muutetaan miehen kanssa eri osoitteisiin että rahaa jäis enemmän!
siis näin rahaa säästyy n.1000e,onko oikein vai väärin? Ja meillä siis yksi lapsi.
Kommentit (8)
yhteiskuntaa,eipä.Miksi on halvempaa asua joskus erillään? Ei kai seurustelu ole laitonta?
Vai pannaanko toinen vaan kirjoille jonnekkin? Ja kolmanneksi: MIKSI MUN PITÄÄ MAKSAA, ETTÄ TE SAATTE LISÄÄ LUSMUILURAHAA! Me jotka hoidamme lapset yksityisesti, ja maksamme melkein 300€/lapsi, ja maksamme kymmeniä tuhansia vuodessa veroja, ja työllistämme, pitäisi jopa luopua lapsilisistä, että jotkut saavat lypsää meitä. Miksi te ette ihan suoraan ilmoita vaikka lehdessä, että ollaan luusereita, eikä ilman raha-apua pystytyä hoitamaan lapsiamme.
mulle huudat?Järjestelmä antaa ja ottaa.Tilannehan ei tietenkään aina tule olemaan näin köyhä,mut miksi te hoidatte lapset yksityisesti? Ja maksetaan mekin veroja ei varmaan niin paljon kuin sä,mut kuiteski.Ja lapslisät saatte mun puolesta pitää.
Jossainhan sen miehenkin pitää asua ja sekin maksaa. Millä kaavalla olette tuon 1000€ säästön saaneet? Asumislisä ja yksinhuoltajakorotus lapsilisään ei taatusti ole noin paljoa.
voisitko kertoa tarkemmin miten voitte säästää 1000€???
Kun minä erosin miehestäni sain etua n.47€ lapsilisään päälle enkä muuta mutta tappioo henkilökohtaisesti tulee toistatuhatta kuukaudessa.
Mies menee vaikka vanhemmilleen kirjoille, vaikka oikeasti asuu lastensa äidin luona?
Äiti saa kaikki yh-tuet, asumistuet toimeentulotukea ja mitä lie?
Tollaset pitää saada kiinni. Ei teillä ole oikeutta huijata noin! Naapurit ja taloyhtiö tsekkailemaan ketä missäkin asuu ja pihapoliiseille aktiviteettia!
Vai pannaanko toinen vaan kirjoille jonnekkin? Ja kolmanneksi: MIKSI MUN PITÄÄ MAKSAA, ETTÄ TE SAATTE LISÄÄ LUSMUILURAHAA! Me jotka hoidamme lapset yksityisesti, ja maksamme melkein 300€/lapsi, ja maksamme kymmeniä tuhansia vuodessa veroja, ja työllistämme, pitäisi jopa luopua lapsilisistä, että jotkut saavat lypsää meitä. Miksi te ette ihan suoraan ilmoita vaikka lehdessä, että ollaan luusereita, eikä ilman raha-apua pystytyä hoitamaan lapsiamme.
Toimeentulotuki,työttömyys ja eläkerahojen keräämiseen työnverottamisella joten ihan turhaa osoittaa omaa typeryyttä tollasilla kommenteilla.
Ai oikeen SINÄ maksat.Eiköhän ap ole tehnyt vuosia,jopa vuosikymmeniä töitä joten on oikeutettu saamaan jotain takaisinkin rahoista joita on itse maksanut.Sitähän varten veroja maksetaan.MINÄ olen maksanut kohta 20 vuotta veroja joten jos joskus tulee tilanne et tarvin apua aion hakea omani takasin jos ei muuten niin tulien muodossa.
Mies menee vaikka vanhemmilleen kirjoille, vaikka oikeasti asuu lastensa äidin luona?
Äiti saa kaikki yh-tuet, asumistuet toimeentulotukea ja mitä lie?
Tollaset pitää saada kiinni. Ei teillä ole oikeutta huijata noin! Naapurit ja taloyhtiö tsekkailemaan ketä missäkin asuu ja pihapoliiseille aktiviteettia!
näin se homma menis.Siitä vaan käräytteleen,tietääkseni seurustelu on vielä laillista.