Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tekisit tässä tilanteessa toisen lapsen?

Vierailija
20.06.2011 |

Mulla on 6,5 kk vanha vauva, joka syntyi keskosena, mutta kaikki kuitenkin nyt ok. Sektiolla syntyi.

Vakipaikka on, joten voin sinne palata kun haluan. Ajattelin mennä ensivuoden alusta ehkä lyhennettyä työpäivää tekemään, sillä haluan hetkeksi töihin ennen toista lasta. Ikää mulla on jo 31, pian 32, joten aika toisellakin lapsella olisi pian.

Kannattaiskohan alkaa yrittämään loppuvuodesta, sillä vaikka olisin raskaana töissä, ei työkään varmasti kovin raskasta olisi lyhennetyllä työajalla. Toinen lapsi olisi sitten se viimeinen.

Mitä sinä tekisit tilanteessani?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvissä ajoin, siis ettei tulisi hirveä ikäero eikä sitten sinullekaan hirveesti ikää lisää. Onhan se siitä kiinni että miten itse jaksat, millainen ensimmäinen lapsi on. Itse aloitin yrittämään heti miten toista siis eka oli joku puolivuotias, mutta meille ei kumpikaan tulleet luomusti, ikäero onkin yli 3 v.

Vierailija
2/6 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun lapseyt,oma valinta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ajatellaan naisen kropan kestämistä raskaana.

Esikoisesi oli keskonen. Ehkä keskosuuden riski vähenisi, jos odottaisit, että ikäeroa tulisi noin kaksi vuotta? Vai mikä oli syynä keskosuuteen? Alkoiko raskautesi helposti?

Jos raskautumisesi kesti, niin tietysti miettisin sitäkin, että ehdinkö saamaan toisen lapsen minkä ikäisenä...

Sain kuopukseni ekalla yrittämällä 35 vuotiaana ja se tuntui vielä hyvältä iältä.

Vierailija
4/6 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain keskenmenon ja tulin uudelleen raskaaksi muutaman kuukauden kuluttua. Joten tuskin ihan heti raskaudun, mutta eihän sitä tiedä..

Keskosuuden syy oli raskausmyrkytys. Haluaisin, ettei lasten ikäero olisi mahdottoman suuri, muttei kuitenkaan kauhean pienikään. Ehä se n. 2 vuotta olisi hyvä?

Lisää kokemuksia tai mielipiteitä?

Vierailija
5/6 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin sujuvan raskauden kannalta minimi ja 2 v hyvä ikäero.

Vierailija
6/6 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Tavallaan on vauvakuume, tavallaan vielä ei. :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi