Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petyin Piilokirppikseen

Vierailija
20.06.2011 |

Kävin siellä viikonloppuna ja kauhistus miten ylihinnoiteltua tavaraa! Yksi pöytä täynnä muuten kivoja Me&I:n ja Po.P:n vaatteita, mutta hinta ja laatu eivät todellakaan kohdanneet. Tahraisista, nukkaisista ja nuhjuisista pyydettiin yli kympin kappale!

Outo tyyppi oli myös se omistaja/myyjä (jota lapset kutsuivat Hannaksi). Sain odotella kassalla kauan kun hän kulki pitkin pöytiä jonkun kaverinsa kanssa ja retosteli jollekin toiselle naiselle joidenkin vaatteiden ihanuutta tai käyttökelpoisuutta tai mitä lie tekopirteällä nenä-äänellä.

Monet ovat sieltä kuulemma tehneet löytäjä, mutta mua ei paikka vakuuttanut.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsi se, että olessani kassalla maksamassa tämä Hanna juttelee muiden kanssa ohitseni ta lähtee höösäämään lastensa luokse. Ja minä, joka siinä sitä rahaa olen tuomassa, olen sillä hetkellä ihan toisarvoinen.

Just tällainen fiilis jäi. Yhdessä vaiheessa käyntini aikana myös ärähti isolle tytölle. Henkilökohtaisesti en ymmärrä sitä, että pitää lapsiaan mukana työpaikalla, mutta kukin tavallaan. Ihan liikaa asiakaspalveluaikaa ja -huomiokykyä kuluu siihen kun pitää lapsia silmällä. Mahtaa lapsillakin käydä aika pitkäksi pidemmän päälle.

Vierailija
42/49 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsi se, että olessani kassalla maksamassa tämä Hanna juttelee muiden kanssa ohitseni ta lähtee höösäämään lastensa luokse. Ja minä, joka siinä sitä rahaa olen tuomassa, olen sillä hetkellä ihan toisarvoinen.

Just tällainen fiilis jäi. Yhdessä vaiheessa käyntini aikana myös ärähti isolle tytölle. Henkilökohtaisesti en ymmärrä sitä, että pitää lapsiaan mukana työpaikalla, mutta kukin tavallaan. Ihan liikaa asiakaspalveluaikaa ja -huomiokykyä kuluu siihen kun pitää lapsia silmällä. Mahtaa lapsillakin käydä aika pitkäksi pidemmän päälle.

Voi olla hyväkin ratkaisu,en ole kokeillut ottaa lapsia töihin,mutta ihan äkkiä en kokelisikaan. Juuri koska on tosi vaikea kaskittyä mihinkään,kun lapset pyörii jaloissa. Ja todella:eikö lapsilla tule aika pitkäksi?Varmaan välillä on siellä muita lapsia seurana,mutta ei kuitenkaan aina?

Lisäksi mahdollisena pöydän vuokraajana mietin että kuinka taata etteivät tavarat kulkeudu pöydistä toisiin,jos niillä siellä leikitään?Ja ellei omat lapset saa leikkiä vuokrapöytien tavaroilla,niin kuinka se estetään käytännössä?

Mutta siis en varsinaisesti arvostee tuota ratkaisua,joka saattaa olla hyväkin.tämä oli tällaista pohdintaa ja tuumailua.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoimalla omistajan ääntä, ihan kun aikuiset ihmiset ei enää nykyään ymmärtäisi mitä asioita kannattaa ja voi sanoa ääneen ja mitä ei. Käsittämätöntä, että tällä palstalla kaikki kritiikki kohdistuu ihmisten henkilökohtaisiin ominaisuuksiin.

Pyydä nyt edes anteeksi.

Kritiikki on jees, se on sinun näkemyksesi asiasta, mutta on ala-arvoista lähteä arvostelemaan ihmisten ominaisuuksia tai muuta henkilökohtaista. Miten ihmisen pituus, paino, ääni, hiuksenväri tai muukaan sinäällään vaikutti kokemukseesi? Oliko tosiaan tarpeellista kirjoittaa noin ilkeästi.

En käsitä, miten lasten tehdessä tätä samaa toisilleen, puhutaan kiusaamisesta, aikuisten tätä tehdessä se on olevinaan vain omien mielipiteiden esiin tuomista. Missä menee vikaan?

