Miltä tuntuisi ajatus, että lapsesi muuttaisi aikuisena yli 1000 km:n päähän ja
näkisitte vain kerran vuodessa tai kerran kahdessa vuodessa?
Kommentit (11)
aitini teki muutti 2000km vanhemmistaan ja mina 1500km paahan, veljeni muutti yli 10 000km paahan
Me muutimme 12000 km päähän äidistäni, ja hän näkee meitä neljä kertaa vuodessa. Puhumme kuitenkin paljon netin välitykselle. Lapsetkin soittelee mummolaan ja laittaa viestejä facebookissa. Olemme aika läheisiä kilometreistä huolimatta.
Mutta ymmärtäisin. Itsekin olen muuttanut kauaksi vanhemmistani, niin ei mullakaan ole nokankoputtamista siihen, missä omat lapseni haluavat asua.
Eika tule turhanpaivaisia nahinoita.
miksi muuttaisi??
eikä perhe tule aina ensin???
ja miksi pitäisi nähdä vain kerran vuodessa?
nykyään on lentoja joka puolelle, junat kulkee ja autokin on keksitty.....
siihenhän minä olen lastani kasvattanut, että tekee niin kuin kokee oikeaksi, ponnistelee korkealle ja on avoin kaikelle uudelle. Miksipä hän ei siis voisi vaikka ryhtyä astronautiksi ;).
mutta vanhempani muuttivat lapsineen kun olin pieni. Joten nyt olen kolmannessa maassa ja he suomessa
se siitä.
Kun asiaa ajattelen niin en ymmärrä miten vanhempani voivat silloin aikanaan jättää jokaisen taakseen
mutta sellaista se elämä on
miksi muuttaisi?? eikä perhe tule aina ensin??? ja miksi pitäisi nähdä vain kerran vuodessa? nykyään on lentoja joka puolelle, junat kulkee ja autokin on keksitty.....
hän on silloin puolisonsa kanssa yhtä ja he muodostavat perheensä siellä minne elämä johdattaa.
miksi muuttaisi??
eikä perhe tule aina ensin???ja miksi pitäisi nähdä vain kerran vuodessa?
aikuisena se oma perhe tulee ensin.
Mutta ymmärtäisin. Itsekin olen muuttanut kauaksi vanhemmistani, niin ei mullakaan ole nokankoputtamista siihen, missä omat lapseni haluavat asua.