oliko sinulla linea negra? saitko tytön vai pojan?
eli se viiva masussa :) napaan asti vai ylös asti?
entä jouduistko syömään lisärautaa? saitko tytön vai pojan?
Huomasimme omassa kaveripiirissä näissä olennaisen yhteneväisyyden sukupuolen kanssa...mielenkiintoista olisi katsoa oikeaa otantaa, että meneekö se aina niin!
Kommentit (93)
Kaikissa rintojen alle, syönyt lisärautaa jokaisessa, kolme lasta tyttö-poik-poika.
Löytyy haalea napaan asti yltävä viiva. Rautaa ei ole vielä tarvinnut aloittaa. Poika tulossa.
Aiemmassa raskaudessa samalla tavalla ja poika tuli.
Viiva oli napaan asti.
Kaksi tyttöä tuli.
Söin sitä raskaanaoleville tarkoitettua multitabsia ja ikinä ei rauta-arvot laskeneet.
viiva jää alle navan ja rautaa oon syöny jo pitkään.
Minulla tullut viiva jokaisesta raskaudesta, se on aina ylettynyt vain ylemmäksi kuin edellisellä kerralla. esikoisesta napaan, poika. toisesta hieman navan yli, poika. kolmannesta melkein tisseihin asti, tyttö. nyt odotan nelkättä ja viiva jatkuu tissien väliin ja poika on tulossa. Ja kaikista rautaa :)
ei ole koskaan ollut linea negraa. Enkä myöskään ole syönyt lisärautaa. Alimmillaan hemppa on ollut raskauksien aikana 128. Mulle syntynyt tyttö, poika ja tyttö.
Viivaan kummankaan lapsen kohdalla ja poikia kumpikin. Lisärautaa söin loppuraskaudesta kummankin kohdalla.
että tässäkään asiassa millään vanhoilla uskomuksilla ei ole yhtään mitään perää.
En edes ymmärrä miksi vedit tuon raudan syönnin tähän mukaan? Melkein kaikki sitä joutuu jossain kohtaa pikkuisen tankkaamaan ja raskausvitamiineissa on kans yleensä rautaa mukana.
Viivan muodotuminen johtuu hormoneista ja on yksilöllistä, ei ole mitenkään riippuvainen lapsen sukupuolesta.
3 kertaa tuli tyttö. Ja lisäraudan tarvetta oli.
meillä sattui vaan aika isossa ystäväiirissä käymään niin, että jokainen joka on on syönyt lisärautaa raskaudessa on saanut pojan. ja jokainen jolla ei ollut tullut linea negraa sai tytön.
Mutta siis...hassu sattuma ilmeisemmin!
AP
Mä olen aina syönyt lisärautaa, joka raskaudessa enemmän kuin edellisessä, ja vain ekassa tuli linea negra ylös asti. Ja mulla on kolme poikaa.
ylös asti ja jouduin syömään rautaa (obsidan), toisessa ei tietoakaan linea negrasta ja jouduin syömään lakuja/salmiakkia, koska verenpaine tuppasi laskemaan. Molemmat lapset poikia.
Poika tuli. Rautaa suositellaan kaikille odottajille viikosta 20 eteenpäin. Eli kyllä sitä "joutuu" syömään.
miten ihmeessä noilla asioilla voisi olla jotain tekemistä keskenään...
tytöstä jouduin syömään lisärautaa
oli molemmissa raskauksissa navasta ylöspäin, ekassa raskaudessa söin lisärautaa toisessa en, esikoinen poika, kakkonen tyttö..
raskaudessa oli tumma linea negra ihan ylös asti.
Sain pojan.
Toisessa raskaudessa viivaa ei tullut.
Sain pojan.
ei viivaa yhdelläkään kerralla. Rautaa olen syönyt satunnaisesti jokaisessa raskaudessa.
viiva tissien alapuolelle asti ja tyttö arvion kätilö antanut..ja rautaa syön 2 päivässä.