivät todellakaan kohdanneet. Tahraisista, nukkaisista ja nuhjuisista pyydettiin yli kympin kappale!

Outo tyyppi oli myös se omistaja/myyjä (jota lapset kutsuivat Hannaksi). Sain odotella kassalla kauan kun hän kulki pitkin pöytiä jonkun kaverinsa kanssa ja retosteli jollekin toiselle naiselle joidenkin vaatteiden ihanuutta tai käyttökelpoisuutta tai mitä lie tekopirteällä nenä-äänellä.

Monet ovat sieltä kuulemma tehneet löytäjä, mutta mua ei paikka vakuuttanut.

sanoisin että paikka ei kauaa hengittele...sen kummempi kuin muutkaan kirpparit ja myyjä erittäin outo, teennäinen ja jotenkin kyylämäinen. Ääntä minäkin pidin omituisena. Eikä ole mitenkään totta ettei äänelleen voi mitään. Ääntä voi kouluttaa.

Vierailija
12/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun omistaja kailotti koko ajan kirppiksen toiselta puolelta sille kaverilleen miten tässä ja tässä pöydässä on jotkut ihanat mutta kun meillä ei tarvita, tarvitaanko teillä?

Niin ja en ole missään vaiheessa sanonut että tavaravalikoima olisi omistajan syytä. Ei tietenkään. Tämän ajattelin enemmänkin viestiksi myyjille. Osasyy saattoi huonolle tavaratilanteelle olla tulossa oleva juhannus, mutta odotin löytäväni edes jotain kun paikkaa oli mulle valikoimasta kehuttu.

Vierailija
13/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hietsusta ja Karakallion kirppikseltä.

Vierailija
14/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yksityisyrittäjyyden lisäksi pitäisi kouluttaa jossain välissä vielä ääntään!! HAAHAHAAA! :O)

Vierailija
15/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hietsusta ja Karakallion kirppikseltä.

vaan laadukasta, hinta-laatusuhteeltaan passelia tavaraa. Parhaita löytäjä olen tehnyt Vekarakirppiksellä ja Valtterissa, Akselissakin aiemmin mutta ei enää nykyään.

AP

Vierailija
16/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska myyjä/omistaja ärsyttää sua:D

Ei taida olla kirppiksen vaan sun ongelma.

Totta kyllä on,että nykyään itsepalvelukirppisten hinnoittelu on useimmiten karannut käsistä(mikä ei ole itse kirppisten vika). Monesti olen täälläkin puhunut,että on kummallista miksi tahraisesta H&M bodystä pyydetään esim.4e

Vierailija
17/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yksityisyrittäjyyden lisäksi pitäisi kouluttaa jossain välissä vielä ääntään!! HAAHAHAAA! :O)

Vierailija
18/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtterissa tekee hyviä löytöjä jos kestää varkaat,kyynerpäätaktiikan ja ei koskaan ota lapsia mukaan.

Muita hyviä on talonyhtiöiden pihakirppikset.Niissä myyjät haluavat vaan tavaroista eroon eivätkä ajattele pitääkö pöytävuokra kattaa.

Vierailija
19/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä mua kummastuttaa, on että eikö tää Hanna tosiaan keksinut viimeisen? lapsensa vauvavuodeksi mitään muuta kun hankkia itselleen väkisin 6 päiväiset työviikot????? Itse ainakin elin aivan hyvin sillä äitiyskorvauksella ja taitaa tämäkin nainen saada ihan ansiotuloihin perustuvaa äitiysrahaa, ei minimi

Vierailija
20/49 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut ja löytänyt Kaivokselan ostarin Janesta. Se on aika uus kirppis, joten moni ei ole vielä sitä löytänyt. Suosittelen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi