oliko sinulla linea negra? saitko tytön vai pojan?
eli se viiva masussa :) napaan asti vai ylös asti?
entä jouduistko syömään lisärautaa? saitko tytön vai pojan?
Huomasimme omassa kaveripiirissä näissä olennaisen yhteneväisyyden sukupuolen kanssa...mielenkiintoista olisi katsoa oikeaa otantaa, että meneekö se aina niin!
Kommentit (93)
...oli viiva ylös asti ja tyttö tuli molemmilla kerroilla:) Taisin syödä lisärautaa molemmissa raskauksissa.
ei yhtään linea negraa. Kahdessa viimeisessä raskaudessa olen syönyt lisärautaa, tuloksena tyttö ja poika.
Pojasta oli tumma linea negra napaan saakka.
Tytöstä ei ollut lainkaan.
Kummallakin kerralla söin lisärautaa.
Heistä molemmista oli linea negra ja söin molemmista lisärautaa. Nyt pitäisi olla tyttö tulossa ultran mukaan ja linea negraa ei vielä ole eikä lisärautaakaan ole tarvittu.
Mietin juuri yksi päivä samaa, että menisikö näin?
ja söin lisä rautaa mut olen syönyt aina kun hemo ollut maksimissaan 120 koko iän.Poika tuli ja hemo oli synnytyksen jälkeen 53.
Yhdessäkään ei viivan viivaa ja jokaisessa olen syönyt lisärautaa.
tuloksena 2 poikaa ja yksi tyttö
Ekalla kerralla tuli tyttö, tokalla poika.
raskaudessa ei viivaa, tyttö tuli, söin lisärautaa. Toisessa linea negra napaan asti ja poika tuli, ei lisärautaa (tosin söin raskausvitamiineja joissa on rautaa)
poika tuli ja söin lisärautaa koko raskauden ajan.
söin rautaa lähes koko raskauden ajan, ei viivaa, poika tuli.
Luulen, että viivaan vaikuttaa äidin perintötekijät, vähän kuin raskausarpiin (tietoa ei tosin ole).
aika ylös, mutka navan kohdalla. Myös tyttöraskauksissa on ollut viiva, en muista että millainen. Lisärautaa en ole koskaan tarvinnut.
oli selkea linea napaan asti, ei lisarautaa.
Nyt odotan tyttoa, ei linea negraa, ei lisarautaa.
sitä viivaa. Lisärautaa söin tosi vähän, aina ollut hyvä hmg. Kolme tyttöä ja poika.
ekalla kerralla tuli tyttö, tokalla poika :)