Joo, ja en ole Hanna, olen yksi kiukkuinen äiti ja nainen, joka tosiaan toivoo, että "helvetissä on erityinen paikka naisille, jotka eivät auta toisiaan".

Vierailija
44/49 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyytäisin anteeksi satunnaisilta kanssapalstailijoilta? Jos tuo Hanna tulisi tänne ja kertoisi pahastuneensa, voisin harkita asiaa.

En ymmärrä miksi yksi bloggari (mitä asiaa en edes tiennyt aloitusta tehdessäni) on niin pyhä lehmä ettei häntä saa arvostella. Jatkuvastihan täällä puidaan myrkynsyöneitä asiakaspalvelijoita (esim. Akseli-kirppiksen ketjussa) mutta kukaan ei älähdä heidän puolestaan.

Edelleenkään en tölvi ketään fyysisten ominaisuuksien vuoksi (en esim. kirjoittanut sitä missä Hannaa sanottiin lyhyeksi ja paksuksi), vaan ihmettelin teennäisyyttä. Itsekin olen yrittäjä (ja muuten tiedän ihmisen äänenmuodostuksesta aika paljon koulutukseni myötä) ja en kyllä jaksaisi päivästä toiseen vetää tuollaista roolia töissä. Ja olisihan se ollut ihan mukava jos olisin kassalla saanut palvelua. Olisin sitä voinut myös pyytää jos ei koko ajan olisi Hannan ja kaverinsa (?) välillä käynyt korviahuumaava kälätys. En nyt kehdannut siitä kassalta lähteä kirppiksen perälle olallekaan koputtamaan.

AP

Vielä kertauksena mitä sanoin aiemmin:

Siitä äänestä sanoin siksi, että omistaja antoi tosi teennäisen ja päällekäyvän myyjän vaikutelman kun kailotti koko ajan äänellä joka selvästi ei ollut hänen ääntöelimistölleen luonnollinen. Tuli mieleen että joku ihme rooli päällä. Niin kuin kirppis olisi jotenkin hänen henkilöns' jatke, että pelkästään kassan takana ei voi olla vaan pitää ottaa koko tila haltuun.

Vierailija
45/49 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi aiheen.Mun mielestä noi Me & I vaatteet on miltei poikkeuksetta ylihinnoiteltuja joka paikassa.Kuluneita,haalistuneita ja usein jopa rikkinäisiä yritetään myydä ylihinnalla.Kun vaate on niinkin kulunut se on arvoton oli lähtöhinta uutena mikä hyvänsä.

Jos vaate haalistuu jo ekan pesun jälkeen,puhumattakaan kymmenestä pesusta se on HUONOLAATUINEN eikä sitä muuta väitteet et joku tietty brändi olisi arvokas.Hyvälaatuinen vaate ei koskaan haalistu kun pesumerkintöjä noudatetaan.Me&I vaatteet on roskaa.

Vierailija
46/49 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannan tänne kommentoimisesta olisi mitään hyötyä oikeasti, löisi vaan vettä lisää kiukaalle. Ihan kuin siitä seuraisi mitään järkevää ja niin kuin sanoit "voisin harkita sitä". Mutta et näe tehneesi mitään väärää kuitenkaan.

Kun nyt itsekin kerroit olevasi yrittäjä, miltähän tuntuisi, jos sinua haukuttaisiin pitkin nettipalstoja äänestäsi tai jostain asiasta mikä nyt ei suorastaan liity mihinkään?

Mä en ainakaan ole mikään ääniasiantuntija, en tiedä oletko sinä, mutta ihmiset puhuvat miten puhuvat, näyttävät miltä näyttävät. Antakaa hitto vieköön ihmisten olla mitä ovat. Sun mielestä hänen käytöksensä voi olla teennäistä, mutta ainakin musta se on ihan yks ja sama. Ja niinkun joku sanoi, ei sun ole pakko sinne mennä enää uudestaan, jos oli niin vastenmielistä.

Ja en ymmärrä mitä tekemistä sillä on onko blogisti tai yrittäjä tai mitä vaan, ihminen hänkin on. Mä en kyllä hyväksy mitään halventamista ihmisiä kohtaan, piste. Et varmasti antaisi oman lapsesikaan julkisesti haukkua toista lasta, niinkuin sinä haukut nyt toista aikuista. En ymmärrä miten se, että joku pitää blogia tekee automaattisesti peruskäytöstavat olemattomiksi?

Vierailija
47/49 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyytäisin anteeksi satunnaisilta kanssapalstailijoilta? Jos tuo Hanna tulisi tänne ja kertoisi pahastuneensa, voisin harkita asiaa.

En ymmärrä miksi yksi bloggari (mitä asiaa en edes tiennyt aloitusta tehdessäni) on niin pyhä lehmä ettei häntä saa arvostella. Jatkuvastihan täällä puidaan myrkynsyöneitä asiakaspalvelijoita (esim. Akseli-kirppiksen ketjussa) mutta kukaan ei älähdä heidän puolestaan.

Edelleenkään en tölvi ketään fyysisten ominaisuuksien vuoksi (en esim. kirjoittanut sitä missä Hannaa sanottiin lyhyeksi ja paksuksi), vaan ihmettelin teennäisyyttä. Itsekin olen yrittäjä (ja muuten tiedän ihmisen äänenmuodostuksesta aika paljon koulutukseni myötä) ja en kyllä jaksaisi päivästä toiseen vetää tuollaista roolia töissä. Ja olisihan se ollut ihan mukava jos olisin kassalla saanut palvelua. Olisin sitä voinut myös pyytää jos ei koko ajan olisi Hannan ja kaverinsa (?) välillä käynyt korviahuumaava kälätys. En nyt kehdannut siitä kassalta lähteä kirppiksen perälle olallekaan koputtamaan.

AP

Vielä kertauksena mitä sanoin aiemmin:

Siitä äänestä sanoin siksi, että omistaja antoi tosi teennäisen ja päällekäyvän myyjän vaikutelman kun kailotti koko ajan äänellä joka selvästi ei ollut hänen ääntöelimistölleen luonnollinen. Tuli mieleen että joku ihme rooli päällä. Niin kuin kirppis olisi jotenkin hänen henkilöns' jatke, että pelkästään kassan takana ei voi olla vaan pitää ottaa koko tila haltuun.

niin hyvin halussa? Mitä mahdat sinne kurkkuusi työnnellä?

Vierailija
48/49 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minua haukuttaisiin toisarvoisista asioista. Saatetaan haukkuakin, en tiedä. Sitä en kuitenkaan toivo, että minua haukuttaisiin ammatillisista asioista julkisesti, kuten ei varmaan kukaan yrittäjä.

En minä toivokaan, että Hanna tulee tänne anteeksipyyntöä kerjäämään. En tulisi itsekään jos minusta kirjoiteltaisiin. Toisesta korvasta ulos ja toisesta sisään.

Hannan puolelta kirppiksessä ei muuten mielestäni ole mitään vikaa, oikein siisti ja hyvällä paikalla. Asumme sen verran kaukana että usein en kävisi muutenkaan, mutta jos kirppiksen pitäjä olisi oikeasti supermukava ja kirppiksen hinta-laatusuhde olisi ollut kohdallaan, tekisin sinne matkan pidemmältäkin. Nyt jääköön Piilon aarteet muille ja jatkan Vekarakirppiksen ja Valtterin asiakkaana.

AP

Vierailija
49/49 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minua haukuttaisiin toisarvoisista asioista. Saatetaan haukkuakin, en tiedä. Sitä en kuitenkaan toivo, että minua haukuttaisiin ammatillisista asioista julkisesti, kuten ei varmaan kukaan yrittäjä.

En minä toivokaan, että Hanna tulee tänne anteeksipyyntöä kerjäämään. En tulisi itsekään jos minusta kirjoiteltaisiin. Toisesta korvasta ulos ja toisesta sisään.

Hannan puolelta kirppiksessä ei muuten mielestäni ole mitään vikaa, oikein siisti ja hyvällä paikalla. Asumme sen verran kaukana että usein en kävisi muutenkaan, mutta jos kirppiksen pitäjä olisi oikeasti supermukava ja kirppiksen hinta-laatusuhde olisi ollut kohdallaan, tekisin sinne matkan pidemmältäkin. Nyt jääköön Piilon aarteet muille ja jatkan Vekarakirppiksen ja Valtterin asiakkaana.

AP

Hyvin kirjoitettu.