G: Montako lasta? Iät? Ikäsi ja puolisosi ikä? Haluatko lisää lapsia?
Kommentit (58)
Oikeestiko täällä palstailee lapsettomiakin??:O vai onko tää nyt taas sitä provoilua/trolleilua..
myös esim. paljon teinejä. Tämä, kun on tällainen aivotnarikkaan palsta, jolla on mukava kirjoitella aivotnarikkaan asenteella. Aika harva täällä varmaan tosissaan kirjoittelee, tai odottaa kovin henkeviä keskusteluja. Sellaiset palstat joilla on rekisteröitymispakko ovat sitä varten.
Mutta kaikki kunnia heille, jotka sydänverellä täällä ovat oikeasti kirjoitelleet.
eikö ihmisillä ihan oikeesti oo enää muuta elämää:O menkää sinne facebookiin aikaanne kuluttamaan. en voi käsittää, miten tälle palstalle voi edes eksyä lapsettomia/teinejä..
on ollut vauva silloin kun palsta aloitti. Aika köyhää olis keskustelu jos täällä vain vauvojen äitejä (isiä?) olisi. Mahdutaan tänne kyllä kaikki:)
..lukaisin listan läpi ja ihanko totta täällä roikkuu mukana vanhuksia, joilla ala-asteikäisiä lapsia??? mitä vauvoja ne nyt enää on?:O eikö kaks plussa olis parempi paikka teille?? ja vielä enemmän ihmetyttää, että mitä hiivattia nuo lapsettomat täällä palstailevat? varsinkin ne, jotka eivät edes lapsia halua???
on ollut vauva silloin kun palsta aloitti. Aika köyhää olis keskustelu jos täällä vain vauvojen äitejä (isiä?) olisi. Mahdutaan tänne kyllä kaikki:)
tällä hetkellä reilun vuoden..toinen tulossa ensi kuussa.. ikää molemmilla 25 v. ja lisää tulee jos on tullakseen.
4 lasta
12, 10, 4, ja 11kk.
minä 33 mies 32
lapsiluku on täysi.
..lukaisin listan läpi ja ihanko totta täällä roikkuu mukana vanhuksia, joilla ala-asteikäisiä lapsia??? mitä vauvoja ne nyt enää on?:O eikö kaks plussa olis parempi paikka teille?? ja vielä enemmän ihmetyttää, että mitä hiivattia nuo lapsettomat täällä palstailevat? varsinkin ne, jotka eivät edes lapsia halua???
niin on se nykyinen vauva jo taapero :)
etteikö täällä sais olla kuin ne joilla on vauva.
etteikö täällä sais olla kuin ne joilla on vauva.
..mutta kyllä minuakin ihmetyttää kovin, miten lapsettomat ovat tälle palstalle eksyneet. Siis en tarkoita niitä, jotka aikovat tulevaisuudessa lapsia tehdä. Vaan juuri heitä, jotka eivät niitä koskaan aio tehdä.
Lapset 4 ja 6. Välillä haluan, välillä en, ehkä... :) Mies ei ehkä.
20-vuotias ja 7-vuotias.
Enempää ei tule.
Minä olen 43 v. ja mies 42 v.
tänä vuonna 4v ja 6v
Minä 33, mies 37.
Ei enempää.
yksi lapsi joka 10 kk
minä 22 ja mies 30 ja toinen lapsi ois tarkotus vielä tehä
1v,2v,4v,5v,7v,8v,10v ja 13v ja kaksosten la joulukuussa.
2 lasta
0,8kk ja 7v
27 ja 25
muksuluku täynnä!
pian 5 v, sekä 1,5 v, minä 35, mies 38. Minä haluaisin vielä yhden.
myös esim. paljon teinejä. Tämä, kun on tällainen aivotnarikkaan palsta, jolla on mukava kirjoitella aivotnarikkaan asenteella. Aika harva täällä varmaan tosissaan kirjoittelee, tai odottaa kovin henkeviä keskusteluja. Sellaiset palstat joilla on rekisteröitymispakko ovat sitä varten.
Mutta kaikki kunnia heille, jotka sydänverellä täällä ovat oikeasti kirjoitelleet.